Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 22:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nierówny gwint
PostNapisane: 20 marca 2013, o 21:14 
Problem jest taki że jak skręciłęm gwint po równo wiadomo odmierzając suwmiarka to były róznice 1cm lub 0,5 cm... teraz zrobiłęm tak żeby po prostu auto było równo ..ale wysokość nadanego gwintu wpływa też delikatnie na twardość ...czy można tak jeździć jak nie to co zrobić jakieś rady??
a i jeszcze prosiłbym jakąś fotke obniżonej qp na 17 calowych felgach z glebą -50mm bo moim zdaniem za słabo mi siadło auto jak to niby ma byc -50mm


ciśnienie było równe na bank ...podłoże było raczej proste sprawdzałęm od rantu felgi do nadkola...


Ostatnio edytowano 20 marca 2013, o 21:34 przez rafaello1717, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2013, o 21:30 
a samochod miałes postawiony na równym podłozu? do jakiego elementu mierzyłes? 1cm-0,5 to nie sa duze roznice, cisnienie w oponach miałes takie samo? bo to niejest duza roznica, jasne ze mozesz tak jezdzic.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2013, o 23:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
moze ktos kiedys wymienil tylko 1 sprezyne z amora :) albo masz peknieta, cholera wie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 13:18 
nikt nic nie wymieniał bo to nowy zestaw mts technik więc raczej to nie wchodzi w gre..


Góra
  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 19:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
to może buda krzywa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 19:54 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
rafaello1717 może na stacjo co powiedzą.może amor???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 22:00 
raczej wątpie chyba że przysłali mi bubla ..raczej obstawiał bym co innego ...ale co??!!teraz jest buda równo ustawiona...ale zastanawia mnie dlaczego miedzy lewą a prawą stroną z przodu czy z tyłu na gwincie jest różnica około 7mm nawet 1cm ...może silnik od strony skrzyni jest cięższy nie wiem...może jakieś inne wytłumaczenia ...problem to wielki nie jest ale zastanawiające amorki odpadają bo wszystko ładnie pracuje...nie wiem czy pisałem gwint mts technik :)


Góra
  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 października 2012, o 22:05
Lokalizacja: Łódź
Imię: Stanisław
Silnik: X18XE1
A napisz ile przejechałeś na tym gwincie?
Pamiętaj każde zawieszenie potrzebuje troche kilometrów aby sie ułożyć.
Miałem w poprzednim samochodzie amorki + sprężyny z tej firmy i tez na początku było nierówno.
Po czasie wszystko się ułożyło i było ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 22:17 
no ile ja mam przejechane pewnie z 300km nie wiecej świeżo założone...noo ale co ułoży się a ja już ustawiłem kąty i zbierzność;/ i co znów bedę musiał ustawiać??


Góra
  
 
PostNapisane: 21 marca 2013, o 22:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 października 2012, o 22:05
Lokalizacja: Łódź
Imię: Stanisław
Silnik: X18XE1
300km na naszych drogach jest wystarczające :)
Co do układania się zawieszenia pisze na swoim przykładzie, u mnie zawieszenie wyrównało sie ale czy było idealnie co do 1mm z każdej strony to niewiem, bo bez pomiaru tego niewychwycisz.
A w zawieszeniu układają sie np. elementy gumowe.
Według mnie jak zawieszenie pracuje poprawnie jak piszesz to nie ma się czym przejmować.
Co do ponownego ustawiania geometrii to jeżeli nie bedziesz zmieniał wysokości gwintu (niżej-wyżej) to nie ma potrzeby ponownie jej ustawiać.
Tak odemnie - ciesz się z gewinde :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 marca 2013, o 06:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
rafaello1717 napisał(a):
raczej wątpie chyba że przysłali mi bubla


rafaello1717 napisał(a):
.nie wiem czy pisałem gwint mts technik


śmiem wątpić że może być coś nie tak z tym gwintem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL