Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

amorki
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=1412
Strona 3 z 5

Autor:  NasH [ 12 lutego 2009, o 19:13 ]
Tytuł: 

PEKA napisał(a):
te nowe może byc gorsze od oryginału z przebiegiem 100 ty


no ja tak kupilem tego weiteca od ciebie, zalozylem chyba w czerwcu zdjalem w listopadzie, zalozylem w marcu i na diagnostyce jak Valve kupowal juz byla dupa :(

Autor:  DAN [ 12 lutego 2009, o 20:45 ]
Tytuł: 

W ASO powiedzieli mi, że można ewentualnie jeszcze wymienić tuleje stabilizatora z tyłu.

Autor:  wally [ 22 lutego 2009, o 17:17 ]
Tytuł: 

siema co myslicie o tym?

http://moto.allegro.pl/item556793632_op ... _nowe.html (Schraubercompany TA Technix)

Autor:  marcinpsk [ 22 lutego 2009, o 17:46 ]
Tytuł: 

Firma malo znana. Pewnie rozpadna sie po jednym-dwoch sezonach na naszych drogach jak wiekszosc niemarkowych gwintow. Pozatym zastanow sie czy chcesz jezdzic po polskich drogach i z daleka wypatrywac kazda dziure, nawet mala... A to niestety nieuniknione przy polaczeniu gwint+PL drogi.
Zainwestuj lepiej w Bilstein B6 albo B8 i do tego jakies markowe sprzyny i naprawde bedziesz zadowolony.

Autor:  wally [ 22 lutego 2009, o 18:28 ]
Tytuł: 

tak tylko zapytalem,mysle tak jak podpowiadal sir adam zolte koni(reg.tward)+jakies HR tylko niewiem gdzie i ile to moze kosztowac ...narazie zima wiec luzik:)

Autor:  marcinpsk [ 22 lutego 2009, o 18:40 ]
Tytuł: 

Bilstein jest duzo lepszy niz koni, szczegolnie majac na uwadze nasz drogi. Pozatym cena kompletu podobna ~ 1500zl.

Autor:  SirAdam [ 22 lutego 2009, o 19:41 ]
Tytuł: 

wally napisał(a):
tak jak podpowiadal sir adam zolte koni(reg.tward)+jakies HR

kombinacja jest super, ale musisz wiedziec ze to juz jest na polskich drogach absolutny HARDCORE.
Chesz wiedziec co ja proponuje na polskie drogi ?
Seryjne zawieszenie, a i to jest juz czasami "przeciazone"




Adam

Autor:  marcinpsk [ 23 lutego 2009, o 16:43 ]
Tytuł: 

U mnie B8 + Eibah SportLine spokojnie daje rade na PL drogach. Nie ma dobijania itp. Resztki komfortu tez zostaly. No i bardzo ciezko ten zestaw zajechac.

Autor:  DAN [ 2 marca 2009, o 20:02 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno. Odboje i osłony amortyzatorów też się wymienia?

Autor:  SirAdam [ 2 marca 2009, o 22:43 ]
Tytuł: 

DAN napisał(a):
Jeszcze jedno. Odboje i osłony amortyzatorów też się wymienia?


Zalezy od ich stanu.
Ocenia sie na oko.



Adam

Autor:  wally [ 10 czerwca 2009, o 14:51 ]
Tytuł: 

siemka...zna ktos ta firme?i specyfikacje?

"LIP TEC gas 178.696" ?

Autor:  dejm [ 10 czerwca 2009, o 15:32 ]
Tytuł: 

podejrzewam, ze amory o ktorych piszesz byly razem ze sprezynami o ktorych dawales info.

wiec amory, raczej nie pasuja, bo z tego co pamietam to Vectra ma inne mocowania amorka...

pzdr

Autor:  wally [ 14 czerwca 2009, o 09:45 ]
Tytuł: 

nie te amorki ja mam na swojej...z niemiec na nich przybyla i o dziwo pol roku nasze drogi a one po 87% maja:) wiec o springach mysle tylko skoro amorki dobre,nawet jesli kupie obniżone to mysle ze roznicy nie bedzie bo teraz tez na obnizeniu jest,,,

Autor:  Seba [ 18 listopada 2009, o 16:13 ]
Tytuł: 

witam wiecie moze jaka firma produkuje amotyzatory do naszych QP pod znaczkiem GM dzieki

Autor:  SirAdam [ 18 listopada 2009, o 19:53 ]
Tytuł: 

i co Ci to da ze sie dowiesz ?
Chcesz u nich bezposrednio zamowic oryginaly do Coupe ?
W 99% nie uda Ci sie to.





Adam

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/