Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 05:27

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 września 2005, o 05:32 
Witam Serdecznie czlonków klubu.
Moja prośba jest następująca.....
Czy ktoś z Szanownych i na pewno bardzo dobrze zorientowanych w temacie członków Klubu jest w stanie przedstawić procedurę obniżenia auta (Bertonki).
Przeglądając fora nie natknąłem się na takowe informacje.
Za wyczerpującą odpowiedź z góry Dzięki.
Pozdrawiam:
Piotr


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 19:46 przez piotrmorka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2005, o 17:22 
Niewiem o Co ci chodzi z tą procedurą :?:
Ja swoją obniżałem za pomocą sprężyn Platimex 30/20mm i amortyzatorów gazowych blinstein B4 gas i gorąco polecam taki zestawik, autko dużo lepiej się prowadzi i ładniej wygląda i do tego da sie jeszcze w miare jeździc po naszych drogach. Kolega ma bertonke obniżoną na sprężynach H&R chyba -35mm i do tego amory blinstein B6 sport i to już jest hardcore :D wtedy asterka jest już na prawde niska i strasznie twarda, wybór należy do ciebie 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2005, o 11:34 
Witam ponownie!
Pytam o procedure bo nie orientuje sie (niestety) czy z tylu auta nie wystepuje jak w megance belka. Tam mozna obnizyc autko z tylu na zebach....
Pozdrawiam.
P.S. Moze ktos ma zeskanowana instrukcje obslugi od Bertone??
Wdzieczny bede za przeslanie lub wskazanie gdzie takowa mozna sciagnac z Netu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2005, o 12:02 
Nie ma żadnych zębów z tyłu. Należy kupić 4 sprężynki i do tego najlepiej jeszcze gazowe amory i już :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2005, o 05:23 
A jak kształyują się ceny zestawu zamontowanego przez Ciebie :?:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2005, o 09:16 
Sprężyny 550zł natomiat amorki po dużych zniżkach 650zł bez zniżek koło 1tysia by wyszły


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 21:11 
właśnie jestem po przeglądzie i mam pęknięto sprężyne, chce wynienicna niższe możecie

mi doradzic (nie chce bardzo twardych):

Sprężyny Vogtland (30mm) - 699zł/kpl
Sprężyny Koni (30mm) - 699zł/kpl
Sprężyny OMP (35/20mm) - 849zł/kpl
Eibach Pro-Kit (30mm) - 799zł/kpl


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 21:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
a dlaczego nie wezmiesz sprezyn H&R :?:
Moim (i nie tylko) zdaniem, najlepsze sprezyny, za "normalne" pieniadze.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 23:00 
SirAdam napisał(a):
a dlaczego nie wezmiesz sprezyn H&R :?:
Moim (i nie tylko) zdaniem, najlepsze sprezyny, za "normalne" pieniadze.




SirAdam


niestety tez najtwardsze :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 23:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jezeli obnizam nadwozie to tym samym skracam zakres pracy sprezyny, jezeli bylyby tylko krotsza i tak samo miekka jak seryjna to nadwozie czesto "dobijaloby" do oporu, a na polskich drogach to juz napewno.Dlatego musisz utwardzic nadwozie aby temu zapobiedz, pozatym ja mialem juz 3 samochody ktore byly za pomoca H&R i teleskopow KONI obnizane i nie moge powiedziec ze H&R sa twarde.Ten kto tak twierdzi powinien sprobowac sprezyny firmy "Powertech" tam slowo "twarde" to jest jest calkowicie nie na mijscu.Czlowiek ma wrazenie ze to auto nie posiada wcale sprezyn tylko ze nadwozie zostalo z osiami zespawane.Moj brat to jial w swojej Vectrze swego czasu zamontowane - wymontowal po 7 dniach, a on "kocha" twarde zawiechy.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 23:30 
praktycznie kazde obnizajace sprezynki sa twardsze w wystarczajacym stopniu aby zawieszenie ci nie dobijalo. Ja tez lubie twardo, ale do codzienej jazdy po naszych pieknych drogach to trzeba miec nerwy :) pozatym jezdziles na Koni ktore maja bardzo fajna charakterystyke pracy. Polecam Koni z regulacja twardosci. Dobre amorki ktore daja jakos mozliwosc regulacji twardo/bardzo twardo :) Pozatym SirAdam H&R ma tez rodzaje sprezyn i zareczam ze najtwardze potrafia dorownac Powetechowi :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 23:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Tak dla orientacji dodam ze zawsze jezdzilem na H&R -35mm a do tego KONI zolte (z regulacja stopnia ciagu z zewnatrz)
To byl i jest moj favoryt jesli chodzi o zawieszenie.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2006, o 23:49 
SirAdam, a jak spostrzeżenia dot. wysokości samych amorów KONI ?
Tak się zastanawiam czy będą stały jak oryginały, czy niżej czy wyżej...
Piszesz co prawda że masz je z HR'ami ale może wiesz coś o tym?
Jestem po prostu ciekawa jak by to się miało do oryginalnych sprężyn.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2006, o 02:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
HR z bilkiem albo HR z koni do powaznej jazdy.
eibach z bilkiem lub koni do powaznego dupowozenia. nic innego nie wchodzi w gre.
no oczywiscie jeszcze kw od wariantu 2go w gore. ale to podobne zestawy ;)
pss9 to krol do coupe, czyli hr z bilkiem z pelna regulacja :)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2006, o 09:49 
Julka napisał(a):
SirAdam, a jak spostrzeżenia dot. wysokości samych amorów KONI ?
Tak się zastanawiam czy będą stały jak oryginały, czy niżej czy wyżej...
Piszesz co prawda że masz je z HR'ami ale może wiesz coś o tym?
Jestem po prostu ciekawa jak by to się miało do oryginalnych sprężyn.


sa dwa rodzje amorkow Koni, skracane i o normalnej dlugosci, te o normalnej przejda do -60 max, a te skracane polecam juz od -40. Te o normalnej dlugosci nadaja sie do seryjnych sprezyn, to taki high end. Osobiscie mam w jednym autku sprezynki -60 z amorkami Koni z zewnetrzna regulacja i jestem niesamowicie zadowolony znich :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL