Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 14:32

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 kwietnia 2015, o 20:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
SlaVeK2828 napisał(a):
zaryzykować ?


nie.bo sedan seryjnie jest 20mm wyżej.czyli faktycznie obniży 20mm mniej

bierz od barteklegia bo ma dedykowane po ten silnik o do qp a nie od sedana

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2015, o 08:33 
Zastanawiam się nad zakupem sprężyn do mojego Z20LET.
Kuszą mnie dwie opcje:
Eibach E10-65-001-01-22 oraz H&R 29530-2 (z działu sprzedam)
Słyszałem że H&R nie równo obniżają, w sensie tył siada a przód stoi trochę wyżej?

Jak ktoś miał przy tym silniku takie sprężyny to prosiłbym o jakieś foto.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2015, o 16:13 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
spark nigdy nie słyszałem ze H&R nie równo obniżało.co prawda w 1.8 ale obniżyło ładnie przód.EIBACH mialem przez chwilę w cabrio turbo.jak dla mnie za miękkie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2015, o 22:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Mam H&Ry (swoją droga już 4 komplet) i auto równo siada.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 07:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
spark napisał(a):
Słyszałem że H&R nie równo obniżają, w sensie tył siada a przód stoi trochę wyżej?


Eibach nierówno obniżają, przynajmniej kilka osób na forum musiało na tył dawać grubsze odboje żeby to wyglądało jakoś

a tak to wygląda w turbo

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Jakie sprezyny sa dokladnie na tym zdjeciu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 14:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
Eibach Pro kit

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Mialem to zamowic pod swoje B8, cale szczescie sie powstrzymalem.
Tyl jest ok, ale przod to niestety koza.
To jest -30 z tego co pamietam?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
tak -30, ale widząc u kilu osób takie obniżenie też zrezygnowałem z zakupu tego zestawu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Tyl siadl idealnie.
Przod z tego co widze, dobrze by bylo -60 i bylo by extra.
Pytanie jaki to rozmiar felg na zdjeciu, bo wyglada na 18.

Tez mam teraz mega dylemat nad sprezynami.
H&R
Jamex
Apex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Panowie że tak się wepcham w temat .
Odpowie mi ktoś jaka jest różnica pomiędzy gwintem a kompletem obniżając składającym się ze sprężyn i amorow ?
Np taki zestaw b12 kosztuje ok 2 za połowę tego siana widziałem już gwinty do kupienia, czy coś poza regulacja je wyróżnia ?
Jakaś twardość, szybsze zużycie czy coś no bo na chłopski rozum z tego wychodzi że lepiej kupić gwint który w lato dajemy np -40 a na zimę podnosimy.
Wytłumaczy mi to ktoś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
płacisz za komfort

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 15:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Czyli gwint jest mniej komfortowy ?
Czyli dla rodziny podróżującej z dzieckiem gwint odpada ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 15:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
te za 1kzł, tak - jeżeli wogóle można o komforcie mówić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, o 15:39 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
jak eibach stoji tak jak na focie wyzej... to cos jest nie tak z autem :)
cos musi byc nieorginalne z nieodpowiedniego modelu (np mocowania amortyzatorow - LET ma inne)
albo cos zle zlozone albo sprezyny nie do tego modelu

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL