Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:25

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 maja 2010, o 16:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Zalezy jaka moc chcesz robic.
Do 300 PS spokojnie obrobi taki 2.5 cala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 16:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
To teraz pytanie: Czemu Klasen daje 3" ?? Ktos moze powiedziec, zeby podczas dalszych modyfikacji nie cofac sie, tylko ta czesc ma juz zrobiona. To z jednej strony ma rece i nogi, ale z drugiej skoro 2.5" starcza do 300 koni, a Klasen w ostatnim stage (stage 4,5) ma 285 koni, to po co te 3" ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 19:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
Jeszcze jedna sprawa o ktorej zapomnialem. Ten downpipe ma byc 2.5" czy 3" ?? Jurand mi mowil, ze 2.5" byl u Niego robiony, pytam tak bo z tego co widze, to Klasen robi 3" <wow>


Klasen i Courtenay mają teraz 70mm downpipe to jest 2,75 cala do wydechu 2,5 (63,5mm) calowego.
Do wydechu 3 calowego (76mm) jest downpipe 3 cale. link

marcinpsk napisał(a):
Zalezy jaka moc chcesz robic.
Do 300 PS spokojnie obrobi taki 2.5 cala.

Różnice niewielkie 5-10 koni pomiędzy 2,5 a 3 cale a głośność większa... dopiero powyżej 300km można coś szerszego dawać.

"Performance Gains: On a 250bhp Astra G with a well known 63.5mm full system fitted, switching to the 76mm full system took the car to 255 bhp. On a 284bhp Astra G switching from the 63.5mm to 76mm system saw 294 bhp being achieved."

Polus napisał(a):
To teraz pytanie: Czemu Klasen daje 3" ?? Ktos moze powiedziec, zeby podczas dalszych modyfikacji nie cofac sie, tylko ta czesc ma juz zrobiona. To z jednej strony ma rece i nogi, ale z drugiej skoro 2.5" starcza do 300 koni, a Klasen w ostatnim stage (stage 4,5) ma 285 koni, to po co te 3" ??


Co do downpipe'u to u mnie miało być trochę szerzej na początku "żeby turbo się lepiej wkręcało" ale jest tak chyba przez 2cm trochę szerzej 70mm potem okolo 63mm...

Na stronce Klasena nie ma już takich wyższych modyfikacji jak zreszta u większości tunerów tylko krótki opis. Nie ma też pewnie z połowy gratów które sprzedają...
Na dowód urywek opisu kolektora dolotowego ze stronki Klasena "On stock engine you have 30-50hp more power in higher revs. On Stage 5 are more than 100hp possible" link jest tam też link do pliku pdf z wykresem stage 5.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Czyli Klasen na stronce ma tylko masowke wypisana.

Lobuziak napisał(a):
Różnice niewielkie 5-10 koni pomiędzy 2,5 a 3 cale a głośność większa... dopiero powyżej 300km można coś szerszego dawać.

No to w takim razie downpipe zrobie sobie 2.5". Bedzie to dla mnie wystarczajace i tak nie bede celowal w moce rzedu 300 koni :/

A Klasen pisze jeszcze o Frontpipe. Co to ten Frontpipe ?? - czy to samo co ja opisuje uzywajac slowa downpipe ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Sprostowanie. Ja mam downpipe zrobiony z rurek 65mm czyll w srodku ma tyle co taki 2,5 cala po zewnatrz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Ja mam downpipe zrobiony z rurek 65mm czyll w srodku ma tyle co taki 2,5 cala po zewnatrz.
No tak, ale Ty masz pod maska stado o jakim ja na chwil obecna nawet nie mysle ::opss

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
takie stado ze hoho...
A tak na powazie to mam pusto pod maska w chwili obecnej. A w sterowniku ma wgrany program z rtegal`a stage 1 czyli EDSowski program... No i troche silnik zmodzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
Czyli Klasen na stronce ma tylko masowke wypisana.

Lobuziak napisał(a):
Różnice niewielkie 5-10 koni pomiędzy 2,5 a 3 cale a głośność większa... dopiero powyżej 300km można coś szerszego dawać.

No to w takim razie downpipe zrobie sobie 2.5". Bedzie to dla mnie wystarczajace i tak nie bede celowal w moce rzedu 300 koni :/

A Klasen pisze jeszcze o Frontpipe. Co to ten Frontpipe ?? - czy to samo co ja opisuje uzywajac slowa downpipe ??


Co do wydajności jak i głośności miałem na myśli cały wydech. Ja bym się zastanowił czy ten downpipe nie dać jednak 2,75" 70mm ... podobno wtedy turbo się lepiej wkręca(szybciej reaguje) na niższych obrotach. Frintpipe to raczej ten sam element w tym wypadku u Klasena jest inna nazwa przy turbo Garretta i kkk ...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
No a jak teraz bedzie z glosnoscia ?? Jak zaloze 2,75" a seria duza bedzie roznica ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 20:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
No a jak teraz bedzie z glosnoscia ?? Jak zaloze 2,75" a seria duza bedzie roznica ??

Masz na myśli downpipe czy cały wydech? Przy samym szerszym downpipe raczej nie powinno być jakoś głośniej.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 21:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Sam downpipe - najlepsze jest to, ze najblizszy wolny termin w MG to poczatke lipca :/ :( masakra jest z nimi :/

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 21:35 
ja zakupiłem po prostu pusty oryginalny katalizator przy turbinie , czekam na założenie :)


Góra
  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 22:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Fiołas napisał(a):
czekam na założenie :)
Fiołas, a gdzie Ty to robisz ?? W MG, to sa takie kolejki na wszystko ze glowa mala :/

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, o 22:31 
pogadaj z marcinpsk ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 22 maja 2010, o 07:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Udało mi się zrobić kilka fotek po poprawkach w firmie El-tec - tłumiki, katalizator i plecionka nowe, orurowanie pozostało z MG

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL