Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 22:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 czerwca 2018, o 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2016, o 17:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Imię: Szymon
Silnik: Z18XE
Czy po zmianie zawieszenia na gwintowane (MTS) zbieżność i geometrie ustawia się tak samo jak na normalnym zawieszeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 czerwca 2018, o 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2016, o 13:14
Imię: Grzegorz
Silnik: Z20LET
Zbieżność tak, geometrię nie. W seryjnym zawieszeniu nie masz regulacji kątów nachylenia kół, w gwincie jest (nie wiem tylko czy we wszystkich).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL