Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=4504 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | WARIK [ 22 maja 2010, o 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Lobuziak napisał(a): O kurczaki nic się nie chwaliłeś, że masz takie cudo , gdzie mogę to dostać Oponki też fajne |
Autor: | Lobuziak [ 22 maja 2010, o 19:42 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
WARIK napisał(a): Lobuziak napisał(a): O kurczaki nic się nie chwaliłeś, że masz takie cudo , gdzie mogę to dostać Oponki też fajne Tylny stabilizator z regulacją australijskiej firmy Whiteline zakupiłem z paroma innymi gratami z Courtenay'a prze okazji klocki yellow stuff i zbrojone przewody hamulcowe. Dopiero założone więc za jakiś czas coś będę mógł powiedzieć jak to chodzi. Pozdrawiam Lobuziak |
Autor: | KUPERnick [ 26 maja 2010, o 08:57 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Trochę OT. Co to za cudo rozciągnięte pomiędzy sprężynami? Z tego co widzę ma powodować żeby sprężyny nie działały niezależnie (?), ale co to daje w trakcie jazdy? |
Autor: | Lobuziak [ 26 maja 2010, o 11:22 ] | ||
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET | ||
KUPERnick napisał(a): Trochę OT. Co to za cudo rozciągnięte pomiędzy sprężynami? Z tego co widzę ma powodować żeby sprężyny nie działały niezależnie (?), ale co to daje w trakcie jazdy? Jak już napisałem post wyżej to właśnie jest tylny stabilizator inaczej "swaybar" albo "anti roll bar". W samochodach 4WD i RWD dużo częściej stosuje się oba stabilizatory, natomiast w Astrze która ma napęd na przód (FWD) jest tylko przedni. Tylny stabilizator zmniejsza "roll" czyli przechyły w zakrętach. Jak dokładnie działa stabilizator opisano w wikipedii Zastosowanie w samochodach FWD i nie tylko: link1 link2 link3 Sztywność przedniego i tylnego stabilizatora pozwala wysterować balans samochodu - sztywniejszy tył zwiększa nadsterowność, sztyniejszy przód zwiększa podsterowność. W przypadku Astry dodanie stabilizatora o odpowiedniej sztywności powinno zniwelować podsterowność i ustawić zachowanie samochodu na bardziej neutralne. Są też minusy - jazda po jednostronnych nierównościach... Pozdrawiam Lobuziak
|
Autor: | Boro [ 31 grudnia 2010, o 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Łobuziak jakiej przepustowości jest Twoj Katalizator??? Albo kto wie niech się wypowie na stronie firmy produkujacej katalizatory robią na zamówienie 100, 200, 300, 400 lub 500 cpsi. Podobno 100 byłby najlepszy bo najmniej restrykcyjny też jestem ciekaw jak zareaguje druga sonda na taki katalizator ? |
Autor: | mich007 [ 31 grudnia 2010, o 17:08 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
SirAdam napisał(a): Nie mam ani 8 cylindrow ani 400 koni pod maska zeby 4 rury montowac. a to jest jakaś aluzja?? hehe A co do MG też miałem DP u nich robiony i też nie powiem złego słowa, wiedzę nt wydechów mają, są drodzy no ale renoma + wiedza czynią cenę... |
Autor: | Lobuziak [ 31 grudnia 2010, o 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Boro napisał(a): Łobuziak jakiej przepustowości jest Twoj Katalizator??? Albo kto wie niech się wypowie na stronie firmy produkujacej katalizatory robią na zamówienie 100, 200, 300, 400 lub 500 cpsi. Podobno 100 byłby najlepszy bo najmniej restrykcyjny też jestem ciekaw jak zareaguje druga sonda na taki katalizator ? Ja wymieniałem rok temu katalizator MG który się wysypał przez wydech. Robiłem to w El-tec, myślałem że nie ma problemu facet wie co daje. Jak robiłem testy spalin to niestety ale jest na granicy... lepiej zawsze się upewnić czy później przegląd przejdzie. Chyba że problem jest u mnie gdzieś w autku hardware albo soft za dużo leje paliwa. Katalizator z El-tec mam większy niż tamten MG ale tak naprawdę facet nie powiedział mi za wiele konkretów na jego temat chyba 100-200cpi. Jak się ostatnio pytałem to nie pamiętał już dokładnie jaki mam. Co do sondy Lambda to nie ma problemu ostatnio nawet na ori sofcie nie było błędów więc chyba jest 200cpi. Katalizatory zużywają się z czasem więc zawsze lepiej brać taki o większej gęstości na dłużej starczy i będzie lepiej pracował. Teraz jak bym miał kupować kata to bym brał większy i gęściejszy. Pytaj się o większy i z większą gęstością (200cpi) jak ci zależy na dobrych wynikach z badania spalin. Pozdrawiam Lobuziak |
Autor: | Boro [ 31 grudnia 2010, o 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Hmm nie no ja napewno nie będę brał z Twojego zródla... Gość który będzie mi ogarniał wydech poleca Katy z Lindo Gobex z Gorzowa Wielkopolskiego i pewnie tam skieruje swoje kroki na forum Streetracing też ich polecają tylko właśnie zastanawiała mnie ta przepustowość... A kat będzie spory bo cały wydech 3" . Przeglądy nie są problemem |
Autor: | SirAdam [ 31 grudnia 2010, o 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Seryjny kat ma 200 CPI Sportowe katy 100 CPI albo sa na granicy, albo nie daja rady spelnic wymogow Euro4 WAZNE jest aby kat ktory kupicie byl katalizatorem METALOWYM a nie ceramicznym, ceramika jest do du*y. 200 CPI jest ok pod wzgledem restrykcji, a i z przegladem nie bedzie problemow. mich007 napisał(a): a to jest jakaś aluzja?? hehe Tak Krzysiu, zaloz sobie 4 rury, koniecznie Adam |
Autor: | Boro [ 31 grudnia 2010, o 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
SirAdam jak zwykle na posterunku Dzięki Adamie. No tak rozmawiamy o kacie metalowym i utwierdziliście mnie żeby brać stówke |
Autor: | Lobuziak [ 31 grudnia 2010, o 21:58 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Boro napisał(a): Hmm nie no ja napewno nie będę brał z Twojego zródla... Gość który będzie mi ogarniał wydech poleca Katy z Lindo Gobex z Gorzowa Wielkopolskiego i pewnie tam skieruje swoje kroki na forum Streetracing też ich polecają tylko właśnie zastanawiała mnie ta przepustowość... A kat będzie spory bo cały wydech 3" . Przeglądy nie są problemem Mój kat założony w MG też chyba był z Lindo Gobex i się wysypał dosłownie był pusty w środku po roku. Jak widać na zdjęciach był szerszy niż rurka 2,5 calowa więc do 3 calowej też by go wspawał ale był za mały do silnika 2litry turbo. Ten nowy z El-tec jest zauważalnie większy i jest zrobiony na siatce metalowej (karbowana blacha zwinięta spiralnie napylona odpowiednią mieszanką substancji katalitycznych. Możliwe że ten katalizator z MG był ceramiczny dlatego się rozsypał. Gruba rura te 3 cale ... głośno będzie. Lobuziak |
Autor: | Jurand [ 24 lutego 2012, o 23:16 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Odświeżam bo jeden z lepszych tematow... Jak pracują wasze wydechy po 2 latach?? pytanie do Boro i Lobuziaka, co byście zmienili? |
Autor: | DAN [ 9 lipca 2012, o 09:15 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Już drugi raz takie coś widzę. Daj krótszą plecionkę. |
Autor: | Jurand [ 9 lipca 2012, o 10:14 ] |
Tytuł: | Re: Wydech firmy MGMotorsport do Z20LET |
Dalem, krotsza z innym rozwiazaniem... mam nadzieje ze cos takiego juz sie nie powtorzy. |
Strona 5 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |