Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 11:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 maja 2010, o 12:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
http://www.bastuck.de/web/liste_modern. ... =500130020
zobaczcie jak bastuck ma to rozwiązne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 12:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Robertnet napisał(a):
zobaczcie jak bastuck ma to rozwiązne
Cos takiego, tylko po jednej rurce na strone :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 14:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Robertnet napisał(a):
http://www.bastuck.de/web/liste_modern.asp?untergruppe=500130020050&id_hg2=500130020
zobaczcie jak bastuck ma to rozwiązne


większość dedykowanych tłumików ma takie rozwiązanie.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 14:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Zbaczamy z głównego tematu czyli wydech jak najbardziej przelotowy i do tego jak najbardziej cichy. Dodanie drugiej rurki tu niewiele zmieni. Jak zmniejszymy średnice to będzie bardziej restrykcyjnie, jak zostawimy szeroko to i tak będzie głośno.

Ja mam teraz dodatkowy 3 tłumik pomiędzy katalizatorem a środkowym tłumikiem, nie jest za duży ale zawsze to coś. Oczywiście pozostałe puszki jak największe.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 10:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Dzisiaj gadalem z gosciem z MGMotosportu odnosnie downpipe. Gosc mi powiedzial, ze w turbo z poczatku produkcji jest jeden katalizator, a w pozniejszych rocznikach montowali juz 2 katalizatory. Teraz moje pytanie, rozumiem ze wycinaja katalizator i montuja rurke przelotowa i teraz jak jest z przegladami?? Czy emisja spalin bedzie dobra?? Jeszcze w miare scislosci mowiny o downpipe tzw. długim, czyli od turbo do skrzyni biegow.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 10:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
montuja rurke przelotowa i teraz jak jest z przegladami??



jeżdzę na przeglądy i ani razu mi emisji spalin nie sprawdzali w żadnym aucie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 10:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Ryba, no niby nie sprawdzaja, ale mnie chodzi o to czy przejdzie przeglad, a nie o to czy sprawdzaja :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 11:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
Ryba, no niby nie sprawdzaja, ale mnie chodzi o to czy przejdzie przeglad, a nie o to czy sprawdzaja :P



w/g mnie powinieneś no ale realia są różne

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 16:09 
Lobuziak napisał(a):
Tak wygląda pełny 2,5 calowy wydech od kolektora turbo firmy MGMotorsport. Zawiera 2 tłumiki i katalizator sportowy, jak widać na załączonych obrazkach. :] Zdjęcia robione w zime, więc troche sie przybrudził.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

ps. Thanks to ImageShack for Free Image Hosting


Czy ta druga sonda może być zamontowana w takiej rurce ?
Kolega mówił mi ,ze ta sonda to sonda szerokopasmowa i nie powinna byc tak montowana bo wpływa to na skład mieszanki.
Z tego co wiem to tak montuje się sonde w celu oszukania jej po zamontowaniu strumiennicy zamiast katalizatora .
Może własnie dlatego wypaliło ci katalizator , albo go wcale nie było ;)

P.S. na moje oko masz za nisko puszczonu ten downpipe i ściśniętą plecionkę , moze stąd ten rezonans ?


Góra
  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 18:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Hmmm, z tego co szlyszalem to MG ma bardzo duze doswiadczenie zwiazane z LETami. Oni sami sie chwala, ze robili juz 20 takich samochow i by nie wiedzieli jak zamontowac sonde ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 21:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Fiołas napisał(a):
Czy ta druga sonda może być zamontowana w takiej rurce ?
Kolega mówił mi ,ze ta sonda to sonda szerokopasmowa i nie powinna byc tak montowana bo wpływa to na skład mieszanki.
Z tego co wiem to tak montuje się sonde w celu oszukania jej po zamontowaniu strumiennicy zamiast katalizatora .
Może własnie dlatego wypaliło ci katalizator , albo go wcale nie było

Może wypowie się ktoś bardziej obeznany ale z tego co czytałem na forum to druga sonda jest "diagnostyczna" aby sprawdzić poprawne działanie katalizatora i czystość spalin. Przy katalizatorze sportowym ta rurka boczna to jest takie zabezpieczenie na wszelki wypadek co by nie wywalało checka. Sonda znajdująca się zaraz za turbo jest "regulacyjna". Co do katalizatora to za niego zapłaciłem i sądzę że tam był.......

Fiołas napisał(a):
P.S. na moje oko masz za nisko puszczonu ten downpipe i ściśniętą plecionkę , moze stąd ten rezonans ?

Te zdjęcia były robione przy wyjętej turbinie podczas wymiany podkładki pod kolektorem wydechowym przez co downpipe znajduje się niżej.
Co do plecionki tu już zmieniłem na dłuższą. Może trochę wyciszyło wibracje ale głównego buczenia nie zniwelowało.

Polus napisał(a):
Hmmm, z tego co szlyszalem to MG ma bardzo duze doswiadczenie zwiazane z LETami. Oni sami sie chwala, ze robili juz 20 takich samochodów i by nie wiedzieli jak zamontować sondę ??

Co do tego doświadczenia to nie wiem ... zapytaj się może czemu wsadzili do mojego auta tłumiki o średnicy 2" i troszkę przymały katalizator? Ale to wzasadzie bardziej pytanie do Coube...

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 21:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
Przy katalizatorze sportowym ta rurka boczna to jest takie zabezpieczenie na wszelki wypadek co by nie wywalało checka.

dokładnie - to jest zabezpieczenie, bo takie rzeczy stosuje się przy całkowitym wywaleniu kata, po to aby oszukać sondę, a przy sportowym katalizatorze (który "daje" Euro 2) podobno nie trzeba tego robić.

Ogólnie jestem w szoku Oo , mam pare gratów z tej firmy i wyglądają na b.porządną robotę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2010, o 23:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Panowie jeszcze jedna sprawa. Gosc sie mnie pyta czy opaske co jest na turbo wykorzystamy, czy bede chcial nowa. Teraz moje pytanie do Was, nadaje sie ta stara opaska czy lepiej kupic nowa ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 15:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
JAk trzyma pierwszy kat i wyjscie turbo to czemu ja wywalac ??
Kolejna sprawa to ze sonda za sport katem moze byc normalnie wspawana. JA ma podobnej wielkosci na zdjeciach metalowy 200 i zadnych checkow nie wywala nawet przy max palowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 16:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Jeszcze jedna sprawa o ktorej zapomnialem. Ten downpipe ma byc 2.5" czy 3" ?? Jurand mi mowil, ze 2.5" byl u Niego robiony, pytam tak bo z tego co widze, to Klasen robi 3" <wow>

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL