Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:39

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 września 2012, o 11:21 
No to jak zrobią tarcze i klocki to zbieżność zaraz zrobię. A zbieżność ma coś do tego co mi się z furaczem dzieje?


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 11:25 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ciacho7891 napisał(a):
A zbieżność ma coś do tego co mi się z furaczem dzieje?


może ściągać.nie wspomnę już o szybciej nieprawidłowo zużywających się oponach

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 11:57 
Ale na hamowanie i dudnienie nie ma wpływu tylko na ściaganie auta podczas prowadzenia..no opony wiadomo..


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 12:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ciacho7891 napisał(a):
Ale na hamowanie i dudnienie nie ma wpływu tylko na ściaganie auta podczas prowadzenia


i tak i nie.w Twoim przypadku może być podwójnie bo masz zapieczony tłoczek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 12:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
tarcze, klocki, regeneracja tloczkow + nowy plyn hamulcowy i bedzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 12:58 
Kolego wałkuje się ten temat bez sensu. Wymień tarcze i klocki, zregeneruj zaciski i podjedź na zbieżność. Jeżeli nic to nie da, a raczej na pewno da, to wtedy będziemy myśleć. A tak to trochę wróżenie z fusów. Jeżeli bije przy hamowaniu to na 95% są to tarcze.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 września 2012, o 13:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
miczu napisał(a):
Kolego wałkuje się ten temat bez sensu.


co prawda to prawda.zrób i czekamy na relacje dla potomych

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 września 2012, o 10:55 
Ok więc problem załatwiony. Nowe tarcze Brembo i klocki ferrodo i zbieżność zrobiona. Heh poprzedni właściciel na zajechane tarcze założył nowe klocki. Od strony wew. tarcze miały odpryski, takie place po 3cm. Masakra jakaś. Dziękuję Panowie za pomoc. Mam nadzieje, że temat ten pomoże innym z takim problemem.


Góra
  
 
PostNapisane: 19 września 2012, o 11:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ciacho7891 napisał(a):
Ok więc problem załatwiony


ciacho7891 napisał(a):
Nowe tarcze Brembo i klocki ferrodo i zbieżność zrobiona.


możesz śmiało tera śmigać na wakacje.na przyszłość najpierw zapytaj a potem dawaj auto do roboty bo potem jest lament po spartolonej robocie mechaniora

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 września 2012, o 11:28 
Dokładnie jak Admin mówisz...ale teraz to auto hamuje..jest różnica. Koszt operacji Klocki+tarcze 680 zł. Nie wiem czy to dużo czy nie ale w zakładzie obok chciał 750 więc 70 zł w kieszeni:) a co do zbieżności to różnica jakaś tam była 7mm to dużo gościu mówił i naprawił. 60 zł koszt. Teraz trzeba będzie pożyczkę spłacać 800zł ::wstyd ale co tam auto ważniejsze i urlop ;D :)


Góra
  
 
PostNapisane: 4 października 2012, o 20:22 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Też miałem problem drżenia kiery przy hamowaniu z wyższych prędkości. Samochód miał po kupnie przyrdzewiałe tarcze i lekkie odpryski, oraz ranty(pewnie stał kilka miechów). W końcu z miesiąc temu postanowiłem się za to zabrać. Z racji tego, że przednie tarcze miały jeszcze dobry wymiar oddałem do toczenia za 90 zł/para, z tylnymi nic nie robiłem, bo były w dużo lepszym stanie i też miały wymiar. Do tego wymiana klocków na Ate za 270 zł w ic po znizkach na wszystkie koła. Tłoczki chodzą dobrze, bo wepchnąłem/wkręciłem bez problemu. Gumki wszystkie ok. Przy okazji trysnąłem zaciski i jarzma na srebrno alucynkiem :) . Po dotarciu hebli efekt to niebo, a ziemia. Staje dęba :) co do drżenia to delikatne jest, ale prawie niewyczuwalne, tylko przy delikatnym hamowaniu troche. Zobaczymy jak będzie dalej:).

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL