Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 12:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2008, o 15:26 
to jakie sprezyny zakupic zeby obnizyc o 30mm max ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 07:29 
Niestety nie udało mi się wyrwać tych Irmscherów :/

a co powiecie na taki komplecik link , jak dobrze rozumuję QP-ta nie powinna na tym pójść więcej jak 15-20 mm ??

i czy miał ktoś sprężyny tej firmy ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 10:41 
Tu masz irmschery
http://cgi.ebay.de/Original-Irmscher-Fa ... dZViewItem

Ale zstanawia mnie jedno kumpel ma takie same sprezyny na coupecie i ma nizej tył niz przod.Zeby auto wyrownac trzeba by kupic sprezyny cos w stylu -35/-20 chyba ze sie myle??Bo sam niedługo bede kupował sprezyny do swojej i chciałbym zeby auto rowno stało


Ostatnio edytowano 11 czerwca 2008, o 10:42 przez Darek_21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 11:46 
Sheck napisał(a):
a co powiecie na taki komplecik link , czy miał ktoś sprężyny tej firmy ??


Oferta niesamowicie atrakcyjna, dożywotnia gwarancja, nie trzeba amorów zmieniać, hehe, co za brednie :O
Weźcie pod uwagę, że sprężyna z amortyxatorem stanowią zgrany zespół i nie da się zmienić charakterystyki jednego elementu bez konieczności zmiany drugiego. Tak więc zmieniając sprężyny na progresywne, obniżone, trzeba też dostosować do nich amortyzatory. Inaczej samochód będzie wam skakać jak piłka na nierównościach.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 12:08 
Heh cudów na kiju to ja się nie spodziewam ;)

Zresztą zgodnie z katalogiem producenta to nie są progresy a jedynie sprężyny "sportowe" o "poprawionej charakterystyce" .
Do tego sprężyny także i do HB więc podane obniżenie jest względem HB a jak wiemy qp-ta jest niższa seryjnie. Do tego obniżenie jest minimalne 30/25.

Co do tych Irmscherów to niestety moje rozumienie Deutsch jest bardzo słabe :)


A amorki do tego jakie planuję to albo b4 albo b6.


Ostatnio edytowano 11 czerwca 2008, o 12:09 przez Sheck, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 14:42 
Raczej nie trzeba zmienaic amortyzatorow jak sie chce załozyc sprezyny -30.Nic sie nie powinno z nim stac.Na seryjnych sprezynach amortyzator ma wiekszy skok a na sportowych nizszych ma mniejszy skok amora.Wiadomo ze jak sie załozy sprezyny -60 lub wiecej na seryjne amory to nic z nich nie zostanie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 16:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Darek_21 piszesz głupoty, przeczytaj jeszcze raz to co napisał cezzar bo dobrze prawi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 17:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Darek_21 napisał(a):
Raczej nie trzeba zmienaic amortyzatorow jak sie chce załozyc sprezyny -30.Nic sie nie powinno z nim stac.

Ja tak teraz mam i niestety nie masz racji. Amorki dostają po dupie.

Tak przy okazji to mam pytanie.
Jak obniżenie wpływa na sprawność amortyzatorów. Załóżmy, że mam krótsze sprężyny i nówki amorki. Sprawność wyjdzie mniejsza czy większa?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 21:25 
Zalezy ile masz obnizone znajomy na VB mial -30 na seryjnych amorach i smigał rok sprzedał i wszystko bylo wporzadku.Miał sprezyny eibacha.Ja w tym samym czasie miałem astre gsi na kompletnym zawieszenie amorki koni zołte i takie same sprezyny czerwone eibacha i roznica jaka była to ze moja astra była troszke twardsza


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2008, o 21:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Też mam -30. Jest w porządku, tylko po prostu amorki bardzo szybko padają.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, o 18:35 
No dobrze ale dalej jak widzicie te sprężynki ??

I ewentualnie B8 do nich :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, o 18:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sheck napisał(a):
a co powiecie na taki komplecik link , jak dobrze rozumuję QP-ta nie powinna na tym pójść więcej jak 15-20 mm ??

Przecież sprężyny są 30/25 to dlaczego ma pójść tylko 20mm?

A w ogóle to bym tego nie brał. Dokładasz 200 i masz H&R.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, o 11:11 
witam czy takie sprezyny chodzi mi o sam przod pasowałyby do astry coupe??
http://motoallegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2008, o 12:59 
Podpinam sie pod temat.
Sluchajci, mam obecnie KONI Sport 1130 obniza na stale 30/30mm, zawieszenie spoko.
Tyle ze mi przod trze ale to ze wzgledu na oponki bo nadal mam zimowki o wiekszym profilu. Ale to ze wzgledu na nawierzchnie drog.
Znacie sosob na zniwelowanie tarcia? Moze inne sprezyny by tylko 20mm w dol szlo lub moze pierscienie usztywniajace czy jak?
Glownie mi trze na skrecie np.zjezdzajac z glownej drogi lub jakas nierownosc na ciasnym skrecie.

No a next question jest o laczniki stabilizatora- wymieniacie na inne przy obnizeniu?
Pewnie zaraz pojda opinie zebym opony zmienil i bedzie ok, moze i tak ale na tej nawierzchni letnie mi sie scieraja w oczach :O


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, o 10:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
z tego co wiem combi ma inne spreżyny z tyłu,coupe chyba też

http://motoallegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.


Ostatnio edytowano 8 lipca 2008, o 10:34 przez ryba1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL