Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 10:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 sierpnia 2004, o 16:03 
Jak w temacie co można poprawić w silniku 1.8?
Teraz mam tylko założony stożek, wycięty kat i tylny tłumik Remus.
Może ktoś wstawiał w PromotoR-ze Turbikę-jakie to dało efekty?

Pozdrawiam,
Rivo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2004, o 16:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, o 23:04
Lokalizacja: Wrocław
skontaktuj się ze spaun'em (jego wykres masz na forum w dziale wykresy, to było kiedyś 1.8, teraz 2.0T :) )

stożek, wycięty kat i tłumik Remus nie dają raczej nic (to była też moja pierwsza modyfikacja ;)) efekt jest taki że mój Remus sobie spokojnie rdzewieje w piwnicy, od stożka syfi się przepływka, a po wycięciu kata ze dwa razy wyskoczył błąd drugiej sondy...

a przede wszystkim uderz do PromotoR'a i dowiedz się co i jak z terminami itp. (z tym przed zawodami może być niestety ciężko :()

_________________
Obrazek
Streetracing Team Wrocław | Astra Coupe Club PL


Ostatnio edytowano 22 sierpnia 2004, o 15:04 przez Titleist, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2004, o 10:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
mialem kiedys Astre G Hatchback...wlasnie 1.8, uznalem to za zbyt malo perspektywiczny silnik i sprzedalem.
nie ma rzeczy niemozliwych, swego czasu spod znaku promotor'a miala wyjechac 3stu konna astra G 1.8, ale w koncu z tego pomyslu zrezygnowano...
instalke turbo na silniku 1.8 przeprowadza sie dosc trudno, jest malo miejsa..a filtr oleju umieszczony z przodu silnika powoduje duzo komplikacji...

sprobowalbym natomiast pojsc w atmosfere..i tak: glowica,walki, kolo zamachowe, mozesz zlecic wykonanie wyzszych tlokow(bo nie sadze ze ktos je produkuje, ale customowo zawsze zrobia) oczywiscie do tego kolektor policzony do modyfikacji, zarowno wydech jak i dolot...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2004, o 17:15 
Wychodzi na to, że najlepiej to kupić 2.0T :cry:
W PromotoR'ze faktycznie nie mają teraz terminów ale mam podjechać i porozmawiać na miejscu.

Na razie nie mam zamiaru dokonywać ekstremalnych przeróbek. Moim celem jest fajniejsza jazda na codzień.

Dzięki serdeczne za info.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL