Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 15:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, o 17:12 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sjR napisał(a):
wiem Adamie bo w ostatnim aucie 4 razy zmienialem SAM zawieszenie bez specjalistycznych urzadzen i tez klnalem jak nie wiem :)
powiedzialem tez ze to byl moj ostatni samochod w ktorym rzezbilem w zawiasie i dlatego w qp nie mam zamiaru go tykac :)



a co takiego trudnego jest przy zawieszeniu?istna poezja robić przy tym robić :D

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, o 19:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jak masz podnosnik i sprzet to nic
ale jak robisz to na lewarku.... to troche inna bajka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, o 21:14 
Tak do tematu:

LINK DO STRONY MÓWIĄCEJ JAK REGULOWAĆ

1 rysunek to amorki przednie w astrach, ostatni to amorki tylnie :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, o 19:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sjR napisał(a):
jak masz podnosnik i sprzet to nic
ale jak robisz to na lewarku.... to troche inna bajka


ja w poprzedniej robiłem na lewarku.nie ma wiejkiej filozofi jak ktoś lubi grzebać przy autach

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, o 23:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Założyłem i trochę pojeździłem, więc mogę podzielić się moją subiektywną opinią na temat tych amorków.

A więc zestaw wygląda tak:
H&R 30/30
Koni sport żółte
Przy okazji wymieniłem też poduszki i łożyska amortyzatorów.

Jak na razie jeżdżę na takich nastawach:
przód: 1 obrót przy 2,5 obrotach pełnej regulacji (wiem, wiem, w instrukcji piszą, że są tylko 2 obroty)
tył: 1 obrót przy 2 obrotach pełnej regulacji

A teraz moja subiektywna opinia:
Auto jest sztywniejsze, twardsze. Lepiej je czuć.

Zalety:
- auto mniej się wychyla w zakrętach i przy hamowaniu
- auto szybciej wraca do neutralnej pozycji
- przy ostrym depnięciu gazu koła nie podskakują (albo podskakują mniej niż wcześniej)

Wady:
- ucierpiał komfort, dużo bardziej odczuwalne są zwłaszcza małe nierówności
- zaczęło mi coś stukać w zawieszeniu (rzadko, bo rzadko, ale wcześniej nie zaobserwowałem) - przypuszczam, że gumki do wymiany

Porównuje z dość mocno zajeżdżonymi seryjnymi amorami (przód 40tyś. km, tył prawdopodobnie ok. 130tys. km) i tymi samymi sprężynami.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 21:13 
Rozwiązanie mojego problemu może komuś pomoże.
Kiedyś gdy rozpocząłem ten temat miałem problem z zawieszeniem gwint KW variant 2.
Gdy zjeżdzałem do Polski (mieszkam w Luxemburgu) i wpadłem w jakąś nierówność lub dziurę miałem trzask w przednim zawieszeniu.
Z początku myślałem, że to wina amortyzatorów, że już padły. Z drugiej strony dlaczego amorki skoro regulacja twardości działa bez zastrzeżen. Po ustawieniu na najbardziej twarde co dało się odczuć :) również dobijało.W końcu wjechałem do garażu i razem z moim bratem po dłuższych oględzinach doszliśmy do wniosku, że to wina sprężyn. Sąsiadujące zwoje po wpadnięciu w dziure stykają się. Nawet było widoczne ślady otarcia. Zacząłem szukać nowych sprężyn gdy w końcu kupiłem kompletne zawieszenie Koni (sprężyna, amory i gwinty koni). Średnica sprężyny jak i grubość były sporo większe niż w przypadku gwintu KW. Według mojej opini KW robi za delikatne sprężyny na polskie drogi lub poprzedni właściciel źle dobrał zawieszenie.
Od wymiany nie miałem żadnego trzasku jest GIT. Gdy jestem w Polsce ustawiam na najbardziej miękkie i jest super.
Pozdrawiam wszytkich !!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 12:44 
hej
co mysliscie a takich zestawach dla qp...
warto czy lepiej sobie odpuscic??
http://www.allegro.pl/item857650410_ope ... _nowe.html

http://www.allegro.pl/item837601460_zaw ... ml#gallery


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 14:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
krzysiu3101 napisał(a):
co mysliscie a takich zestawach dla qp...


jak stoisz na absolutny zlom - to bierz.
Na forum juz wystarczykaco bylo pisane na temat "tanich" zawiasow.
Kup raz a porzadnie.
Jak kupowales auto, to tez nie brales "Malucha" albo Trabanta, bo tanie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 14:16 
no fakt... chcialem sie poradzic


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 15:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Biorąc pod uwagę to, że przykładowo używane zawieszenie KW do Coupe kosztuje ok 1000zł czyli tyle, ile to które pokazałes nowe więc chyba sam możesz sobie odpowiedzieć na pytanie jaki jest stosunek jakości do ceny. Dodam tylko, że nowe KW to coś około 5 tysi. :]
Poza tym przeczytaj ten temat cały. Ludzie piszą o swoich zawiasach i o ich odczuciach. Możesz wybrać coś co będzie Ci odpowiadać. ::czytaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 17:37 
Co do jakości Ta-Technix, to mogę powiedzieć tyle, że dwóch znajomych 'fałwejowców' nie narzeka na te gwinty. Jak to w coupe się zachowuję to nie wiem, ale mam wrażenie, że ktoś już kiedyś o to pytał i się skusił na taki.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 17:44 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
hbr napisał(a):
Co do jakości Ta-Technix,


tandeta na maxa

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2009, o 23:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Taaa lepiej niech kupi same sprężyny do standartowych amorów - to jest to ::klnie
jak kogoś nie stać na dobrą zawiechę a chce obniżyć to najlepszym rozwiązaniem jest takie zawieszenie - takie moje zdanie!


Ostatnio edytowano 28 grudnia 2009, o 23:09 przez WARIK, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL