Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 13 maja 2024, o 12:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Patrzyłam u siebie w aucie i od rantu blotnika do środka felgi jest 320mm czyli obniżona jest 20mm. Jak władze seryjny amortyzator i dam sprężyny -30mm to będzie niżej. ..

a mogę tył zostawić tak jak teraz na gwincie ap a przód zmienić ? Chyba niezbyt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 11:33 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lybka89 napisał(a):
a mogę tył zostawić tak jak teraz na gwincie ap a przód zmienić ?

Lybka89 napisał(a):
Chyba niezbyt

Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie.

kup seryjne amorki i sprężyny obniżające a to sprzedaj po kosztach i masz problem z głowy

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Lybka89 napisał(a):
a mogę tył zostawić tak jak teraz na gwincie ap a przód zmienić ?

Lybka89 napisał(a):
Chyba niezbyt

Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie.

kup seryjne amorki i sprężyny obniżające a to sprzedaj po kosztach i masz problem z głowy




mam caly zestaw seryjnego zawieszenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 12:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lybka89 napisał(a):
mam caly zestaw seryjnego zawieszenia


no to kupuj sprężyny i wymiana a reszta do żyda

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 12:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
Lybka89 napisał(a):
mam caly zestaw seryjnego zawieszenia


no to kupuj sprężyny i wymiana a reszta do żyda



najgorsza wymiana bo wezmą ze 200zł za to ;/ masakra jakaś... nie ma kogoś w pomorskim kto by chciał pomóc ? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 12:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
ja u siebie niedawno zmieniłem na Eibacha -30 i tak w sumie średnio zadowolony jestem auto siedzi ładnie ale komfort brrrr
Przód złaozyłem nowe sachsy łożyska poduchy i odboje, tył miałem całkiem świeże Monroe wiec zostały plus oczywiscie nowe gumy pod i nad sprężynę.
No i co tu dużo mówić jest twardo :0

200zł za całość to nie jest zła kwota i mało kto za tyle zrobi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Tytan napisał(a):
ja u siebie niedawno zmieniłem na Eibacha -30 i tak w sumie średnio zadowolony jestem auto siedzi ładnie ale komfort brrrr
Przód złaozyłem nowe sachsy łożyska poduchy i odboje, tył miałem całkiem świeże Monroe wiec zostały plus oczywiscie nowe gumy pod i nad sprężynę.
No i co tu dużo mówić jest twardo :0

200zł za całość to nie jest zła kwota i mało kto za tyle zrobi :)




mam kolege mechanika który napewno się podejmie, ale denerwuje mnie to ze jak kupilam auto to juz mu tyle dalam za podnoszenie do gory samochodu ;)

a teraz znow tyle samo ...ehhh

a masz zdjecie jak auto siedzi na tych -30 ? na seryjne amory zakładałeś??





Skoro tylne sprezyny mam , te nieszczesne AP to je mogę chyba wsadzić na serie na tył ?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Zdjęcia które robiłem nie oddają do końca tego jeśli jesteś z trójmiasta możesz podjechać zobaczyć na żywo
auto ma seryjne amorki jak napisałem wyżej przód nowy Sachs tył nieco starszy monroe

Tył na serii był bardzo wysoko i siadł na moje oko z 4cm-5cm... przód około 2-3cm, auto stoi równo teraz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Tytan napisał(a):
Zdjęcia które robiłem nie oddają do końca tego jeśli jesteś z trójmiasta możesz podjechać zobaczyć na żywo
auto ma seryjne amorki jak napisałem wyżej przód nowy Sachs tył nieco starszy monroe

Tył na serii był bardzo wysoko i siadł na moje oko z 4cm-5cm... przód około 2-3cm, auto stoi równo teraz



troche za daleko mam :D

u mnie tak stoi Obrazek

jak zmierzylam to niby -2cm od serii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
hmmm to stoi ci bardzo nisko ze tak powiem oscylowal bym na -60mm 3 fotki masz na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Tytan napisał(a):
hmmm to stoi ci bardzo nisko ze tak powiem oscylowal bym na -60mm 3 fotki masz na PW



-60 mm? a auto mam na maksa w gore podniesione ... dziwne jakies sprawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
no -30 to to ni jest ;) , LET chyba serie ma -20?
w kazdym razie ja jak widziałaś na fotce przy eibachu mogę spokojnie przy normalnych krawężnikach przodem parkować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 15:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Tytan napisał(a):
no -30 to to ni jest ;) , LET chyba serie ma -20?
w kazdym razie ja jak widziałaś na fotce przy eibachu mogę spokojnie przy normalnych krawężnikach przodem parkować :)




no ja juz sobie nie zaparkuje :D
ostatnio na lezacym policjancie przywaliłam osłoną...

coż chyba kupie takie z -40mm i moze jakos to będzie wyglądać na serii...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
jak dla mnie to co jest na eibachu wizualnie jest tak jak auto powinno wyglądać wycedzając z fabryki tylko komfort nie ten ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, o 15:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Tytan napisał(a):
jak dla mnie to co jest na eibachu wizualnie jest tak jak auto powinno wyglądać wycedzając z fabryki tylko komfort nie ten ;)



dla mnie moze byc auto twarde na maxa, zreszta teraz tak mam, wszystko czuc, plus niskie opony i jest ok :)

troche mnie martwi ze na serii juz tak nie bede miala ::beczy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL