Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 września 2012, o 18:53 
Witam..mam spory problem...auto stało 2 miesiace. Wymieniłem sobie kolcki tylnie oraz końcówy drążków. Hamując z V>80 kierownica mi strasznie drży,słychać buczenie jakby pralka wirowała oraz lewa felga jest mega ciepła. Na tarczy lewej jest rdza która mimo przejechania 25 km nie starła się. Na prawej tarczy rdza się starła po 2h trasie i klocek zdziera na całej powierzchni, do tego jest uczucie tak jakby abs działał poniżej v<80 km/h..auto hamuje prosto jak puszcze kierownice, na prostej drodze nie ściąga go na boki...zacisk zaśniedział..tracza sie skrzywiła..ale kiedy od stania 2 miesiące..mechanik przy wymianie drążków coś spartolił...nie wiem co robić za 4 dni jade na urlop i ręce mi opadły:((


Góra
  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 19:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
mechanik przy wymianie drążków coś spartolił...nie wiem co robić za 4 dni jade na urlop i ręce mi opadły:((


jak Ci coś robił to jedź do niego i niech sprawdzi a nie lamentujesz.spokój Cię tylko uratuje.


po za tym co napisałeś o tych klockach to jest nie możliwe ze jedna strona się zdziera a druga nie i nie ściąga przy hamowaniu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 19:07 
Tylko najlepsze jest to, co mają drążki do hamulcy...płyn ok sprawdzałem, no centralnie widać jakby lewa strona słabiej hamowała..jade się przejechać i sprawdzę czy nie ściąga na równej drodze i zaro napisze. Panie Adminie tak wnioskuję po tym co na tarczach widzę. Po 2 miechach stania grubą rdze miały i wżery. Prawa już zaczyna ładnie błyszczeć a lewa nadal dziadostwo..może jakieś foty uda mi się zrobić to wam zapodam za pół h.


Ostatnio edytowano 16 września 2012, o 19:52 przez ciacho7891, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 19:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
mialem taki przypadek,,, zapieczony tloczek w zacisku.. auta nie sciagalo !! a felgi nie szlo dotknac
tak wiec obstawiam to

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 19:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Masz Krzywe Tarcze hamulcowe dlatego Ci drży przy hamowaniu druga sprawa stanął klocek w prowadzeniu albo Tłoczek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 19:52 
Ok jestem po testach. Przy hamowaniu ściąga mnie jednak na lewą stronę, a przy prostej jeździe różnie, jak tarcze się rozgrzały to także. O to zdjęcia tarczy:
PRAWA: jak widać ładnie z rysana: http://imageshack.us/photo/my-images/208/20120916202641.jpg/

Lewa na która ściąga: Jest rdza, a nawet ubytek dziwny..:

http://imageshack.us/photo/my-images/839/20120916202909.jpg/

Przejechałem 5 km parę hamowań i obie felgi mega gorące co najgorszę..i hamowanie z powyżej 80 km/h dudnienie i drżenie..


Góra
  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 20:01 
Chłopie masz tarcze do wymiany w trybie natychmiastowym!! Ostatnio oglądałem na TVN Turbo wypadek przypadek, kolesiowi pękła tarcza przy hamowaniu, obił dwa auta i przejechał pieszego :/
Wymień tarcze, hamulce to Twoje i innych bezpieczeństwo ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 16 września 2012, o 20:03 
Jednak to wina tarczy...po czym poznałeś że są do wywalenia ::beczy To co tarcze są za cienkie i ciepła nie odprowadzają...?
My mamy te tarcze nie: http://www.opel-shop.pl/product_info.ph ... cts_id=885
i do tego te klocki? http://www.opel-shop.pl/product_info.ph ... cts_id=873

Na jednym z forum napisano:
ja mialem podobny problem , i samo wymienienie tarcz i klockow nic nie dalo... okazalo sie ze zaciol sie cylinderek hamujacy w szczekach z jednej strony i gdy hamowalem, to tylko jedna strona szczek dociskala klocek poprawnie do tarczy - w ten sposob powstalo wykrzywienie tarczy i tuczenie przy hamowaniu z wiekszych predkosci..

Mam tak samo...


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 07:33 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ciacho7891 napisał(a):
.po czym poznałeś że są do wywalenia ::beczy


widać próg na tarczy.wymień tarcze+klocki do tego regeneracja obu zacisków(zestaw naprawczy) i będzie ok

ciacho7891 napisał(a):
Tylko najlepsze jest to, co mają drążki do hamulcy.


zbierzność była potem robiona???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 10:30 
Ostawiłem fure na wymiane kolckow, tarcz i przejrzenie zacisków...w środe odbiór..całkowity koszt 680 zł mówił..zobaczymy co będzie..nie zbieżności nie robiłem na przeglądzie byłem i było ok


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 10:34 
Ale co było ok? Zbieżność? Na przeglądzie?


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 10:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ciacho7891 napisał(a):
nie zbieżności nie robiłem na przeglądzie byłem i było ok


nie możliwe że było ok.to jest wręcz niemożliwe żeby wymienić końcówki drążków bez ustawiania zbieżności.w ogóle sprawdzali???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 10:56 
Końcówki drążków mi wymieniał bo luzy były...po tem pojechali na przegląd i przeszła bez problemów..jak bym miał zbieżność to fura by prosto sie drogi chyba nie trzymała..a końcówki drążków to to samo co drążki kierownicze?? chyba was w błąd wprowadziłem końcówki wymieniał końcówki drążków. No złej zbieżności się nie dopatrzyli na przeglądzie to chyba też jest sprawdzane jakoś co nie?


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 11:06 
Na przeglądzie nie sprawdza się zbieżności. Po wymianie końcówek zbieżność jest konieczna.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 11:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ciacho7891 napisał(a):
po tem pojechali na przegląd i przeszła bez problemów.


Ty czy Ci co robili z autem???

ciacho7891 napisał(a):
a końcówki drążków to to samo co drążki kierownicze??


to to samo

Cytuj:
No złej zbieżności się nie dopatrzyli na przeglądzie to chyba też jest sprawdzane jakoś co nie?


tyle razy byłem na przeglądzie i nigdy nie sprawdzali.na gołe oko nic nie zobaczysz czy ma dobrze czy źle po wymianie końcówek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL