Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Sprężyny obniżające do Coupe
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=1268
Strona 40 z 42

Autor:  slayer [ 30 kwietnia 2015, o 15:54 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

na forum są jeszcze dwie qp co po założeniu tych sprężyn wyglądają jak motorówki i z innymi silnikami

Autor:  sanon [ 30 kwietnia 2015, o 16:08 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

Doktor29 napisał(a):
jak eibach stoji tak jak na focie wyzej... to cos jest nie tak z autem :)
cos musi byc nieorginalne z nieodpowiedniego modelu (np mocowania amortyzatorow - LET ma inne)
albo cos zle zlozone albo sprezyny nie do tego modelu


Co niby let ma inne?

Autor:  Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 16:14 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

poduszka amortyzatora ma inna wysokosc chociazby
a poznjej jęki i płacz na forum ze eibach krzywo stoji , nawet kierunek oslony amortyzatora przy mocowaniu wplywa na wysokosc

Autor:  Pablos88 [ 30 kwietnia 2015, o 16:59 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

Ja u siebie mam tak samo... Tył ładnie siadł a przód wygląda jak wygląda...

Autor:  sanon [ 30 kwietnia 2015, o 17:19 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

Pierwsze slysze ze poducha jest inna.
Masz jakies dane zeby podeprzec to dowodami?

Bo ja mam takie dane i widze ze do Astry G Hatchback np 1.6 101KM poduszka ma wymiary:
Grubość [mm]: 40
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Średnica zewnętrzna [mm]: 103
Średnica zewnętrzna [mm]: 113

Astra G coupe 2.0T poduszka ma wymiary:
Grubość [mm]: 40
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Średnica zewnętrzna [mm]: 103
Średnica zewnętrzna [mm]: 113

Co oznacza ze jest taka sama.

Autor:  itallio [ 30 kwietnia 2015, o 18:05 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

i tu sie mylisz ;)
są jeszcze 2 typy poduszek, pod ciężkie oraz lekkie silniki
na astra g temat był poruszany

Autor:  Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 18:16 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

chociazby w EPC poduszka do leta ma inny numer ;)

sanon napisał(a):
Co oznacza ze jest taka sama.


nie jest

Pablos88 napisał(a):
Ja u siebie mam tak samo... Tył ładnie siadł a przód wygląda jak wygląda...


kupowales nowy zestaw pod swoj silnik? sprawdzales numery ze sprezyn czy prawidlowe spakowano w fabryce? pomylki tez sie zdazaja

Autor:  sanon [ 30 kwietnia 2015, o 18:27 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

Co ma numer do wymiarow?
Pokaz mi roznice w wymiarach.
Napisales ewidentnie ze poduszka do leta ma inny wymiar, udowodnij to! A nie wyskakujesz mi z numerem czesci.

Autor:  hay [ 30 kwietnia 2015, o 18:53 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

Ja popieram doktora, mam juz drugi komplet Eibacha i siada tak jak trzeba, klinem. Na dowod fotki w moim temacie.

Autor:  Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 19:17 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

sanon napisał(a):
Co ma numer do wymiarow?

to po co inny numer skoro sa takie same :D ??

sanon napisał(a):
Napisales ewidentnie ze poduszka do leta ma inny wymiar, udowodnij to! A nie wyskakujesz mi z numerem czesci.


ja nic nie musze udowadniac :)
zyj sobie z ta swiadomoscia ze jednak poduszki sa takie same ;)

i tak jak hay pisze... u mnie w garazu tez sa fotki i jakos eibach tez klinem siadl

Autor:  DAN [ 30 kwietnia 2015, o 19:33 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

sanon napisał(a):
Tez mam teraz mega dylemat nad sprezynami.
H&R
Jamex
Apex

Nie wiem nad czym tu się zastanawiać.

qp_seba_qp napisał(a):
Np taki zestaw b12 kosztuje ok 2 za połowę tego siana widziałem już gwinty do kupienia, czy coś poza regulacja je wyróżnia ?
Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy.
Wytłumaczy mi to ktoś ?

Płacisz za jakość/trwałość.
Poza tym B12 to już podchodzi pod klasę torową. Na normalne drogi weź B8.

Autor:  Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 19:40 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

DAN jemu chyba chodzilo o b12 prokit ? a to wlasnie b8 + springi eibacha -30

DAN napisał(a):
Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy.

gwint = beton :) bedzie twardo jak nie wiem, wysokosc nie wplywa na twardosc - jak nie szkoda ci auta na takie wynalazki to pakuj :P
chyba ze kupisz z regulacja sily tlumienia ale to juz koszta

Autor:  DAN [ 30 kwietnia 2015, o 19:54 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

Cytuj:
DAN jemu chyba chodzilo o b12 prokit ? a to wlasnie b8 + springi eibacha -30

Czyli to taki "chłyt" marketingowy :D

Doktor29 napisał(a):
gwint = beton bedzie twardo jak nie wiem, wysokosc nie wplywa na twardosc - jak nie szkoda ci auta na takie wynalazki to pakuj
chyba ze kupisz z regulacja sily tlumienia ale to juz koszta

Kurde, byłem święcie przekonany, że o to właśnie chodzi w gwincie. Poza tym mam u siebie regulację twardości w amorach i jakoś strasznie drogie nie były. ::hmm

Autor:  Doktor29 [ 30 kwietnia 2015, o 19:59 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

DAN ja o tym wiem :D ale nie kazdy to wie.. :D
a pozniej lamet ze plomby wypadaja podluznice pekaja itp itd ;D

ja sie przejechalem raz na gwincie za +/- 1000zl klasy TA/FK itp.... i podzekuje za takie cos:D to sie nadaje tylko na tor rowny jak stol :)

Autor:  qp_seba_qp [ 30 kwietnia 2015, o 20:30 ]
Tytuł:  Re: Sprężyny obniżające do Coupe

No i o to mi chodziło.
Czyli dobrze sądziłem ze gwint nie dla mnie.
Jak mi ta zdechnie biorę sobie komplet weiteca (teraz jakoś innaczej się zwie).
Teraz mam sprężyny i jestem zadowolony :-)

Strona 40 z 42 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/