Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 listopada 2010, o 20:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Czy ktoś z was ma jakieś mocniejsze sprzęgło?
np: spieka, da się na tym jeździć?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 listopada 2010, o 20:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ponoc na spieku to sie nie zabardzo daje w miescie jezdzic, a juz napewno trzeba sie "nauczyc" na nim jezdzic.
To sa tylko rzeczy jakie wyczytalem na np. c20let forum, gdzie co drugie auto na spieku jezdzi.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 listopada 2010, o 20:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To jest jakaś inna opcja do modzonego LETa?
Organiczny Sachs wytrzymuje 350Nm, a to trochę mało.
http://en.sachsperformance.com/sachs-ra ... chen-2.htm

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 listopada 2010, o 20:48 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 5 maja 2009, o 21:46
Lokalizacja: masz coupe ??
Silnik: Z18XE
Radzikowski robi sprzęgła poszukaj w necie namiarów. Wzmacnia dociski itp


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 listopada 2010, o 21:18 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Ja mam organiczne sachs. W jeździe zachowuje się jak oryginał ale bez docisku do kompetu nie utrzyma 350 Nm. Za to żeby je spalić to musiał by być wyjątkowy kat...

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 listopada 2010, o 23:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Robiłem sprzeglo u Radzichowskiego, wytrzymuje podobno 500 NM, ciezko chodzi, ale idzie sie spokojnie przyzwyczaic. Koszt okolo tysiąca. Kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 01:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Co to znaczy robiłeś?
Przerabiałeś stare? Kupiłeś nowe i przerabiałeś?

Moje się niestety ślizga.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 08:20 
Dan jak masz dojście to w Niemczech można kupić zwykłe Sachsa albo Luka za ok.180euro. Wymiana u nas to koszt jakieś 300-400pln. Moje też się ślizga więc czas uzbierać kasę i kupić ale to po świętach.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 10:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Raczej nie mogę dać seryjnego, bo też się będzie ślizgać.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 11:22 
A organika sachs + wzmocniony docisk? Kiedyś tak z Coubem dumaliśmy. Chcoiaż nie wiem Leszek co Ty tam więcej planujesz. Do Stage 1 to by podeszło, a co więcej...


Góra
  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 11:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Co to znaczy robiłeś?
Przerabiałeś stare? Kupiłeś nowe i przerabiałeś?



To jest stare sprzeglo przerobione + wzmocniony docisk. Szczegolow nie znam;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 12:30 
ja tez mam wzmocniene u p. Radzikowskiego. Może juz nei mam lETa, ale chyba w tym przypadku to bez znaczenia. Sprzeglo tez niby powinno dac rade 500Nm. CHodzi troche ciężej niż w serii, łapie idealnie i bardzo silnie- nawet przy puszczeniu "z bicza" na suchym nie czuć zeby się ślizgało.. a mam 4x4. Wydaje mi się, że to jest najlepsza i relatywnie najtansza opcja ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 29 listopada 2010, o 14:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Jeżeli chodzi o spieka to tak jak napisał Sir Adam – należy się nauczyć jeździć i nie chodzi tu o to, że „ciężko chodzi”- bo to m.in. zależne jest od ilości łopatek(im mniej łopatek tym ciężej chodzi, im więcej tym lżej, ale jest słabsze) tylko o to, że np. nie da rady pojechać na pół sprzęgle, tutaj puszczasz i jedziesz :P i dla tego może to być uciążliwe np. w korku.
Trzeba jeszcze powiedzieć, że spiek dużo kilometrów nie wytrzymuje w porównaniu do serii lub organicznego, nie mówiąc już o nieumiejętnej jeździe (niektórzy zajadą spieka w ok. 2tyś km, a inni 20+tyś km.)
U mnie najprawdopodobniej zawita sprzęgło helix 2-tarczowe metalowe, które duuużo zniesie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 marca 2012, o 09:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Pytanie do tych co mają sprzęgło od Radzikowskiego.
Czy biegi nie wchodzą wam ciężej? Albo inaczej czy sprzęgło wam wysprzęgla do końca?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 marca 2012, o 18:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
biegi wchodza normlanie, ale pamietam na poczatku tez bylo ciezko, z czasem wszystko sie wyrobilo i wrocilo do normy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL