Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Remont/tuning Z20LET http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=7881 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | DAN [ 6 września 2010, o 22:12 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Sie temat rozkręcił to przeniosłem, co by nie zginął. Jurand, jak coś to chwal się tutaj. |
Autor: | Jurand [ 7 września 2010, o 08:06 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Narazie nie ma sie czym chwalić, jak bedzie wszystko zrobione to założe temat w dziale moja coupe. A myśle, że to będzie w przyszłym roku. Powiem tylko tyle, że dobry remont kosztuje 5 cyfrowa kwote. |
Autor: | SirAdam [ 7 września 2010, o 20:10 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Jurand napisał(a): Powiem tylko tyle, że dobry remont kosztuje 5 cyfrowa kwote. nareszcie ktos, kto nie opowiada bajek. Adam |
Autor: | spajder [ 8 września 2010, o 10:32 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
za 5-cyfrowa kwote to chyba lepiej ze 3 silniki kupic |
Autor: | Lobuziak [ 8 września 2010, o 10:59 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Jak dobrze poiliczyć to nawet ze 4 i pół silnika pod stage 5 się zmieści w 5 cyfrowej kwocie... http://www.klasen-motors.com/shop/index.php?cPath=1_82 Lobuziak |
Autor: | marcinpsk [ 8 września 2010, o 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Jurand napisał(a): Powiem tylko tyle, że dobry remont kosztuje 5 cyfrowa kwote. Tak tyle ze w Twoim przypadku nie ma co mowic o samym typowym remoncie, bo u Ciebie na ta kwote uzbieraly sie turbo z20leh, cosworthy (kucizna) , arpy, acl`e, sprzeglo by radzikowski , doloty, sylikony itp. co przy normalnym remnoncienie jest konieczne ani wskazane spajder napisał(a): za 5-cyfrowa kwote to chyba lepiej ze 3 silniki kupic kolejne 3 do remontu ?? Bo chyba nie spodziewasz sie ze na igle , ktora jeszcze dlugo pojezdzi trafisz... Bo za ta kwote napewno nie kupisz wyremontowanego silnika i przygotowanego na duuzo wieksze osiagi jak fabreyczne. |
Autor: | Polus [ 8 września 2010, o 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Jeszcze do tego wszystkiego normalnie trzeba doliczyc ic i wydech... No i zegary. Remont samego silnika powinien sie zamknac w 4 cyfrowej liczbie |
Autor: | marcinpsk [ 10 września 2010, o 22:12 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Kurde zapomnailem napisac ze zakladalem te pierscienie na tloki od C20LET, ktore wkladalem do silnika z20let |
Autor: | dam9an [ 11 września 2010, o 18:57 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
marcinpsk napisał(a): Kurde zapomnailem napisac ze zakladalem te pierscienie na tloki od C20LET, ktore wkladalem do silnika z20let Spoko. Temat już ogarnięty. Trochę w intercarsie się naszukali ale znaleźli pierścienie dedykowane do z20let firmy Mahle |
Autor: | kkkmmm [ 14 września 2010, o 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
czytam sobie i nasuwa mi się wątpliwość o sensowność > 300 KM i 500 Nm przy przednim napędzie - czy to "przeniesie"... Chyba że wykombinować coś a la Calibra 4x4 :) |
Autor: | Polus [ 14 września 2010, o 14:24 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
kkkmmm napisał(a): Chyba że wykombinować coś a la Calibra 4x4 :) hmm, tanszym rozwiazaniem byla by szpera ala Ford RS.
|
Autor: | kkkmmm [ 17 września 2010, o 06:38 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
nawet ze szperą ciężko okiełznać +300KM przy przednim napędzie. Nasze auta i tak "słabo skręcają" :) |
Autor: | sjR [ 29 stycznia 2014, o 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
Odgrzeje kotleta gdyż ciekawi mnie kwestia remontu SERYJNEGO LET'a z tego co wyczytałem wszyscy radzą wymieniać od razu panewki, mierzyć wał itp. Czy chcecie przez to powiedzieć ze po 150k km te silniki nadają się na śmietnik? Czy nie wystarczy wyciągnąć tłoki, sprawdzić cylindry i złożyć wszystko na nowych pierścieniach jeżeli cylindry nie wymagają szlifowania żeby to wszystko działało tak jak powinno? Nie mogę uwierzyć że SERYJNE silniki silniki robią 150-190k i trzeba wyciągać tłoki, wał i odbudowywać je na nowo... Prosiłbym o nie poruszania tematu zakuwania silnika gdyż w głównej mierze interesuje mnie kwestia serii a nie silników na stage1 |
Autor: | Predator [ 29 stycznia 2014, o 23:01 ] |
Tytuł: | Re: Remont/tuning Z20LET |
sjR napisał(a): Czy chcecie przez to powiedzieć ze po 150k km te silniki nadają się na śmietnik? No pewnie, przecież wszystkie LETy są do remontu i do tego palą 20L/100 km. Ja swojego remontowałem już 2 razy na stage 1 i raz na stage 2.5 A tak bardziej serio, to w serii musi być na prawde fatalnie eksploatowany, żeby istniała potrzeba remontu. Przy rozsądnym użytkowaniu nawet i na mocnieszych programach nie ma takiej potrzeby. Masz jakieś niepokojące objawy w pracy silnika? Jaki masz przebieg? Zakuwanie jednostki dopiero od 280 koni w góre, tak słyszałem od pewnej mądrej osoby Natomiast stage 1 rozwija raptem ~ 215 KM, więc nie ma tu mowy o żadnym zakuwaniu przy tym poziomie tunningu. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |