Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:58

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 maja 2010, o 07:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
marcinpsk napisał(a):
Na ebayu kupilem takowy za 150 euro razem z lapaczem i nie jest az taki ciezki do zdobycia bo kilka razy w mieisacu sie pojawiaja
no to jako osoba, ktora takowy posiada powiedz nam ile to tak naprawde daje ? Warto go zakladac ?

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 08:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Polus napisał(a):
marcinpsk napisał(a):
Na ebayu kupilem takowy za 150 euro razem z lapaczem i nie jest az taki ciezki do zdobycia bo kilka razy w mieisacu sie pojawiaja
no to jako osoba, ktora takowy posiada powiedz nam ile to tak naprawde daje ? Warto go zakladac ?


Marcin jeszcze składa astrę.ale z mojego punktu widzenia jeżeli moc wzrośnie 15-20 kucy to za 150 euro warto się pokusić bo cena jest śmieszna

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 08:31 
Wszystko ładnie wygląda a gdzie jest wtedy filtr powietrza?


Góra
  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 09:00 
ryba1 W zyciu nie liczyłbym na taki przyrost.

No może jak zrobisz dodatkowo wydech, dasz sportowy katalizator, splanujesz głowice (ofc w turbo tego nie mozna czynić). Skorygujesz zapłon i przerzucisz się na Pb 98 to może może...


Ostatnio edytowano 5 maja 2010, o 09:04 przez rall, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 09:01 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
darek napisał(a):
Wszystko ładnie wygląda a gdzie jest wtedy filtr powietrza?


to jest właśnie filtr powietrza ta puszka co pokazał polus
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbb ... 2daf6.html

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 15:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Polus napisał(a):
marcinpsk napisał(a):
Na ebayu kupilem takowy za 150 euro razem z lapaczem i nie jest az taki ciezki do zdobycia bo kilka razy w mieisacu sie pojawiaja
no to jako osoba, ktora takowy posiada powiedz nam ile to tak naprawde daje ? Warto go zakladac ?




Wedlug mnie warto. I nie pisze tego jako osoba, ktora chwali to co posiada.
Jezdze juz na drugim dolocie dbilasa (wczesniej mialem ten na zdjeciach tyle ze jeszcze z dedykowanym lapaczem, a teraz mam ten skrocony zawijajacy o 180 st za puszka i pomijacy ten nalesnik nad glowica). Ten, ktory jest omawiany w tym temacie jest zamontowany w aucie kolego Fiołas a wczesniej jezdzil u mnie, tyle ze u Fiolasa lata z lapaczem od Vectry c 1.9 cdti.
Niestety auto nie bylo hamowane przed zalozeniem ale moze uda mi sie namowic Lukasz na hamownie jak swoja motorownie poskladam to pokazemy ile to daje.
Z objektywnej oceny nastepujace rzeczy zauwazylem:
szybciej wstaje turbo,
lepiej trzyma doladowaniei rowniej
oraz ladniej ciagnie w gornych partiach obrotow.

Co do osiagow to napewno sie poprawily. Dla przykladu podam ze Fiołasa auto objezdza bryczke radka. Fiolas w swoim silniku ma tylko ten dolot zmieniony i do tego caly seryjny wydech z koncowym tlumikiem MNIEJSZEJ SREDNICY NIZ FABRYCZNIE I DO TEGO KOMOROWYM !!!!
Natomiast radkowe z tego co mi wiadomo: turbo LEH, wydech LEX 2,5 cala.
Wynikow , ktore daje sam dolot ktory obecnie ja posiadam niestety nie przedstawie poniewaz moj silnik jest juz ostro zmodzony i jego osprzet.
Generalnie im wyzszy program (STAGE) tym wiekszy przyrost da takowy dolot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 17:18 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
tu macie fotkę z kompletnym dolocie Z18XE

Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 17:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Opcja z kolektorem dbilasa w Z20LET ma sens jak ktos ma zamiar robic 300+. Do tej mocy spokojnie seryjny kolektor wyrabia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 18:38 
ryba1 napisał(a):
darek napisał(a):
Wszystko ładnie wygląda a gdzie jest wtedy filtr powietrza?


to jest właśnie filtr powietrza ta puszka co pokazał polus
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbb ... 2daf6.html


A w środku jest jakiś wymienny filtr papierowy, czy jakiś bawełniano-olejowy?


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 18:43 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
darek napisał(a):
ryba1 napisał(a):
darek napisał(a):
Wszystko ładnie wygląda a gdzie jest wtedy filtr powietrza?


to jest właśnie filtr powietrza ta puszka co pokazał polus
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbb ... 2daf6.html


A w środku jest jakiś wymienny filtr papierowy, czy jakiś bawełniano-olejowy?


nie wiem.nigdy nie widziałem tego filtra jak jest rozłożony

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 18:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
darek napisał(a):

A w środku jest jakiś wymienny filtr papierowy, czy jakiś bawełniano-olejowy?



Wkladka K&N, tyle ze ustawiona pionowo. Pozatym jest ze 2-3 razy mniejsza niz tak wkladka wkladana do seryjnej puchy. Nie znaczy to ze mniej powietrza silnik jest przez nia w stanie zassac. Poprostu za sprawa konstrukcji dolotu powietrze przeplywa przez ta wkladke efektywniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 19:10 
marcinpsk napisał(a):
darek napisał(a):

A w środku jest jakiś wymienny filtr papierowy, czy jakiś bawełniano-olejowy?



Wkladka K&N, tyle ze ustawiona pionowo. Pozatym jest ze 2-3 razy mniejsza niz tak wkladka wkladana do seryjnej puchy. Nie znaczy to ze mniej powietrza silnik jest przez nia w stanie zassac. Poprostu za sprawa konstrukcji dolotu powietrze przeplywa przez ta wkladke efektywniej.


Albo słabiej filtruje powietrze, tzn. przepuszcza więcej cząstek stałych - mniejsza powierzchnia filtracji.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 19:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Nie slabiej tylko czesciej trzeba czyscic takowy filtr.
Chyba logiczne ze mniejsza powierzchnia filtrujac ta samo ilosc powietrza co duza powierzchnia szybciej ulega zabrudzeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 19:36 
Tak jak własności filtracyjne filtrów bawełniano-olejowych. Jestem sceptycznie nastawiony do ich możliwości filtracyjnych w stosunku do filtra papierowego.


Góra
  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Ale co ma na celu ta dyskusja ??
Temat o sportowych wkladkach juz zapewne istnieje na forum i chyba nie ma potrzeba po raz kolejny tego walkowac i robic w tym temacie OT.
Zreszta jak ktos zaklada taki filtr to wie co robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL