Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 12:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 09:42 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sjR napisał(a):
silniki 1.8 stoja w serii troche wyzej jak LET. sprawdzone.


wierzyć mi się nie chce.wszystkie mają te same obniżenie tyle że LET ma trochę twardsze sprężyny.było to już kiedyś na forum dawno temu poruszane

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 12:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nie musisz wierzyc. ja sprawdzalem to osobiscie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2009, o 16:56 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sjR, ok niech Ci będzie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 stycznia 2010, o 11:08 
Jeżeli sprężyny są zajeżdżone to normalne, że auto będzie siedziało niżej niż to na zdrowych springach, więc może stąd się wzięła różnica w wysokości?


Góra
  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 23:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Panowie, czy obnizenie samego przodu poprawi trakcje samochodu ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 00:54 
poprawić poprawi wychylenia w zakrętach delikatnie, chociaż tył może być w tym wypadku nadsterowny przy odpowiednich prędkościach..
ale z drugiej strony jak to będzie wyglądać.. Troche za duży klin, w coupe, akurat seryjnie zawieszenie dośc wysoko stoi...


Góra
  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 11:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
hbr napisał(a):
poprawić poprawi wychylenia w zakrętach delikatnie
w zakretach to pewnie pogorszy sprawe ;/ ale chodzi mi konkretnie o starty z miejsca. Czy samochod bedzie lepiej lapal przyczepnosc ?

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 13:29 
Środek ciężkości na przedniej osi będzie po prostu niżej i to będzie miało wpływ w zakrętach, natomiast siła nacisku taka sama, więc nie sądzę.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 13:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Wlasnie ze obnizenie auta poprawia trakcje na starcie. Bynajmniej u mnie tak bylo.Tyle ze ja zapodalem amory B8 i sprezyny Eibach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 18:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Tyle ze ja zapodalem amory B8 i sprezyny Eibach.

Samo obniżenie czyli sprężyny raczej trakcji nie poprawią. Ale twarde amory już tak.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 19:34 
Do szybkich startów są amorki, które przy nagłym obciążeniu "stają w miejscu", powodują, że auto nie podnosi przodu ani nie opuszcza tyłu.
Kiedyś gadali o nich przy okazji relacji ze startów SSS.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
wonski_SH napisał(a):
Do szybkich startów są amorki, które przy nagłym obciążeniu "stają w miejscu", powodują, że auto nie podnosi przodu ani nie opuszcza tyłu.
To by dobrza sparawa byla. tylko fajnie, zeby byly z regulacja wysokosci. Na codzien bym jezdzil jak na serii, a jak by trzeba bylo to w garazu bym przed wyjazdem skrecił delikatnie :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
zeby byly z regulacja wysokosci.

Chyba twardości?? np: Koni żółte.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Chyba twardości?
Twardosci, a wysokosci to to samo ?? Ja potrzebuje przeswit pod kolami, czasem trzeba wjechac na kraweznik :/ Zawias moze byc twardy, ale zeby tez auto nie lezalo na ziemi...

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
Ja potrzebuje przeswit pod kolami, czasem trzeba wjechac na kraweznik

no to pozostaje http://www.airride.de/web_eng/wir.html
ustawiasz jak Ci akurat pasuje.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL