Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tuning podwozia - felgi, opony, zawieszenie, wydech, itp.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 października 2011, o 17:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
ostatnio zauwazylem ze buczy jak ch.. w tym przedziale obrotow, nie mam preakta, ale wydaje mi sie ze wczesniej nie mialem tego problemu. Moze ktos wie lub podejrzewa skad moze sie wydobywac ten huk w tym przedziale? zanim zabiore go na kanal i wyciagne caly wydech od kolektora po tlumik koncowy. Podejrzen w sumie mam kilka..

1. Pekniety kolektor wydechowy
2. Cos nie tak z uszczelka
3. cos z pleconkami
4. moze zapchany katalizator
5. dziurawe tlumiki
6. moze gdzie dziurawy wydech

jakies rady?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 17:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Mam ten sam problem od zmiany wydechu z seryjnego... najbardziej to słychać na piątce jak się leci na trasie 130-140 km/h. U mnie żadna z powyższych przyczyn nie powodowała tego dźwięku. Wydech był przerabiany ładnych kilka razy, ma już 4 tłumiki, długą plecionkę, katalizator sportowy. Podejrzewam jeszcze że szerokość końcówki wydechu ma wpływ na głośność a w tym przypadku na to buczenie. U mnie jest chyba z 4 calowa.
Jeszcze jedna opcja podobno wycisza dźwięki typu "drone" - taśma termoizolacyjna ma wytłumiać drgania rur wydechowych. Może by tak spróbować z kawałkiem od kolektora do łącznika... ale u mnie prawie nie ma rur, same tłumiki przelotowe ;-)
Osłona termiczna podwozia też może gdzieś tam pomagać z tym, albo bak czy miejsce na koło zapasowe...

Sam jestem ciekaw czy ktoś coś zaradził na powyższy problem.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 17:55 
ja też tak miałem, przyczyną była dziura w rurze zaraz za tłumikiem tylnym


Góra
  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 17:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
ale dziury to nie sa bo nie pierdzi tylko buczy. Lobuziak wie o co chodzi, taki dziwny rezonans... no nie mam pojecia co to moze byc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 18:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
No ale mowa tylko o buczeniu w okolicach 3 - 3.5 tys ?? Z tego co pisze kolega Emptysiak, to dziura powoduje buczenie na calym zakresie obrotow, a nie w konkretnym przedzialem.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 18:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 marca 2009, o 01:39
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Imię: Tomek
Silnik: inny
Jurand to buczenie w tym przedziale obrotów masz raczej przy schodzeniu z obrotów (hamowaniu silnikiem) czy przy jednej predkosci to samo?

_________________
HUMMART.pl - sklep z naklejkami!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 18:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
tak samo przy schodzeniu jak i wchodzeniu czy trzymaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 18:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 21 października 2009, o 10:57
Lokalizacja: Będzin
Imię: Krystian
Silnik: inny
Mam podobnie w moim x18xe1. Na przeglądzie wyszło że już katalizator się skończył - badania spalin, także pewnie jest zapchany - na dniach go spróbuję na wylot przejechać :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 18:58 
Polus nie zgodzę się z Tobą w tej kwestii, ja miałem buczenie przy ruszaniu i jak miałem wskazówkę na 2.5 - 3.5 tys a później wszystko normalnie było.


Góra
  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 19:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dobra nie ma co gdybac, wjade na kanal i zobaczymy. Wydaje mi sie ze katalizator bedzie na wykonczeniu bo prekat byl wykonczony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 21:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jurand, mój wydech też się robi co raz głośniejszy, a cały jest nowy.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 21:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
boje sie wlasnie jednego... wszystko powymieniam, a dalej bedzie buczec...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 października 2011, o 22:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Wez tez pod uwage, ze po tych wszystkich modyfikacjach silnik glosniej zaczyna pracowac. Jak pierwszy raz przejechalem sie na programie to tez to od razu zauwazylem, ze u mnie na seryjnym wydechu przy samym stage 1 silnik jak by zaczal ryczec :D

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 października 2011, o 07:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 marca 2009, o 01:39
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Imię: Tomek
Silnik: inny
Polus napisał(a):
Wez tez pod uwage, ze po tych wszystkich modyfikacjach silnik glosniej zaczyna pracowac. Jak pierwszy raz przejechalem sie na programie to tez to od razu zauwazylem, ze u mnie na seryjnym wydechu przy samym stage 1 silnik jak by zaczal ryczec :D

Nie mów tak bo jeszcze Jurand do serii wróci i będzie ;)

Jurand raczej przyczyna tkwi gdzies tam (albo kata, albo cos nieszczelne) bo watpie zeby silnik sam z siebie tak buczal chociaz nic nie jest pewne. A srodkowy u Ciebie siedzi?

_________________
HUMMART.pl - sklep z naklejkami!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 października 2011, o 09:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Wszystko siedzi seryjne oprocz kawalka nowego wydechu ktory mi idzie od kolektora do kata. Reszta seria


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL