Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 08:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Koni Sport
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 12:45 
Witam
Przymierzam się do wymiany amortyzatorów przednich.
Obecnie mam zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
Amortyzatory Koni Sport żółte, przód z regulacją twardości.
Nasuwa mi się pytanie czy do zawieszenie gwintowanego bedą takie same amorki co do zwykłego?
Chcę wymienic na Koni Sport. Może ktoś wie jakie mają oznaczenia.
Wiem, że najlepiej wyciągnąc stare i zobaczyc dokładnie jakie są. (ciągle jeżdzę)
Aby kupic to muszę zamówic i czekac.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 12:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
gwint nie jest taki sam jak zwykly amor.

[ Dodano: Czw 25 Gru, 2008 13:00 ]
Obrazek
Obrazek

widzisz roznice ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 13:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
GST napisał(a):
Obecnie mam zawieszenie gwintowane KW Variant 2.

no to zamawiaj u KW,
oni maja wyszstkie czesci zamienne, do swoich zawiasow.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Koni Sport
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 13:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
GST napisał(a):
Witam
Przymierzam się do wymiany amortyzatorów przednich.
Obecnie mam zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
Amortyzatory Koni Sport żółte, przód z regulacją twardości.
Nasuwa mi się pytanie czy do zawieszenie gwintowanego bedą takie same amorki co do zwykłego?
Chcę wymienic na Koni Sport. Może ktoś wie jakie mają oznaczenia.
Wiem, że najlepiej wyciągnąc stare i zobaczyc dokładnie jakie są. (ciągle jeżdzę)
Aby kupic to muszę zamówic i czekac.

Wkład kosztuje ok 600,-zł do tego zawieszenia, ale napisz co się stało? jak coś to dam Ci namiary na serwis gdzie zrobią tanio(ok 150,- zł/szt).


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2008, o 13:46 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 16:34 
Będziesz szybciej je zdejmował jak zakładał ciekawe jeszcze na jakiej feldze może 17 i profil 40 albo 45 to powodzenia. Pocieszające jest chociaż to że inwestujesz w dobrą glebę

Ale odechce ci się to Polska nie DE. Przerabiałem to z wcześniejszymi samochodami i masakra (najlepiej sprawowały mi się Blibsteiny B6)

Teraz wreszcie wiem że jeżdżę i tak 20 mm opuszczone.

A jak chcesz wyj... zawiesenie to myślał bym nad APEX-ami koszt chyba ok 2 tys ale coś kosztem czegoś


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2008, o 16:37 przez szary, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 17:23 
WARIK napisał(a):
napisz co się stało?

Jak w jadę w jakiś uskok lub coś podobnego to słychac trzask jakby dobijało.
Po nierównych drogach bez uskowów itp. jest wszytko ok i wszystkie nierówności są wyłapane przez zawieszenie.

szary napisał(a):
ciekawe jeszcze na jakiej feldze może 17 i profil 40 albo 45

Felgi mam 18" profil 35, ale jeżdzę po dobrych drogach (Niemcy, Luxemburg).
Tylko na uskokach jest to odczuwalne.
Tak to nie ma żadnych luzów, stukań czy coś podobnego.
Z tyłu też jest gwint KW i koni sport i nic takiego nie ma jest wszystko ok.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 17:54 
GST napisał(a):
Felgi mam 18" profil 35, ale jeżdzę po dobrych drogach



"Felgi mam 18" profil 35" + Zawieszenie Koni. Luxemburg, DE OK ale ewentualny przyjazd i odwiedziny ojczyzny może się równać z urwaniem koła. o zawieszeniu nie wspomne. Nic tylko ci życzyć szerokości kolego.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 18:07 
Manieczka ma tak samo 18" i profil 35 + gwint. i jeździ na codzień po Warszawie.
Ciężko jest i trzeba uważać, ale póki co daje rade. ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, o 19:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
GST napisał(a):
Jak w jadę w jakiś uskok lub coś podobnego to słychac trzask jakby dobijało.
Po nierównych drogach bez uskowów itp. jest wszytko ok i wszystkie nierówności są wyłapane przez zawieszenie.

Zauważyłeś to nie dawno, czy zawsze tak było? ja mam to samo zawieszenie i też jeżdze na 18'kach i muszę Cię zmartwić - jak najade na nierówność to jest takie pier...cię jak by uderzyć metalową rurą w studnie :zly: na jakim ustawieniu jeździsz, no i pamiętaj, że kręcąc w prawo zmniejszasz twardość (siłę dobicia), kręcąc w lewo utwardzasz ;) ja mam ustawione na ok 80%twardość.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, o 11:07 
Trudno powiedziec od kiedy to odczuwam. Ale widzę, że objawy są takie jak u Ciebie
WARIK napisał(a):
jak najade na nierówność to jest takie pier...cię jak by uderzyć metalową rurą w studnie

Na początku miałem ustawienie na środku. A teraz utwardziłem tzn. dokręciłem do końca w lewo. I też tak się dzieje jak wcześniej. Wydaje mi się, że to nie wina amortyzatowów tylko samego zawieszenia. Jest mały skok i poprostu dobija.
Mój brat ma Mitsubishi 3000 Gt Vr4 i kupił nowy gwint Tein i nie ma takich problemów. Mówi, że czasami jest jakis trzask, ale to nie taki jak u mnie i to na bardzo dużym uskoku.
A ty masz nową zawiechę czy używkę bo nie chcę wydac kasy aby miało byc tak samo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, o 12:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
GST - ja myślę, że ten typ tak ma i tak jest w większości twardych gwintów.
Co do Teina to jaki ma model? podobno padają jak muchy(a tak się ludzie na początku zachwycali) tylko SS (Super Street) jest nawytrzymalszy na nasze drogi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, o 13:02 
Mój brat ma właśnie Super Street.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 19:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Odświeżam.

Jak się reguluje przednie amortyzatory?
TU piszą, żeby po prostu kręcić, ale kręce i kręce i końca regulacji nie widać. W instrukcji piszą, że zakres regulacji to 2 pełne obroty.
W tylnych amorach zakres regulacji jest dobrze wyczuwalny.

_________________
Leszek


Ostatnio edytowano 22 lutego 2009, o 19:21 przez DAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 19:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
@Leszcek,
masz "zolte Koni" ?
jezeli nie masz konca regulacji, to amory maja spier***a regulacje.
Jedyne co to do Koni wyslac, oni Ci to naprawia.
Ktos probowal na sile krecic dalej.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, o 20:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Leżą właśnie przede mną.
To są nówki sztuki.
Trzeba je ścisnąć do oporu, żeby regulować?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL