Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 18:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 września 2010, o 22:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sie temat rozkręcił to przeniosłem, co by nie zginął.
Jurand, jak coś to chwal się tutaj. ;)

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 września 2010, o 08:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Narazie nie ma sie czym chwalić, jak bedzie wszystko zrobione to założe temat w dziale moja coupe. A myśle, że to będzie w przyszłym roku.

Powiem tylko tyle, że dobry remont kosztuje 5 cyfrowa kwote.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 września 2010, o 20:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jurand napisał(a):
Powiem tylko tyle, że dobry remont kosztuje 5 cyfrowa kwote.

nareszcie ktos, kto nie opowiada bajek.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 września 2010, o 10:32 
za 5-cyfrowa kwote to chyba lepiej ze 3 silniki kupic ::fiu


Góra
  
 
PostNapisane: 8 września 2010, o 10:59 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Jak dobrze poiliczyć to nawet ze 4 i pół silnika pod stage 5 się zmieści w 5 cyfrowej kwocie... http://www.klasen-motors.com/shop/index.php?cPath=1_82

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 września 2010, o 22:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Jurand napisał(a):
Powiem tylko tyle, że dobry remont kosztuje 5 cyfrowa kwote.


Tak tyle ze w Twoim przypadku nie ma co mowic o samym typowym remoncie, bo u Ciebie na ta kwote uzbieraly sie turbo z20leh, cosworthy (kucizna) , arpy, acl`e, sprzeglo by radzikowski , doloty, sylikony itp. co przy normalnym remnoncienie jest konieczne ani wskazane ;)


spajder napisał(a):
za 5-cyfrowa kwote to chyba lepiej ze 3 silniki kupic ::fiu


kolejne 3 do remontu ?? Bo chyba nie spodziewasz sie ze na igle , ktora jeszcze dlugo pojezdzi trafisz...
Bo za ta kwote napewno nie kupisz wyremontowanego silnika i przygotowanego na duuzo wieksze osiagi jak fabreyczne.


Ostatnio edytowano 8 września 2010, o 22:28 przez marcinpsk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 września 2010, o 22:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Jeszcze do tego wszystkiego normalnie trzeba doliczyc ic i wydech... No i zegary. Remont samego silnika powinien sie zamknac w 4 cyfrowej liczbie :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 września 2010, o 10:49 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
marcinpsk napisał(a):
Te co Ty pokazales sa glowne. Te co ja pokazalem sa korbowodowe. Potrzebujesz po jednym komplecie z kazdych. Wg mnie nie ma sensu przeplacac za glowne skoro mozna dac KS czy M<AHLKE za okolo 200 zl i one spokojnie tez dadza rade nawet w mocno zmodzonym turbo silniku.

Pierscienie moga byc od C20LET, X30XE.
Najlepiej kup sobie GOETZE dedykowane do X30XE. Skladalem ostatnio jednego LETa na takich bo kros mi doradzi i pasuja jak ulal i silnik tez jezdzi bez zarzutow.

Tu masz znaczenia tych pierscieni:

Obrazek


(to te w zoltym opakowaniu po lewej stronie)


Aha i polecilbym Ci przy skaldaniu silnika zapodac w korbowody szpilki ARP zamiast seryjnych srubek bo to najslabszy element 2-litrowek Opla jest.


Kupiłem dokladnie takie pierscienie i sie okazuje ze sa za szerokie- nie pasuja
Jest sens wymieniac je na te od c20let (beda pasowac) czy lepiej zacinac do ASO?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 września 2010, o 22:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Kurde zapomnailem napisac ze zakladalem te pierscienie na tloki od C20LET, ktore wkladalem do silnika z20let ::sciana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 września 2010, o 18:57 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
marcinpsk napisał(a):
Kurde zapomnailem napisac ze zakladalem te pierscienie na tloki od C20LET, ktore wkladalem do silnika z20let ::sciana


Spoko. Temat już ogarnięty. Trochę w intercarsie się naszukali ale znaleźli pierścienie dedykowane do z20let firmy Mahle


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 września 2010, o 13:18 
czytam sobie i nasuwa mi się wątpliwość o sensowność > 300 KM i 500 Nm przy przednim napędzie - czy to "przeniesie"... Chyba że wykombinować coś a la Calibra 4x4 :)


Góra
  
 
PostNapisane: 14 września 2010, o 14:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
kkkmmm napisał(a):
Chyba że wykombinować coś a la Calibra 4x4 :)
hmm, tanszym rozwiazaniem byla by szpera ala Ford RS.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2010, o 06:38 
nawet ze szperą ciężko okiełznać +300KM przy przednim napędzie. Nasze auta i tak "słabo skręcają" :)


Góra
  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 22:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Odgrzeje kotleta gdyż ciekawi mnie kwestia remontu SERYJNEGO LET'a

z tego co wyczytałem wszyscy radzą wymieniać od razu panewki, mierzyć wał itp.
Czy chcecie przez to powiedzieć ze po 150k km te silniki nadają się na śmietnik?
Czy nie wystarczy wyciągnąć tłoki, sprawdzić cylindry i złożyć wszystko na nowych pierścieniach jeżeli cylindry nie wymagają szlifowania żeby to wszystko działało tak jak powinno?

Nie mogę uwierzyć że SERYJNE silniki silniki robią 150-190k i trzeba wyciągać tłoki, wał i odbudowywać je na nowo...

Prosiłbym o nie poruszania tematu zakuwania silnika gdyż w głównej mierze interesuje mnie kwestia serii a nie silników na stage1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2014, o 23:01 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
sjR napisał(a):
Czy chcecie przez to powiedzieć ze po 150k km te silniki nadają się na śmietnik?


No pewnie, przecież wszystkie LETy są do remontu i do tego palą 20L/100 km. ::haha
Ja swojego remontowałem już 2 razy na stage 1 i raz na stage 2.5 :D

A tak bardziej serio, to w serii musi być na prawde fatalnie eksploatowany, żeby istniała potrzeba remontu.
Przy rozsądnym użytkowaniu nawet i na mocnieszych programach nie ma takiej potrzeby.
Masz jakieś niepokojące objawy w pracy silnika? Jaki masz przebieg?
Zakuwanie jednostki dopiero od 280 koni w góre, tak słyszałem od pewnej mądrej osoby :)
Natomiast stage 1 rozwija raptem ~ 215 KM, więc nie ma tu mowy o żadnym zakuwaniu przy tym poziomie tunningu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL