Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 15:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 listopada 2005, o 11:35 
Jak wam sie podoba ten wydech i czy nie wiecie jak jest z glosnoscia steinmetza? pzd
http://www.steinmetz.de/images/steinmetzcoupectsst3rear72.jpg


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2005, o 12:30 
mi się nie podoba


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2005, o 14:02 
jak dla mnie jest okropny ale o gustach sie nie dyskutuje :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2005, o 18:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
glosnosc :?: jak seria...
paskudztwo za duze pieniadze nie dajace zadnych efektow :(

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2005, o 19:02 
tłumiki steinmetza to bardzo dobry trwały wyrób
polecam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2005, o 00:33 
mi tez niepodchodzi taki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2005, o 20:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Steinmetz bierze te tlumiki od firmy REMUS (nawet gdzies na tlumiku jest to napisane)
Glosnosc, ciutku glosniej jak seria, ale naprawde troszeczke.
Jako tako ladnie sie ten tlumik ale prezentuje tylko w polaczeniu z ta dostawka pod tylny zderzak.Przy seryjnym zderzaku wyglada to tak jakby sie tumi z gum pourywal i zwiasa.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2005, o 12:47 
SirAdam napisał(a):
Steinmetz bierze te tlumiki od firmy REMUS


dokładnie... zapomniałem o tym napisać mając w rękach tłumik zobaczyłem wytłoczkę remusa z numerami


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, o 15:28 
ooo jak pieknie, juz chciałem zakładac nowy watek, a tu znalazłem idealnie to czego szukam - nawet link do fotki, ktory chciałem właśnie zamieszczać :D

a więc...
przerabiał juz ktos temat podwójnego wydechu po obu stronach??
myslę nad przeróbką...

chodzi mi dokładnie o to:

Obrazek


i drugie pytanie, czy jak kupie ten wydech to czy bede go mogl podlaczyc??
Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, o 18:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ja mam takie ustrojstwo, chociaż nie ja zakładałem, więc nie wiem jak to było.
W weekend wleze pod samochód i cykne jakieś foty.

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, o 21:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Takie ustrojstwo to znaczy podwójny wydech, a nie że akurat taki tłumik.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, o 07:39 
a to jest dedykowane do astry? podaj jakis model albo cus


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, o 10:11 
Ja mam podwójny wydech. Zrobiony jeszcze przez poprzedniego wlasciciela w Belgii a wykonany przez firme tuningowa. Wyglaga to tak, że po lewej stronie mam normalny tłumik przelotowy a po prawej samą końcówkę, identycznie wyglądającą jak końcówka tłumika. Zasilanie końcówki to rura idąca sprzed tłumika. Jest to duże uproszczenie tamatu i moim zdaniem złe ponieważ oprócz różnych efektów dzwiekowych z prawej i lewej strony, oraz wizualnych (dymek) nie wiadomo jak właściwie cały wydech jest zestrojony. Nie jestem specem od wydechów ale wg mnie powinny być normalne 2 tłumiki albo 1 centralnie i 2 końcówki z zachowaniem identycznych długości rur po obu stronach. A to jest trudne bo wydech nie idzie centralnie tylko z lewej (w tyle auta). No i długości rur muszą być jak najkrótsze.
Jeszcze jedno, trzeba obciąć uchwyt holowniczy z tyłu po prawej, aby móc zamontować tam końcówkę wzgl tłumik (choć ten ostatni najprawdopodobniej się nie zmieści)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, o 11:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ja mam tłumik w normalnym miejscu i obie końcówki są zasilane zza tłumika.
Uchwyt holowniczy jest na miejscu chociaż rzeczywiście ciężko z niego skorzystać, bo końcówka go zasłania.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, o 17:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
U mnie to wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL