Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 09:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Jak dziala i ile daje taki filtr ?? Warto to zakladac, no i jakie sa ceny takiej calej modyfikacji??

Obrazek

Obrazek

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Najpierw mi powiedz co ten filtr ma z indukcja wspolnego,
a POTEM ja Ci odpowiem co i ile daje.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:17 
uszczypliwy sie zrobiles ::P
Zapewne Polus skopiowal nazwe z danych technicznych i poprostu chcial sie dowiedziec co i jak z tym filtrem, dobrze prawie :] :P ?
Chyba sobie podpadam :*


Góra
  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Poprostu wyczytalem, ze tj indukcyjny filtr powietrza. Nie mam o tym pojecia, dlatego sie pytam. To prosze przeprawic temat jezeli jest glupota napisana i opisac co tj, jak to dziala i co to daje :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nero6 napisał(a):
uszczypliwy sie zrobiles

mylisz sie :P
Cytuj:
Chyba sobie podpadam

tu sie nie mylisz. ;)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Polus spytaj się Fiołka - to jego fura...?

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
MANIECZKA napisał(a):
Polus spytaj się Fiołka - to jego fura...?
Dokladnie to fura Fiołka. Wyczytalem, ze ma cos takiego i chcialem poprostu sie dowiedziec co tj :) Pytam tutaj, bo tutaj jestem klubowiczem wiec ktos moze wytłumaczy i opisze to dla potomnych :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
slowo "indukcyjny" jest tutaj nie na miejscu.
Nie znam polskiego okreslenia na "Stossaufladung"
w kazdym badz razie ma to powiazanie z "falowym doladowaniem" (chodzi o slup powietrza w dolocie)
Sam ten filter nie da Ci NIC !
Jezeli chcesz cos uzyskac , to musisz zainwestowac i kupic caly system dolotu, czyli
filter,
rure dolotowa,
i kolektor ssacy.
Te elementy sa do siebie i do silnika dopasowane, i wtedy wykozystasz efekt "Stossaufladung"
Oceniam przyrost mocy wtedy na jakies REALNE 10 KM.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 20:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
SirAdam napisał(a):
REALNE 10 KM.


nie więcej?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 21:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ryba1 napisał(a):
nie więcej?

zle pytanie, powinno brzmiec;
"az tyle ?"
Mowimy o tunowaniu wolnossacego silnika.
Kazdy kto sie na tym zna, to zadal by to pytanie tak jak powyzej napisalem.
Wolnossacy to nie turbo.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 21:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
ryba1 napisał(a):
nie więcej?

zle pytanie, powinno brzmiec;
"az tyle ?"
Mowimy o tunowaniu wolnossacego silnika.
Kazdy kto sie na tym zna, to zadal by to pytanie tak jak powyzej napisalem.
Wolnossacy to nie turbo.





Adam

Chyba jednak mowimy o silniku turbo doładowanym ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 21:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Boro napisał(a):
Chyba jednak mowimy o silniku turbo doładowanym

a jednak jestem juz stary, nie dojzalem.
"Odwoluje wszystko co napisalem, i twierdze przeciwnie"
;)

W turbo nie da Ci ten filtr nic, no moze 0,01 KM.
Lepiej przepij ta kase , albo zatankuj 100 okt. paliwo do pelna.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 22:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Hmmm, czlowiek ktory ma to zalozone u siebie nie pisze o przyrostach mocy (papierowych przyrostach mocy) tylko pozytywnie sie o tym wypowiada. Pozwole sobie nawet zacytowac Jego słowa, ktore umiwscil na innym forum:
"Pojeździłem po zamontowaniu i jest ciekawie...
Trochę szybciej się wkręca i dużo szybciej spada z obrotów przy zmianie biegu ( wcześniej autko ok 1 sek trzymało mi wysokie obroty przy zmianie biegu, co jest charakterystyczne dla aut z elektronicznym pedałem gazu).

Generalnie jeździ się z tym dolotem super"

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 22:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Polus napisał(a):
Trochę szybciej się wkręca i dużo szybciej spada z obrotów przy zmianie biegu ( wcześniej autko ok 1 sek trzymało mi wysokie obroty przy zmianie biegu, co jest charakterystyczne dla aut z elektronicznym pedałem gazu).

Kwestia programu a nie filtra.
Generalnie o firmie dBilas slychac pozytywne opinie, zeby tylko te ceny nie byly takie kosmiczne.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2010, o 22:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Adam wg. Ciebie co trzeba zrobić w z20let w dolocie, żeby te 10km zyskać?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL