Polus napisał(a):
marcinpsk napisał(a):
Na ebayu kupilem takowy za 150 euro razem z lapaczem i nie jest az taki ciezki do zdobycia bo kilka razy w mieisacu sie pojawiaja
no to jako osoba, ktora takowy posiada powiedz nam ile to tak naprawde daje ? Warto go zakladac ?
Wedlug mnie warto. I nie pisze tego jako osoba, ktora chwali to co posiada.
Jezdze juz na drugim dolocie dbilasa (wczesniej mialem ten na zdjeciach tyle ze jeszcze z dedykowanym lapaczem, a teraz mam ten skrocony zawijajacy o 180 st za puszka i pomijacy ten nalesnik nad glowica). Ten, ktory jest omawiany w tym temacie jest zamontowany w aucie kolego Fiołas a wczesniej jezdzil u mnie, tyle ze u Fiolasa lata z lapaczem od Vectry c 1.9 cdti.
Niestety auto nie bylo hamowane przed zalozeniem ale moze uda mi sie namowic Lukasz na hamownie jak swoja motorownie poskladam to pokazemy ile to daje.
Z objektywnej oceny nastepujace rzeczy zauwazylem:
szybciej wstaje turbo,
lepiej trzyma doladowaniei rowniej
oraz ladniej ciagnie w gornych partiach obrotow.
Co do osiagow to napewno sie poprawily. Dla przykladu podam ze Fiołasa auto objezdza bryczke radka. Fiolas w swoim silniku ma tylko ten dolot zmieniony i do tego caly seryjny wydech z koncowym tlumikiem MNIEJSZEJ SREDNICY NIZ FABRYCZNIE I DO TEGO KOMOROWYM !!!!
Natomiast radkowe z tego co mi wiadomo: turbo LEH, wydech LEX 2,5 cala.
Wynikow , ktore daje sam dolot ktory obecnie ja posiadam niestety nie przedstawie poniewaz moj silnik jest juz ostro zmodzony i jego osprzet.
Generalnie im wyzszy program (STAGE) tym wiekszy przyrost da takowy dolot.