Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 22:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
na forum są jeszcze dwie qp co po założeniu tych sprężyn wyglądają jak motorówki i z innymi silnikami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Doktor29 napisał(a):
jak eibach stoji tak jak na focie wyzej... to cos jest nie tak z autem :)
cos musi byc nieorginalne z nieodpowiedniego modelu (np mocowania amortyzatorow - LET ma inne)
albo cos zle zlozone albo sprezyny nie do tego modelu


Co niby let ma inne?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 16:14 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
poduszka amortyzatora ma inna wysokosc chociazby
a poznjej jęki i płacz na forum ze eibach krzywo stoji , nawet kierunek oslony amortyzatora przy mocowaniu wplywa na wysokosc

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 16:59 
Ja u siebie mam tak samo... Tył ładnie siadł a przód wygląda jak wygląda...


Góra
  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Pierwsze slysze ze poducha jest inna.
Masz jakies dane zeby podeprzec to dowodami?

Bo ja mam takie dane i widze ze do Astry G Hatchback np 1.6 101KM poduszka ma wymiary:
Grubość [mm]: 40
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Średnica zewnętrzna [mm]: 103
Średnica zewnętrzna [mm]: 113

Astra G coupe 2.0T poduszka ma wymiary:
Grubość [mm]: 40
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Średnica zewnętrzna [mm]: 103
Średnica zewnętrzna [mm]: 113

Co oznacza ze jest taka sama.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 18:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
i tu sie mylisz ;)
są jeszcze 2 typy poduszek, pod ciężkie oraz lekkie silniki
na astra g temat był poruszany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 18:16 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
chociazby w EPC poduszka do leta ma inny numer ;)

sanon napisał(a):
Co oznacza ze jest taka sama.


nie jest

Pablos88 napisał(a):
Ja u siebie mam tak samo... Tył ładnie siadł a przód wygląda jak wygląda...


kupowales nowy zestaw pod swoj silnik? sprawdzales numery ze sprezyn czy prawidlowe spakowano w fabryce? pomylki tez sie zdazaja

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Co ma numer do wymiarow?
Pokaz mi roznice w wymiarach.
Napisales ewidentnie ze poduszka do leta ma inny wymiar, udowodnij to! A nie wyskakujesz mi z numerem czesci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 18:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Ja popieram doktora, mam juz drugi komplet Eibacha i siada tak jak trzeba, klinem. Na dowod fotki w moim temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 19:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sanon napisał(a):
Co ma numer do wymiarow?

to po co inny numer skoro sa takie same :D ??

sanon napisał(a):
Napisales ewidentnie ze poduszka do leta ma inny wymiar, udowodnij to! A nie wyskakujesz mi z numerem czesci.


ja nic nie musze udowadniac :)
zyj sobie z ta swiadomoscia ze jednak poduszki sa takie same ;)

i tak jak hay pisze... u mnie w garazu tez sa fotki i jakos eibach tez klinem siadl

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 19:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
sanon napisał(a):
Tez mam teraz mega dylemat nad sprezynami.
H&R
Jamex
Apex

Nie wiem nad czym tu się zastanawiać.

qp_seba_qp napisał(a):
Np taki zestaw b12 kosztuje ok 2 za połowę tego siana widziałem już gwinty do kupienia, czy coś poza regulacja je wyróżnia ?
Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy.
Wytłumaczy mi to ktoś ?

Płacisz za jakość/trwałość.
Poza tym B12 to już podchodzi pod klasę torową. Na normalne drogi weź B8.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 19:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
DAN jemu chyba chodzilo o b12 prokit ? a to wlasnie b8 + springi eibacha -30

DAN napisał(a):
Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy.

gwint = beton :) bedzie twardo jak nie wiem, wysokosc nie wplywa na twardosc - jak nie szkoda ci auta na takie wynalazki to pakuj :P
chyba ze kupisz z regulacja sily tlumienia ale to juz koszta

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 19:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
DAN jemu chyba chodzilo o b12 prokit ? a to wlasnie b8 + springi eibacha -30

Czyli to taki "chłyt" marketingowy :D

Doktor29 napisał(a):
gwint = beton bedzie twardo jak nie wiem, wysokosc nie wplywa na twardosc - jak nie szkoda ci auta na takie wynalazki to pakuj
chyba ze kupisz z regulacja sily tlumienia ale to juz koszta

Kurde, byłem święcie przekonany, że o to właśnie chodzi w gwincie. Poza tym mam u siebie regulację twardości w amorach i jakoś strasznie drogie nie były. ::hmm

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 19:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
DAN ja o tym wiem :D ale nie kazdy to wie.. :D
a pozniej lamet ze plomby wypadaja podluznice pekaja itp itd ;D

ja sie przejechalem raz na gwincie za +/- 1000zl klasy TA/FK itp.... i podzekuje za takie cos:D to sie nadaje tylko na tor rowny jak stol :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
No i o to mi chodziło.
Czyli dobrze sądziłem ze gwint nie dla mnie.
Jak mi ta zdechnie biorę sobie komplet weiteca (teraz jakoś innaczej się zwie).
Teraz mam sprężyny i jestem zadowolony :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL