Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 17:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 maja 2006, o 07:11 
Witam !!
Ciekaw jestem czy można wysterować tak silnik aby miał 140 KM a nie 125 jak ma seryjnie
i czy ma to jakieś znaczenie, czy jest odczuwalne czy raczej to zabieg niemożliwy lub bez sensu.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 08:53 
Też jestem ciekaw, bo bym swojego chetnie lekko grzebnął.... Czy ktoś ma jakieś doświadczenie? Z góry dzięki za ifo. 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 09:34 
To ja się dodatkowo podłącze do tematu. Czy można zwiększyć moc ze 115 KM na 125 KM w silniku 1.8 czy wogóle się to opłaca i jakie mogą być koszty?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 10:08 
Widzicie, ja mam silnik 2.2 (147 HP) i to niestety jest już za mało. Podejrzewam, że nawet jeśli byście coś uzyskali dolotem, tłumikami, kolektorami itd. za chwilę to i tak będzie zbyt mało. Prawda jest taka że uzyskanie przyrostu w silnikach N/A jest zdecydowanie droższe aniżeli w turbo.
Osobiście po przeczytaniu setek postów na stronach brytyjskich odpuściłem sobie temat. Oczywiście są sposoby, brytyjczycy to robią, ale koszt jest kosmiczny. Z kolei montowanie turbo czy kompresora w Polsce to niestety rzeźbienie i nie poświęce swojego samochodu na takie próby.
Jakby nie patrzeć zawsze lepiej wychodzi zakup modelu Turbo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 11:46 
Zgadza się że jest to trudne. Pytanie tylko nasuwa się jedno czy ten 1.8 w nowej astrze jest inny niz w coupe, czy tylko sterowanie komputera jest inne bo jesli jest taki sam to może to można jakoś niskim budżetem podreperować, lub wstawić cos od nowej astry.
Oczywiście nie znam się na tym i tak sobie tylko rozmyślam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, o 20:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Szyna napisał(a):
Widzicie, ja mam silnik 2.2 (147 HP) i to niestety jest już za mało. Podejrzewam, że nawet jeśli byście coś uzyskali dolotem, tłumikami, kolektorami itd. za chwilę to i tak będzie zbyt mało. Prawda jest taka że uzyskanie przyrostu w silnikach N/A jest zdecydowanie droższe aniżeli w turbo.
Osobiście po przeczytaniu setek postów na stronach brytyjskich odpuściłem sobie temat. Oczywiście są sposoby, brytyjczycy to robią, ale koszt jest kosmiczny. Z kolei montowanie turbo czy kompresora w Polsce to niestety rzeźbienie i nie poświęce swojego samochodu na takie próby.
Jakby nie patrzeć zawsze lepiej wychodzi zakup modelu Turbo.


nic dodac, nic ujac.
Wszystko na ten temat.
Dajcie sobie spokoj, szkoda pieniedzy.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, o 11:48 
Sorry za pytanie, ale jestem laikiem... Faktycznie tak trudno w tym silniku 140koni zrobić??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, o 20:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Tak trudne moze nie ale kosztowne.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL