Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 11:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 20:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
tak. sciagasz na maxa w dol i krecisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 20:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To teraz już zgłupiałem. W instrukcji nie ma nic, żeby je ściskać (tylne owszem, ale przednie nie).
Jak ścisnę do końca, to czuć, że tłok wpada w zapadkę, ale jak chce przekręcić to z niej wyskakuje.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
soory nie doczytalem ze chodzi o przednie.
Ja mialem tylne koni i nie bylo problemu z regulacja. Sciagalem opor w dol i mozna bylo regulowac smialo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
sjR napisał(a):
tak. sciagasz na maxa w dol i krecisz.


tak jest przy "czerwonych" Koni,
w "zoltych" jest trzpien, ktory wystaje u samej gory, i ten kreci sie takim pokretlem, ktore sie nasadza.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
spróbuj wcisnąć ten trzpień pokrętłem i wtedy pokręć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
z tego co pamietam, to tam nic nie jest ruchome "w gore, albo dol"
jedyne co to mozna krecic, i to tylko w ograniczonym zakresie ( jakos 2 albo3 obroty)
wiecej - nic.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Amorki wyglądają tak:
Obrazek

DAN napisał(a):
Jak ścisnę do końca, to czuć, że tłok wpada w zapadkę, ale jak chce przekręcić to z niej wyskakuje.

Warik, jak ścisnę to też nie jest jak powinno.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 22 lutego 2009, o 21:49 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
a takie pytanie z innej beczki :)
po co chcesz regulowac ich twardosc ? sa za miekkie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 21:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nie wiem jakie są , bo jeszcze nie były założone.
A chcę dać w miarę twardo, bo mam krótsze sprężyny.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 22:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja mialem skrecone na max amory KONI i zdjalem je po 1 dniu.
zakrety - Kozak
ale poza tym czulem sie jak na szczudlach :)
wiec radze nei skrecac :)

a tak a propo to skrecenie spowoduje tylko szybkosc wysuwania sie tego trzpienia, nie skroci to zakresu pracy amortyzatora.
tak mi sie wydaje przynajmniej :)


Ostatnio edytowano 22 lutego 2009, o 22:01 przez sjR, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 22:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
wiec radze nei skrecac :)

Tylko, że ja na chwilę obecną nawet nie wiem jak są ustawione.

sjR napisał(a):
a tak a propo to skrecenie spowoduje tylko szybkosc wysuwania sie tego trzpienia, nie skroci to zakresu pracy amortyzatora.
tak mi sie wydaje przynajmniej :)

Wiem, ale generalnie twardsze amory lepiej działają z twardymi/krótszymi sprężynami.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 22:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jezeli masz je seryjnie nowe to powinny byc chyba ustawione na 0 czyli miekkie

ja ze swojej strony proponuje je zalozyc tak jak masz. jezeli nie bedziesz usatysfakcjonowany z komfortu jazdy to sobie ustawisz twardosc :) grzebanie na niezalozonych jak dla mnei nei ma sensu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 22:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
ja ze swojej strony proponuje je zalozyc tak jak masz. jezeli nie bedziesz usatysfakcjonowany z komfortu jazdy to sobie ustawisz twardosc

No właśnie nie ustawię, bo regulacja prawdopodobnie nie działa, więc po co w ogóle je zakładać.

Ale koniec z OT. Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to pisać.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 22 lutego 2009, o 22:09 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 23:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
sjR napisał(a):
jezeli nie bedziesz usatysfakcjonowany z komfortu jazdy to sobie ustawisz twardosc


ale dowaliles, :lol:
nie przeczytales calego tematu ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 23:59 
Mam też Koni żółte, regulacja przednich amorów polega na kręceniu w prawo lub w lewo.
Gdy kręcisz w prawo robią się miekkie a gdy w lewo twarde. W sumie są jakies 2 pełne obroty. Jak masz orginalny "kluczyk" koni to tam jest napisane, w którą stronę kręcic.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL