Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Remont/tuning Z20LET
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=7881
Strona 4 z 4

Autor:  Robertnet [ 1 października 2014, o 20:17 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

Jeśli chodzi ci dobrze a problemem jest tylko olej to ja bym jeździł dopóki nie zacznie porządnie brać, pól litra na 1000km to niektóre nowe auta zużywają.

Autor:  tomek84 [ 2 października 2014, o 11:36 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

Czyli co? Moja Rossa bierze 1 L oleju na 1500 km i nie robić? Na Hamowni jak typ podłączył tą rure do wydechu od spalin to mu ją stopiłem bo olej po niej walił z wydechu... On ją tam gazuje to mu pukam w szybkę, że Panie chyba się tu Panu coś rura topi! Na co odparł: W morde, dopiero co nową kupiłem, 1500 zł w pizdu mówi... Abstrachując, taki objaw że wali olejem z wydechu to chyba słabo... Jak stanę pod białą ścianą i dam gazu to ściana w czarnych kropkach... Turbina teraz igła po regeneracji i teraz nie wiem! Montować i zapierniczać dalej, czy ją do bagażnika i majstra żeby sprawdził uszczelniacze zaworowe i pierścienie olejowe??? Co robimy panowie?

dodane: 2 października 2014, o 12:50

Dodam dla "Ponta". Przebieg był sprawdzony, przy zakupie od pierwszego właściciela jak brałem no może już niecałe 3 lata temu miała przejechane 64 tyś.,a Benia ze stycznia 2004 r. Nie chcieli jej oddać niemieckie towarzycho bo chcieli ją zostawić w clubie astry tam w Niemczech. Dopiero jak trzeci niemiec nie kupił to nam ją oddali, co banda jak tak sobie przypomnę... Tak czy inaczej teraz ma 123 tyś przejechane. Rozbierać czy latać? Pozdro

Autor:  Lybka89 [ 2 października 2014, o 13:00 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

tomek84 napisał(a):
Czyli co? Moja Rossa bierze 1 L oleju na 1500 km i nie robić? Na Hamowni jak typ podłączył tą rure do wydechu od spalin to mu ją stopiłem bo olej po niej walił z wydechu... On ją tam gazuje to mu pukam w szybkę, że Panie chyba się tu Panu coś rura topi! Na co odparł: W morde, dopiero co nową kupiłem, 1500 zł w pizdu mówi... Abstrachując, taki objaw że wali olejem z wydechu to chyba słabo... Jak stanę pod białą ścianą i dam gazu to ściana w czarnych kropkach... Turbina teraz igła po regeneracji i teraz nie wiem! Montować i zapierniczać dalej, czy ją do bagażnika i majstra żeby sprawdził uszczelniacze zaworowe i pierścienie olejowe??? Co robimy panowie?

dodane: 2 października 2014, o 12:50

Dodam dla "Ponta". Przebieg był sprawdzony, przy zakupie od pierwszego właściciela jak brałem no może już niecałe 3 lata temu miała przejechane 64 tyś.,a Benia ze stycznia 2004 r. Nie chcieli jej oddać niemieckie towarzycho bo chcieli ją zostawić w clubie astry tam w Niemczech. Dopiero jak trzeci niemiec nie kupił to nam ją oddali, co banda jak tak sobie przypomnę... Tak czy inaczej teraz ma 123 tyś przejechane. Rozbierać czy latać? Pozdro




Jeśli masz kasę, to rób :) Predzej czy pozniej Cię to czeka jeśli chcesz jeździć autem długo , więc po co zwlekac i wydawać kasę na olej? Za te pieniądze można juz spokojnie na remont odkładać :P

Ja tam bym się nie zastanawiała, gdybym miała kogoś w pobliżu kto by dobrze zrobił :D

Autor:  Predator [ 2 października 2014, o 13:21 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

Że ci wali olejem z wydechu, czarne kropki na ścianie i te sprawy to bym obstawiał srogo cieknącą turbine po stronie gorącej, a nie silnik.

Autor:  DAN [ 3 października 2014, o 14:49 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

tomek84 napisał(a):
Turbina teraz igła po regeneracji i teraz nie wiem!

Czyli ta regeneracja o kant dupy rozbić.
Tak jak pisze predator. Nie jest możliwe, żeby silnik wypluwał tyle oleju wydechem, zwłaszcza że masz nalatane tylko 130kkm (no albo tyle masz na liczniku :D)

Autor:  tomek84 [ 5 października 2014, o 19:00 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

Spokojnie, tak było przed regeneracją. Nie zakładałem jej jeszcze. Teraz świeżynka leży i czeka bo fura poszła do majstra, który zerknie fachowym okiem do silnika i pomierzy co trzeba. Rossa musi jeszcze trochę pojeździć więc ją robimy. O przebieg się nie martwię bo sprawdzana była w tym samym serwisie Opla gdzie niemiec ją do końca serwisował. Dał mi segregator ze wszystkimi naprawami od zakupu do roku kiedy ją łyknąłem - wszystkie rachunki w Oplu. Taka historia. No tu lipy nie ma. Dostała po prostu wpiernicz w tej Warszawie i już pora żeby tam posmarować parę części ;) W tygodniu będzie sprawa jasna!

Autor:  ryba1 [ 5 października 2014, o 19:02 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

tomek84 napisał(a):
Przebieg był sprawdzony, przy zakupie od pierwszego właściciela

ciekawe jak???
DAN napisał(a):
Czyli ta regeneracja o kant dupy rozbić.

dokładnie może polatać 10 tyś albo 100 tyś.loteria

Autor:  Predator [ 5 października 2014, o 21:02 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

Skoro cie jest stać żeby od razu dawać silnik do ,,fachowca" żeby go otworzył i zobaczył co w środku, to pewnie cie jest też stać na remont, więc tu nie ma problemu chyba? :P

Autor:  tomek84 [ 6 października 2014, o 09:47 ]
Tytuł:  Re: Remont/tuning Z20LET

ryba1 napisał(a):
tomek84 napisał(a):
Przebieg był sprawdzony, przy zakupie od pierwszego właściciela

ciekawe jak???
DAN napisał(a):
Czyli ta regeneracja o kant dupy rozbić.

dokładnie może polatać 10 tyś albo 100 tyś.loteria


Widzę, że mój mały przebieg budzi emocje :D . Już tłumaczę... Dodam, że nie sprawdzaliśmy po numerze VIN, bez przesady to nie Mercedes. Niemiec dał segregator ze wszystkimi rachunkami od zakupu tej fury. My benie wrzuciliśmy na podnośnik żeby na nią luknąć w tym samym warsztacie opla gdzie niemiec ją serwisował. No i lecimy rachunek po rachunku, wszystkie robione w tym autoryzowanym warsztacie opla gdzie się znajdowaliśmy z pieczątkami i innymi bajerami. Nawet Gregor co auta z Niemiec zawodowo sprowadza, bierze mnie na bok i mówi, że pierwszy raz widzi żeby zły niemiec dał cały segregator z całą historią. I żebym za bardzo nie pokazywał że nam to pasuje bo skubany może cenę podnieść. Mi ten segregator wystarczył, i to jak chciałem wrzucić zimowe opony na kanapę z tyłu to niemiec mówi HALT!!! Co jest rozmyślił się jeb..y? A on pobiegł do domu i koc przyniósł żebym sobie na nim koła ułożył. ::haha

! To tyle o złych i dobrych Niemcach.
Teraz wracamy do tematu.
DAN

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/