Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 02:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 03:52 
Panowie, chcialbym obnizyc przod o jakies 20-30mm (obecnie tyl jest nizej o jakies10mm niz przod).

Czy zdalo by egzamin zalozenie sprezyn od leta na przod (z tego co pamietam stoi chyba nizej nie pozostale jednostki), czy raczej szukac innego rozwiazania?

Wagowo cabrio wyglada tak samo jak let (ale pewnie jest inne rozlozenie masy na osie).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 09:08 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
glider szukaj sprężyny dedykowanych do cabrio.

glider napisał(a):
(z tego co pamietam stoi chyba nizej nie pozostale jednostki)


wszystkie qp mają te same obniżenie.turbo ma dodatkowo trochę twardsze

glider napisał(a):
Wagowo cabrio wyglada tak samo jak let (ale pewnie jest inne rozlozenie masy na osie).


daltego też może przód stać jeszcze wyżej niż jest obecnie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 12:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Nie zda to egzaminu. Wagowo cabrio wyglada podobnie jak LET ale let ma wiekszy nacisk na przednia os a cabrio na tylna.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 18:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
glider, ale jak chcesz rzeźbić to mogę Ci udostępnić oryginalne springi z LET'a na test. Zaznaczam, że nie są do sprzedania, więc konieczny będzie ich zwrot.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 20:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
glider napisał(a):
Czy zdalo by egzamin zalozenie sprezyn od leta na przod


Tak - podniesie ci przod o nastepne 20 mm.
Sprawdzone w praktyce (przez mojego kuzyna, ale sie zdziwil hehe)
Turbo, ma duzo ciezszy przod niz 1,8.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 21:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
SirAdam napisał(a):
Turbo, ma duzo ciezszy przod niz 1,8.


i wszystko w temacie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 21:15 
Mam takie pytanko, czy qp i cabrio stoi tak samo wysoko jak zwykła Astra G w serii, czy może na przedniej osi jest niżej ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 21:19 
QP jest przecież obniżone w stosunku do zwykłej G o -20. Ja do diesla 2.0 założyłem springi z QP 1.8 i przód jest -35 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 21:27 
Pawliko, tylko przednia oś, czy całość ?

Pytam, bo na wiosnę będę obniżał.. a w poprzedniej Asterce F Cabrio właśnie przód był jak w GSI -25mm w stosunku do zwykłej F :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 21:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Pawliko napisał(a):
Ja do diesla 2.0 założyłem springi z QP 1.8


ale nie pomyslales najpierw co robisz, co nie ?
To zastanow sie teraz.......
i wynik swoich przemyslen zachowaj dla siebie,
bo chyba znam odpowiedz (.)/




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:23 
sory za OT ale nie moglem sie powstrsymac -->Pawulon, piękny avatar :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2009, o 22:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
silniki 1.8 stoja w serii troche wyzej jak LET. sprawdzone.
nie wiem jak to sie ma do 2.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 00:22 
SirAdam napisał(a):
Tak - podniesie ci przod o nastepne 20 mm.
Sprawdzone w praktyce (przez mojego kuzyna, ale sie zdziwil hehe)


No wlasnie tego sie obawialem ;D , wiec za

Pawulon napisał(a):
glider, ale jak chcesz rzeźbić to mogę Ci udostępnić oryginalne springi z LET'a na test. Zaznaczam, że nie są do sprzedania, więc konieczny będzie ich zwrot.


dziekuje.

hbr napisał(a):
Pytam, bo na wiosnę będę obniżał..


Juz jakies konkretne plany co do firmy itp?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 00:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
glider napisał(a):
dziekuje.

Nie ma problemu jak zechcesz potestowac to pisz PW.

winczako napisał(a):
piękny avatar


Dzięki :D

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 01:37 
glider napisał(a):
hbr napisał/a:
Pytam, bo na wiosnę będę obniżał..

Juz jakies konkretne plany co do firmy itp?

Na tę chwile wstępne przymiarki i teoria.. Wszystko zależy od kasy bo jeszcze na wiosnę chcę do kompletu jakieś 17" toczyfele, także będzie albo jakiś kit amorki + springi, a jak będzie lepiej z $ to jaram się na gwint. W dobrej cenie są gwinty TA-Technix, a i złych opinii na ich temat nie słyszałem, ale co będzie czas pokaże ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL