Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2006, o 11:53 
Czyli na oryginalnych sprężynach + KONI będzie stał niżej ? Dobrze rozumiem?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2006, o 12:13 
raczej nie, jedynie dojdzie ci regulacja wysokosci z tylu. bedzie twardziej z mozliwoscia regulacji i wedlug mnie lepsza charakterystyka pracy :)


Ostatnio edytowano 29 października 2006, o 21:44 przez Pingu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2006, o 15:19 
Czyli rozumiem ze HR są twardsze niz Eibach, i zastanawiac sie miedzy nimi , nic innego?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2006, o 19:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
@Julka

@Pingu juz w sumie wszystko napisal na ten temat powyzej.Jedynie moge dodac ze ja wiem ze granica miedzy "normalnymi" a "skracanymi" (rebound) lezy przy 50mm , tak przynajmniej podaje H&R.Pozatym nic dodac nic uja do tego co napisal @Pingu.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2006, o 13:34 
polecam Eibach'a naprawdę dobre springi i duzo lepiekj się zachowują niż H&R i cała reszta pozatym kompromis między twardoscią i komfortem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2006, o 01:35 
Probowalem zamowic sprezyny eibach w Polsce, ale nigdzie ich nie mają, lub trzeba czekac miesiąc. W jednym ze sklepów dostalem odpowiedz:

"Nie potrafie jedynie zrozumieć dlaczego tak upiera się Pan przy tych Eibachach skoro są droższe i zrobione słabszej stali niż Vogtland czy też Koni."

a następnie:

" A tak poza nawiasem, co do twardości - sportowe sprężyny progresywne mają minimalny wpływ na twardość zawieszenia - decydującą rolę odgrywają amortyzatory - stąd np. Koni ma we wszystkich swoich amortyzatorach regulację twardości aby można było ustawić ją sobie wg. własnych potrzeb. Wyborem sprężyn nie ma mowy o regulacji twardości! - jedyna róznica w twardościach jest pomiędzy sprężyną progresywną i zwykłą - a sportowe z reguły wszystkie są progresywne.
Trochę znamy się w tym temacie ponieważ głównie "siedzimy" w zawieszeniach - ja na swoim samochodzie (VW Golf III GTI) przetestowałem już chyba kilkanaście róznych konfiguracji i niech Pan mi wieży - sprężyny sa od obniżenia (regulacja wysokości) samochodu a za twardość odpowiadaja tylko i wyłącznie amortyzatory. No chyba ża ma się zawieszenie gwintowane - ale to już inna bajka."

Co o tym myślicie??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2006, o 10:08 
slat napisał(a):
sportowe sprężyny progresywne mają minimalny wpływ na twardość zawieszenia -



slat napisał(a):
jedyna róznica w twardościach jest pomiędzy sprężyną progresywną i zwykłą - a sportowe z reguły wszystkie są progresywne.



Spoko, naprawdę super Pan wyjaśnił, po prostu rewelacja. :lol: :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, o 21:39 
a czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakiego typu są seryjne amory w z20let?

PS. co myślicie o sprężynach weiteca?

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2006, o 22:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
PEKA napisał(a):
a czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakiego typu są seryjne amory w z20let?



olejowo - gazowe (czy jakos tak to po polsku jest)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2006, o 04:12 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mysle, ze weitec'owe sprezyny sa do dupy...just like that ;) nad gwintem zastanowilbym sie gdybym mial polo...

glebe robic na koni, na KW, czy bilstein...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2006, o 21:52 
PEKA napisał(a):

PS. co myślicie o sprężynach weiteca?

pzdr


weitec jest jedna z najmiekszych obnizajacych sprezynek ale to nie znaczy ze bedzie jak seria, bedzie duzo twardziej. Weitec nie jest najlepszy glownie z tego powodu ze roznie siada, ale jesli ktos chce zachowac resztki komfortu i wie jaki weitec wybrac to z tego mozna zlozyc dosc dobre zawieszenie. Ale pamietaj Weitec z reguly siada duzo nizej.

W corrasiu mam Weitec -40 + amorki Koni zolte z regulacja twardosci, przy czym jezdzi na oponkach 205/40 R17 . I wynik tego jest taki ze z przodu siadl -40 a z tylu jakies -50 ale opuscilem na talerzu tyl i tez jest -60 :) Nic nigdzie nie dobija, ladnie calosc tlumi zawieszenie, nie ma praktycznie przechylow, jest twardo ale zostaly resztki gdzies tam komfortu :lol: . Ale w tym zestawiku honoru raczej ratuja amorki


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL