Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 16:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 maja 2010, o 11:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
A teraz jeszcze jedno pytanie. Po prawej stronie jest mocowanie na hak. Jak trzeba piuscic te rury, zeby sie zmiescily ?? Wiem, ze Ryba1 ma na dwie strony rurki puszczone i obie dymia :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 18:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Dwie (a nawet cztery) dymiące rury by Remuss.

viewtopic.php?p=26428#p26428

Coś im nie wyszło do końca, bo prawa z lewej pary słabo dymi.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Dan, Tobie ten wydech drugi wychodzi od tłumika końcowego. Ja myslalem, zeby to zrobic od połowy juz podzielone na dwie strony i po dwa tłumiki do kazdej rury.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
Ja myslalem, zeby to zrobic od połowy juz podzielone na dwie strony i po dwa tłumiki do kazdej rury.

Wątpie czy taki festyn się tam zmieści.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Wątpie czy taki festyn się tam zmieści.
W zasadzie taj jak Ty masz tez bylo by fajnie. Z tego co wiem to z350 tez tak ma. Czyli to musi byc tak: 2.5" caly wydech do koncowego tłumika, (tłumik jakis duzy, dobrze wygłuszony) i dwie mniejsze rurki (najlepiej o wielkosci seryjnej) na dwie strony pociagnac.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
Ja myslalem, zeby to zrobic od połowy juz podzielone na dwie strony i po dwa tłumiki do kazdej rury.

Mozesz zapomniec - nie ma miejsca na drugi tlumik.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
Mozesz zapomniec - nie ma miejsca na drugi tlumik.
Nie ma miejsca za sprawa tego uchwytu na hak ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Nie mam pojecia, nie interesowalem sie tym nigdy.
Nie mam ani 8 cylindrow ani 400 koni pod maska zeby 4 rury montowac. ;P



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
Nie mam ani 8 cylindrow ani 400 koni pod maska zeby 4 rury montowac.
4 rury to przesada, ale zamiast jednej duzej rynny (2.5") mozna zrobic dwie o wielkosci seryjnych na dwie strony :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
mozna zrobic dwie o wielkosci seryjnych na dwie strony :)

i jak to bedzie wygladalo ?
Ok, kazdy ma inne upodobania....



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/218 ... 4bca6.html Cos takiego, tyle ze kształt rury zblizony do seryjnej koncowki. Do tego dokładki zderzaka z irmiego :) Tak jak piszesz Adamie, kazdy ma inny gust :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2010, o 23:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
W silnikach Turbo zasada jest taka ze wydech powinien miec jak najmniejszy opor,
a tymi kolankami, trojnikami idziesz akurat w przeciwnym kierunku - przemysl to.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 00:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
W silnikach Turbo zasada jest taka ze wydech powinien miec jak najmniejszy opor,
a tymi kolankami, trojnikami idziesz akurat w przeciwnym kierunku - przemysl to.

Hmmm, no to co piszesz ma sens. Nie przemyslalem tego. W takim wypadku mozna zrobic 2.5" obie rurki. Wowczas cale spaliny beda mogly bez oporow wychodzic wydechem na wprost, a ta druga rurka bedzie pełniła raczej rurke taka na pokaz. Tyle, ze to juz troche zacznie straszyc i auto stanie sie mniej dyskretne :/ Bedzie to zmierzalo w strone potwornie wygladajacej Coupety Dana :P

Ps. Dan, wiesz ze to taki mały zarcik z mojej strony :* prosze, nie dawaj bana ::eee

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 08:12 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
Nie ma miejsca za sprawa tego uchwytu na hak ??


nie ma.trzeba samemu przyspawać.końcówki najlepiej rozprowadzić tak jak ma DAN u mnie też jest tak samo w obecnej i poprzedniej

SirAdam napisał(a):
W silnikach Turbo zasada jest taka ze wydech powinien miec jak najmniejszy opor,


no ale przecież będzie na wprost wydech a 2 końcówkę rozprowadzi na prawą stronę.tak bardzo się zwiększy opór przez tą 2 końcówkę?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 11:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
no ale przecież będzie na wprost wydech a 2 końcówkę rozprowadzi na prawą stronę.tak bardzo się zwiększy opór przez tą 2 końcówkę?

Ryba, w pierwszym pomysle bylo zeby dwie o mniejszej srednicy zrobic rurki i wowczas by hamowaly spaliny. Pozniej wymyslilem, zeby zrobic 2 wieksze, ze cale spaliny wychodzily by na wprost,a ta druga to tylko tak na pokaz byla by koncowka (oczywiscie podlaczona tak jak ma byc - dym normalnie by lecial).

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL