Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 00:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 października 2010, o 09:53 
Witam, już jakiś czas temu natknąłem się na temat o zmianie dawek paliwa na +5% i ustwaień EGR na -20%
opisane dokładnie tutaj: http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... 5km-145km/
Mam kumpla który na OpComa, i niestety nie miał możliwości zmian tych parametrów, były ale szare bez możliwości modyfikacji.
Posiadam Coupete z 2003 roku, ma ktoś doświadczenie z tą modyfikacją ?? Czy to zależy też od rocznika, kumpel coś mówił że w Vectrze jest inne złącze diagnostyczne, może to dlatego. Czy jeśli OpCom sobie nie poradził, jest sens szukania kogoś z Techem ?
Temat wydaję się ciekawy, efekty w sumie są całkiem niezłe, jak na przeprowadzone modyfikacje. Najbardziej mi zależy na "załataniu" tej dziury między 2500 a 3000 obrotów. Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 25 października 2010, o 12:41 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 15:33
Lokalizacja: Mrągowo / Gdańsk
Silnik: Z18XE
Widziałem taki temat na innym forum astry G i tam robili tą modyfikacje dodatkowo stosując łapacz powietrza z vectry C, więc jest to możliwe i przynosi efekty. Co do samej procedury, nie pomogę, bo nie zagłębiałem się bardziej w temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2010, o 12:55 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
na innym forum astry G


bo z tamtego forum wziął kolega heju dane do ustawień i pewnie czytał że można dać łapacz w viki 2.2 DTI.po za tym podnieść osiągi tego silnika jest bardzo ciężko.było o tym już na forum

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2010, o 14:21 
Zdaję sobie sprawę, że jest bardzo ciężko. Zasadniczo chodzi mi o to, czy można jakoś OpComem przeprogramować ten komputer, i czy ktoś miał doświadczenia np z Techem, do wykonania takiej modyfikacji. O możliwościach (praktycznie ich braku) virusowania kompa, box'ach itp. czytałem temat, ten porusza inną kwestię.


Góra
  
 
PostNapisane: 25 października 2010, o 15:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
heju napisał(a):
czy można jakoś OpComem przeprogramować ten komputer,


raczej nie.z tego co wiem to OpCom ma za mało możliwości a techem to też raczej nic się nie da zrobić.chyba najlepszym rozwiązaniem będzie box irmscher-a

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 października 2010, o 20:50 
Przy starej wersji 2.2 dti bez pompy PSG16 (dwuwtykowa) to można nawet komputer przeprogramować. W AQP bez większych szans. Jedyne rozsądne rozwiązanie w tym silniku to box.


Góra
  
 
PostNapisane: 25 października 2010, o 21:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
no i podkrecanie dolnych rejstrow tez jest bezsensem.Zreszta podnoszac dawke za bardo bedzie szarpac silnikiem a do tego niedlugo placz ze dwumas polecial. Tunerzy zazwyczaj obnizaja dawki przy niskich rejestrach a podnosza w wyzszych. TO jak wstaje szybko raczej zalezne jest od turbiny a nie od dawki.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL