Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 października 2008, o 14:22 
Mam zamiar wsadzić przelotowy tłumik zamiast końcowego w swojej asterce. Jak będzie z głośnością jeśli pójdzie pełen przelot oraz czy da się odczuć lepsze/gorsze paramtery silnika ? Do tego mam zamiar usunąć prekata i zmodyfikować dolot.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 21:41 
O lepszych parametrach nie ma co nawet gadać. Jedynie wycięcie prekata 'dotlenia' trochę silnik i czuć niewielką różnicę w elastyczności. Z przelotem tez kiepsko, bo w tym silniku są sondy lambda przed i za katalizatorem, jeśli usuniesz kata mogą (nie muszą, a widzę, że lubisz ryzyko :P) pojawić się problemy z sondami.

W mojej poprzedniej AQP właśnie 2.2 wyciąłem prekat (zaraz za kolektorem dolotowym) i tłumik środkowy, końcowy zostawiłem w serii. Ładnie grał, a wsi nie było. Jeśli chcesz głośniej zmienisz tylko końcowy na jakiś komin i hałas będzie ;)

P.S. musimy zrobić mikrospot w Tarnowie :D często tam wracam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, o 08:53 
Kata może nie będę na razie wyrzucał , niech sobie siedzi. Z prekatem to gdzieś czytałem że wywalenie daje teoretycznie od 5-7 km.
Z wydechem to mnie zastanawia , który tłumik jest komorowy a który przelotowy - z tego co mi się wydaje to komorwy jest tylni a przelotowy przedni.
Właśnie mi nie chodzi o jakiś hałas ale o basowe brzmienie - w serii jest troszke za cicho :P

P.S. Co do spotu w tarnowie to czemu nie. Nie wiem czy to właśnie nie twoja astra miała przyjechać kiedyś na nasz zlot TTT - może to Ty jesteś kolegą Mike z srebrnego Civica.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, o 14:57 
Powiem, że mnie wystarczyło te modyfikacje zrobić, które opisałem. Buczało ładnie, ale nie napier$%^&* przy wyższych obrotach albo przy redukcji biegu. Końcowy jest na pewno komorowy, jeśli masz seryjny o reszcie nie wiem. Ja jeszcze przez trochę miałem stożek założony, ale mi się nie podobało i wywaliłem.

P.S.Tak dokładnie, ale niestety nie dojechałem wtedy. Pisz na PW jak będziecie robili spoty w weekendy (pt wieczór ewentualnie). W Tarnowie będę za 2 tygodnie najprędzej. Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, o 19:41 
Witam panowie co tojest ten prekata ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 02:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
$ PAPIEROWSKI $ napisał(a):
co tojest ten prekata



PreKat - pierwszy katalizator.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 07:31 
Powiem Wam Panowie, że nie spotkałem się jeszcze ze sportowym tłumikiem końcowym dedykowanym do AQP 2.2 (produkowanym seryjnie)... Chyba, że ktoś natrafi na takowy to proszę o info ;-) Są za to do pozostałych wersji silnikowych. Trzeba by dać taki tłumik do zrobienia po prostu :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 10:41 
Rafaello napisał(a):
Powiem Wam Panowie, że nie spotkałem się jeszcze ze sportowym tłumikiem końcowym dedykowanym do AQP 2.2 (produkowanym seryjnie)... Chyba, że ktoś natrafi na takowy to proszę o info ;-) Są za to do pozostałych wersji silnikowych. Trzeba by dać taki tłumik do zrobienia po prostu :)


Witam, a Irmscher to co ? Tzn zależy kto co uważa przez tłumik sportowy - czy wygląd i tylko troszkę głośniejszy dźwięk od serii czy może "cudowny dzwięk" słyszalny z kilometra......hehe ? Ja mam Irmschera od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony... :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 14:45 
Seteros napisał(a):
Irmscher to co ?

Do 2.2 sie nie spotkałem ale w sumie to niedziwne bo na allegro to raczej biały kruk ;) Poszukam na e-bay itp. czy do 2.2 są tłumiki irmschera... A Ty masz do 2.2 dedykowany czy do 1.8/2.0? Był już założony czy sam zakładałeś?
Seteros napisał(a):
kto co uważa przez tłumik sportowy - czy wygląd i tylko troszkę głośniejszy dźwięk od serii czy może "cudowny dzwięk" słyszalny z kilometra......hehe ?

Nie jestem fanem tego typu wiochy.


Ostatnio edytowano 10 października 2008, o 14:49 przez Rafaello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 14:58 
Rafaello napisał(a):
Do 2.2 sie nie spotkałem ale w sumie to niedziwne bo na allegro to raczej biały kruk Poszukam na e-bay itp. czy do 2.2 są tłumiki irmschera...
Oczywiście, że są (nr: i2008015). Cena nowego tylko: 467 EUR :]
Do 1,6 i 1,8 jest ten sam tłumik a do 2,0 i 2,2 (DTR) inny lub inne, bo Irmy ma dwie wersje tłumika leta i dtra.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 17:31 
Rafaello napisał(a):
Seteros napisał(a):
Irmscher to co ?

Do 2.2 sie nie spotkałem ale w sumie to niedziwne bo na allegro to raczej biały kruk ;) Poszukam na e-bay itp. czy do 2.2 są tłumiki irmschera... A Ty masz do 2.2 dedykowany czy do 1.8/2.0? Był już założony czy sam zakładałeś?
No hej :) tak jak kolega Jula napisał oczywiście, ze Irmscher robi tłumiki pod dany silnik. Z tym, że muszę to troszkę sprostować...otóż jest tak : do 1,8 i tylko do 1,8 tłumik - i2008010. Do : Z16XE, Z18XE, Z18XEL, X18XE1 i Z22SE - tłumik i2008015 i w końcu do Z20LET - tłumik i2008013. I jest jeszcze wersja podwójna do Z20LET - tłumik i2008017.
Ja kupiłem tego białego kruka przez allegro ( 250 PLN - chyba dobra cena ? :) ) - stan idealny - jak nowy - z resztą jaki ma być skoro to cały z kwasówki....
Tak jak pisałem wcześniej, jestem bardzo zadowolony...cierpliwości w poszukiwaniach a też będziesz zadowolony :) Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 17:45 
Seteros może i masz rację z tymi modelami tłumików. Ja napisałem to co jest na stronie Irmiego - może mają nieścisłości.
Jeśli dałeś 250 zeta za Irmiego to faktycznie miałeś farta :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, o 22:04 
jula napisał(a):
Seteros może i masz rację z tymi modelami tłumików. Ja napisałem to co jest na stronie Irmiego - może mają nieścisłości.
Jeśli dałeś 250 zeta za Irmiego to faktycznie miałeś farta :P


Wiem....wiem, że miałem farta :) czasem cuda się zdarzają, czego życzę Wszystkim Klubowiczom :)
Pozdro i miłego weekendu for All :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, o 22:29 
Ja mam dedykowany Lexmaula :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, o 11:04 
Pozostaje mi czekać na okazję, bo ceny katalogowe tłumików Irmschera czy Lexmaula zabijają ;-) Ewentualnie wersja budżetowa - Ulter wypuścił tłumik końcowy dedykowany do AQP 2.2 - wcześniej nie było go w ofercie :P


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL