Jurand napisał(a):
Dalem, krotsza z innym rozwiazaniem...
mam nadzieje ze cos takiego juz sie nie powtorzy.
Ja miałem i mam długi łącznik z El-tec i jest ok ale chyba również ma takie elementy ożebrowania wewnętrznego jak u Juranda.
Pytanie było co byście zmienili... W między czasie zmieniłem downpipe na 3 calowy jakieś 1,5 roku temu. A niedawno wymieniłem katalizator i łącznik na większy. Teraz 3 calowy przelot kończy się za katem. Zrobiłem to żeby mieć czystsze powietrze w garażu zanim zgaszę auto
no i żeby spełniać normy które były od początku na granicy. Teraz jest taki grubas który się wkłada np pod 500 konne Evo no i lepsza mieszanka katalityczna napylona (podobno pod normy Euro4).
Tak to wyglądało:
Dodatkowo downpipe został okręcony taśmą termoizolacyjną Dei Titanium żeby zmniejszyć ilość ciepła wydzielaną pod maską, szybciej nagrzać większy katalizator, poprawić przepływ spalin. Również część wydechu pod bakiem została okręcona, co by się mniej grzała tylna kanapa i paliwko.
Pozdrawiam
Lobuziak