Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 00:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 00:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 marca 2016, o 15:43
Imię: Kamil
Silnik: Z22SE
cześć. Jakiś czas temu zamontowałem do mojej berto z22se podwójny wydech końcowy. tzn po rurce z obu stron. Pełen przelot, prosta rura z nierdzewki. I taka dziwna przypadłość. na niskich obrotach oraz w okolicy 3,5 4k słychać go czasami mocno. nie wiem jak za autem ale przynajmniej w środku. Ale co najbardziej mnie interesuje to w granicy 2,8k czy powyżej 4.5k obrotów w ogóle go nie słychać. Wiem, że jest to spowodowane falami dźwiękowymi, ale idzie to jakoś wyeliminować, żeby głos zawsze był taki sam w każdej partii obrotów? tzn wiadomo że im wyższe tym głośniejszy może być, ale żeby nie było takiego zaniku. Druga sprawa, czy wstawienie prostej rury może jakoś gorzej wpłynąć na osiągi?
generalnie po wypłacie mam zamiar zainwestować w jakiś uczciwy sportowy wydech przelotowy o ładnym brzmieniu, dorobic do niego drugą końcówe na drugą stronę, wywalić kata i wstawić strumiennicę. Powinno wtedy grać. co sądzicie?
ewentualnie jakieś na prawdę fajne rozwiązanie do z22se, żeby to miało jakieś brzmienie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 00:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
W wolnossącym silniku najgłośniej będzie zawsze w okolicy 3k obrotów. BTW chodzi Ci tylko o dzwięk?

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 marca 2016, o 15:43
Imię: Kamil
Silnik: Z22SE
chodzi mi o dźwięk i NIE spadek mocy ;p moc może zostać taka lub wzrosnąć co oczywiście wskazane. ważne żeby nie spadła. Ale głównie raczej na brzmienie i nie mówię tu o brzmieniu porównywalnym do dziurawego tłumika ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 10:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Chwasti napisał(a):
był taki sam w każdej partii obrotów

nigdy nie będzie
Chwasti napisał(a):
wstawić strumiennicę

a co to ma dać???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 11:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Chwasti napisał(a):
wstawić strumiennicę


21 wiek, wszechobecny internet nawet w kalkulatorach, i takie rzeczy ludzie dalej wymyslaja :D

do tej strumienicy to polecam 5 magnetyzerów, motodoktora do silnika, i turbinke w dolot z allegro

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 11:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 już o tych modach nie pisałem ale chce poznać co Chwasti ma ciekawego do powiedzenia w temacie strumienicy.może i ja się skuszę i da z 10kuca do tego mam za parę złotych ::haha ::haha ::haha

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 12:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Chwasti napisał(a):
na niskich obrotach oraz w okolicy 3,5 4k słychać go czasami mocno. nie wiem jak za autem ale przynajmniej w środku. Ale co najbardziej mnie interesuje to w granicy 2,8k czy powyżej 4.5k obrotów w ogóle go nie słychać.

W czterocylindrówkach tak po prostu jest.

Chwasti napisał(a):
moc może zostać taka lub wzrosnąć co oczywiście wskazane.

Ale raczej spadła po takim zabiegu. Wydechy w NA są dokładnie policzone i jeśli chcesz coś modzić to musisz dokładnie wiedzieć co robisz.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 13:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Ja swego czasu wycialem kata z mojego escorta Xr3i. Głośniej było może trochę bardziej a moc spadła. :(

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 13:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Rafee792 napisał(a):
Ja swego czasu wycialem kata z mojego escorta Xr3i. Głośniej było może trochę bardziej a moc spadła.

raczej nie powinna bo jednak KAT trochę wycisza i zamula auto

kumpel w 1.6 wyciął KAT to na pół miasta Go słychać

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 13:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Rafee792 napisał(a):
Ja swego czasu wycialem kata z mojego escorta Xr3i. Głośniej było może trochę bardziej a moc spadła.

raczej nie powinna bo jednak KAT trochę wycisza i zamula auto

kumpel w 1.6 wyciął KAT to na pół miasta Go słychać

Widać żalezy to od silnika. Ja jedynie prawdę głoszę :D

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 13:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kolega pawlak49 ma u siebie przelot.jak to odpalił to własnych mysli nie słuszałem

viewtopic.php?f=27&t=26010

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 14:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
kolega pawlak49 ma u siebie przelot.jak to odpalił to własnych mysli nie słuszałem

http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopi ... 27&t=26010

Co innego przelot a co innego samo wycięcie kata. Jeszcze jest taka różnica że w turbo to turbina utrzymuje ciśnienie wydechu więc przelot jest nawet wskazany. W wolnossacych już jest więcej kombinacji.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 14:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Rafee792 to to turbo jak założysz za duży wydech nic się nie stanie.ale w wolnossaku trzeba już policzyć żeby mocy przybyło a nie ubyło

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 czerwca 2016, o 14:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Rafee792 to to turbo jak założysz za duży wydech nic się nie stanie.ale w wolnossaku trzeba już policzyć żeby mocy przybyło a nie ubyło

Wkońcu doszliśmy do konsensusu :D

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2016, o 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 marca 2016, o 15:43
Imię: Kamil
Silnik: Z22SE
ryba1 napisał(a):
Doktor29 już o tych modach nie pisałem ale chce poznać co Chwasti ma ciekawego do powiedzenia w temacie strumienicy.może i ja się skuszę i da z 10kuca do tego mam za parę złotych ::haha ::haha ::haha


strumiennica jako zamiennik za kata, z którego już pewnie nic nie ma ;). jak wytnę, problem na przeglądzie. No ewentualnie wchodzi w gre nowy inny ale to i chyba koszta kosmiczne. Dla tego stwierdziłem że strumiennica by była git. nie brałem pod uwage żadne 10 kucy ;)
btw, nawet końcowy trzrba dobrze policzyć? czy jak kupię gotowy z jedną rurą a dołoże drugą aby po obydwuch stronach było to też trzeba grubiej kombinować?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL