Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Blow off Valve raz jeszcze
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=655
Strona 3 z 3

Autor:  mich007 [ 29 lipca 2008, o 12:08 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy o tym akurat myśle ale jeżeli tak to on jest wpinany w trójnik od ściany grodziowej

Autor:  WARIK [ 29 lipca 2008, o 12:56 ]
Tytuł: 

mich007 napisał(a):
Nie wiem czy o tym akurat myśle ale jeżeli tak to on jest wpinany w trójnik od ściany grodziowej

Ja tak mam, Adam jak ty też tak masz to musisz ściągnąć część dolotu (ta która idzie przez silnik) i tam od strony ściany grodziowej powinien być ten trójnik ;)

Autor:  Maro [ 23 listopada 2008, o 16:39 ]
Tytuł: 

Ja wszystkim proponuję propera II ale tylko z regulacją, przy tak niskich doładowaniach jakie są w astrze ( nie przekraczają 1 bara) zwykły proper może być za twardy i nie będzie specjalnego efektu.
Co do pary typu blow i stożek, jeśli nie źrebaczy to super, ale jeśli słychać konika to lepiej przejść na zwykłego airboxa + np wkładka KN tez będzie fajny efekt.
Przy wyborze blowa trzeba sie też kierować swoimi upodobaniami, jeśli ktoś lubi długi i tłusty upust odsyłam do Propera, ale jeśli jesteście fanami krótkiego pssyt to HKS albo jego podróbka czyli simoni racing. RS'a odradzam bo nie dość że jest dość cichy to jego cena podobnie z reszta jak HKS powala na kolana (1000zł) ;)

Autor:  SirAdam [ 23 listopada 2008, o 17:03 ]
Tytuł: 

Maro,

moja dobra rada - jako ze wedlug opisu pochodzisz ze sceny fiatowskiej i o oplowskich silnikach i ich sterowaniu dokladnej wiedzy nie posiadasz, staraj sie swoje porady albo dokladnie weryfikowac, albo dodac ze kazdy robi to na wlasne ryzyko.
Bo np. doradzenie komus wkladek K&N do Turbo Coupe to narazenie go na wydatek na nowa przeplywke (w najlepszym przypadku) albo na wypalone dziury w tlokach.
Jak zalecasz BlowOff, to napisz takze o jego wadach, i ewtl. konsekwencjach dla silnika i turbiny.....
Tak wiec, powstrzymaj sie waść.....
Porady i uwagi sa mile widziane na forum, ale nie one beda fachowe.....
A kazdy fachowiec wie ze kazdy silnik jest inny, nawet jak obydwa posiadaja turbo......
a juz w szczegolnosci, jezeli pochodza od roznych producentow.





Adam

Autor:  kkkmmm [ 12 listopada 2010, o 09:47 ]
Tytuł:  Re: Blow off Valve raz jeszcze

http://www.bsr-performance.pl/-t9_26.html#

http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html

Autor:  Mexx [ 15 czerwca 2012, o 13:49 ]
Tytuł:  Re: Blow off Valve raz jeszcze

A może ktoś z użytkowników BOVa podzieliłby się z nami swoim doświadczeniem i opisał jak wszystko poprawnie założyć, żeby grało jak trzeba? Chodzi mi o dokładny opis podpięcia, na jakim zaworze jeżdżą i czy musieli wprowadzić jakieś mody.

Autor:  ryba1 [ 2 stycznia 2016, o 13:47 ]
Tytuł:  Re: Blow off Valve raz jeszcze

odgrzebuje kotleta.chce założyć zawór upustowy.wiem jak założyć zgodnie z przykazaniem.po rozmowie z kumplem doradził blo-off 2-tłoczkowy z PROPERFEKT

kilku znajomych miało taki jak na foto blo-off BAILEY

Obrazek

ktoś coś doradzi???

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/