Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Sprężyny obniżające do Coupe http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=1268 |
Strona 40 z 42 |
Autor: | slayer [ 30 kwietnia 2015, o 15:54 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
na forum są jeszcze dwie qp co po założeniu tych sprężyn wyglądają jak motorówki i z innymi silnikami |
Autor: | sanon [ 30 kwietnia 2015, o 16:08 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
Doktor29 napisał(a): jak eibach stoji tak jak na focie wyzej... to cos jest nie tak z autem cos musi byc nieorginalne z nieodpowiedniego modelu (np mocowania amortyzatorow - LET ma inne) albo cos zle zlozone albo sprezyny nie do tego modelu Co niby let ma inne? |
Autor: | Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 16:14 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
poduszka amortyzatora ma inna wysokosc chociazby a poznjej jęki i płacz na forum ze eibach krzywo stoji , nawet kierunek oslony amortyzatora przy mocowaniu wplywa na wysokosc |
Autor: | Pablos88 [ 30 kwietnia 2015, o 16:59 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
Ja u siebie mam tak samo... Tył ładnie siadł a przód wygląda jak wygląda... |
Autor: | sanon [ 30 kwietnia 2015, o 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
Pierwsze slysze ze poducha jest inna. Masz jakies dane zeby podeprzec to dowodami? Bo ja mam takie dane i widze ze do Astry G Hatchback np 1.6 101KM poduszka ma wymiary: Grubość [mm]: 40 Średnica wewnętrzna [mm]: 12 Średnica zewnętrzna [mm]: 103 Średnica zewnętrzna [mm]: 113 Astra G coupe 2.0T poduszka ma wymiary: Grubość [mm]: 40 Średnica wewnętrzna [mm]: 12 Średnica zewnętrzna [mm]: 103 Średnica zewnętrzna [mm]: 113 Co oznacza ze jest taka sama. |
Autor: | itallio [ 30 kwietnia 2015, o 18:05 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
i tu sie mylisz są jeszcze 2 typy poduszek, pod ciężkie oraz lekkie silniki na astra g temat był poruszany |
Autor: | Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 18:16 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
chociazby w EPC poduszka do leta ma inny numer sanon napisał(a): Co oznacza ze jest taka sama. nie jest Pablos88 napisał(a): Ja u siebie mam tak samo... Tył ładnie siadł a przód wygląda jak wygląda... kupowales nowy zestaw pod swoj silnik? sprawdzales numery ze sprezyn czy prawidlowe spakowano w fabryce? pomylki tez sie zdazaja |
Autor: | sanon [ 30 kwietnia 2015, o 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
Co ma numer do wymiarow? Pokaz mi roznice w wymiarach. Napisales ewidentnie ze poduszka do leta ma inny wymiar, udowodnij to! A nie wyskakujesz mi z numerem czesci. |
Autor: | hay [ 30 kwietnia 2015, o 18:53 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
Ja popieram doktora, mam juz drugi komplet Eibacha i siada tak jak trzeba, klinem. Na dowod fotki w moim temacie. |
Autor: | Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
sanon napisał(a): Co ma numer do wymiarow? to po co inny numer skoro sa takie same ?? sanon napisał(a): Napisales ewidentnie ze poduszka do leta ma inny wymiar, udowodnij to! A nie wyskakujesz mi z numerem czesci. ja nic nie musze udowadniac zyj sobie z ta swiadomoscia ze jednak poduszki sa takie same i tak jak hay pisze... u mnie w garazu tez sa fotki i jakos eibach tez klinem siadl |
Autor: | DAN [ 30 kwietnia 2015, o 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
sanon napisał(a): Tez mam teraz mega dylemat nad sprezynami. H&R Jamex Apex Nie wiem nad czym tu się zastanawiać. qp_seba_qp napisał(a): Np taki zestaw b12 kosztuje ok 2 za połowę tego siana widziałem już gwinty do kupienia, czy coś poza regulacja je wyróżnia ? Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy. Wytłumaczy mi to ktoś ? Płacisz za jakość/trwałość. Poza tym B12 to już podchodzi pod klasę torową. Na normalne drogi weź B8. |
Autor: | Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
DAN jemu chyba chodzilo o b12 prokit ? a to wlasnie b8 + springi eibacha -30 DAN napisał(a): Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy. gwint = beton bedzie twardo jak nie wiem, wysokosc nie wplywa na twardosc - jak nie szkoda ci auta na takie wynalazki to pakuj chyba ze kupisz z regulacja sily tlumienia ale to juz koszta |
Autor: | DAN [ 30 kwietnia 2015, o 19:54 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
Cytuj: DAN jemu chyba chodzilo o b12 prokit ? a to wlasnie b8 + springi eibacha -30 Czyli to taki "chłyt" marketingowy Doktor29 napisał(a): gwint = beton bedzie twardo jak nie wiem, wysokosc nie wplywa na twardosc - jak nie szkoda ci auta na takie wynalazki to pakuj chyba ze kupisz z regulacja sily tlumienia ale to juz koszta Kurde, byłem święcie przekonany, że o to właśnie chodzi w gwincie. Poza tym mam u siebie regulację twardości w amorach i jakoś strasznie drogie nie były. |
Autor: | Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 19:59 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
DAN ja o tym wiem ale nie kazdy to wie.. a pozniej lamet ze plomby wypadaja podluznice pekaja itp itd ja sie przejechalem raz na gwincie za +/- 1000zl klasy TA/FK itp.... i podzekuje za takie cos:D to sie nadaje tylko na tor rowny jak stol |
Autor: | qp_seba_qp [ 30 kwietnia 2015, o 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Sprężyny obniżające do Coupe |
No i o to mi chodziło. Czyli dobrze sądziłem ze gwint nie dla mnie. Jak mi ta zdechnie biorę sobie komplet weiteca (teraz jakoś innaczej się zwie). Teraz mam sprężyny i jestem zadowolony :-) |
Strona 40 z 42 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |