Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Blow off Valve raz jeszcze http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=655 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | mich007 [ 13 kwietnia 2008, o 13:40 ] |
Tytuł: | |
yolk napisał(a): podciśnienie - po angielsku to underpressure rzadziej stosowane określenie to vacuum
Dokładnie, w tym przypadku to znaczy podciśnienie! |
Autor: | Adam [ 13 kwietnia 2008, o 17:37 ] |
Tytuł: | |
i znowu OT......... Wracajac do tematu, wstawilem trojnik na wezu od podcisnienia ( :-) ) i podpialem tam BOVa. Efekt, sredniaffka. Musze w pracy dorobic tulejke i zablokowac oryginalny DV i zobacze jak to bedzie. Na razie BOV odzywa sie dopiero przy ok 6000 rpm wczesniej cichosza... |
Autor: | SirAdam [ 13 kwietnia 2008, o 18:15 ] |
Tytuł: | |
1. pytanie; software seria czy tuning ? 2. pytanie; jakiej firmy BOV ? Adam |
Autor: | Adam [ 13 kwietnia 2008, o 18:59 ] |
Tytuł: | |
stage 1 i dwutloczkowy bailey a docelowo w planach jest HKS |
Autor: | SirAdam [ 13 kwietnia 2008, o 20:43 ] |
Tytuł: | |
Ok, Bailey wsumie okazal sie byc najlepszym do silnikow Z20LET, jezeli jest ci za cichy , to mozesz zablokowac oryginalny DV i zobyczysz jak bedzie. No bo tylko o ten swist ci chodzi, co nie ? Bo pozatym to taki BOV ma wiecej przeciw jak za, no ale o tym zapewnie wiesz. Adam |
Autor: | Adam [ 15 kwietnia 2008, o 21:27 ] |
Tytuł: | |
Dzis troche pogrzebalem w bebechach astry i BOV dziala juz jak trza. Oryginalny DV zablokowany, i przewod podcisnienia podlaczony do BOVa. Gwizdze az milo |
Autor: | Zlatan [ 15 kwietnia 2008, o 22:27 ] |
Tytuł: | |
Jaki koszt Adamie ? Tylko kto mi go w Warszawie założy, żeby wszystko było ok :?: |
Autor: | SirAdam [ 15 kwietnia 2008, o 22:30 ] |
Tytuł: | |
Wszyscy, ktozy teraz dostali "apetyt" na takie pfffftttt, powinni sie dokladnie zapoznac z wszelkimi za (jest ich 2) i przeciw, (jest ich wiele) Bo potem bedzie placz. W internecie juz wiele zostalo napisane na ten temat, trzeba tylko poczytac. Adam |
Autor: | DAN [ 16 kwietnia 2008, o 08:56 ] |
Tytuł: | |
Jedno za to jest pssst, a drugie? A może jakiś link zapodasz? |
Autor: | SirAdam [ 16 kwietnia 2008, o 15:53 ] |
Tytuł: | |
Ja mam wszystko z niemieckich for i innych zrodel, ale wszystko po niemiecku, bo mi jest latwiej. Domysl sie co moze byc drugim plusem, chociaz az taki plus to nie jest, bo jest jednoczesnie minusem. Adam |
Autor: | Feniks [ 14 lipca 2008, o 17:19 ] |
Tytuł: | |
Panowie załużcie sobie filtr stożkowy i nie ma problemu jest fajny świst przy dodawaniu gazu jak turbo zaczyna dmuchać i przy zmianie biegu psssz tylko nie taki płynny jak przy bov-ach ale już coś tam słychać pod maską i wiadomo że coś tam innego drzemie niż 1.6 16v he he wiem że to nie to samo co dźwięk z bov'a ale koszt to granice 50zł filtr tylko suchy nie nakrapiany żeby turbo nie zassało olejku na przepływkę bo się zrypie i będzie trzeba nową kupić pozdrawiam |
Autor: | ValVe [ 14 lipca 2008, o 23:25 ] |
Tytuł: | |
Owszem stożek uwydatnia dźwięk turbo bardzo ładnie. Już paru cfaniaków odpuściło sobie już na czerwonym świetle jak 'świsnąłem' D Feniks, czy naprawdę te parę kropelek olejku na filtrze może zrobić kuku przepływce? ;/ bo ja jeżdżę z nasączonym i jak na razie jest wszytko ok... |
Autor: | Adaśko [ 14 lipca 2008, o 23:36 ] |
Tytuł: | |
ValVe, temat filtra nasączonego olejem przemaglowany na forum. Poszukaj i sam podejmiesz decyzje czy wymienić, czy jeździć dalej z takim, jaki masz zamontowany. |
Autor: | NasH [ 16 lipca 2008, o 09:34 ] |
Tytuł: | |
tak jak napisalAdaśko, z tym ze ty ValVe, posiadasz filtr za 800 zl a nie 50zl taka je roznica, a jak nie to zaloz hks'a z gabki i po problemie :) tyle ze to trochu wiekszy koszt i chyba czesciej sie wymienia |
Autor: | Adam [ 29 lipca 2008, o 11:37 ] |
Tytuł: | |
Pytanie odnosnie BOVa again. Wczoraj zrobile sobie Asterka ponad 1800 km. I w polowie drogi zaczale slyszec niepokojacy dziek z BOVa, przy dodawaniu gazu zawor upuszczal cisnienie w atmosfere..., samochod zaczal jechac jakby chcial a nie mogl. Wrocile do domu i na szybkosci rozebralem dolot i okazalo sie ze przewod podcisinienia odlaczyl sie od kolektora ssacego. Teraz pytanie do was gdzie on jest podlaczony ?? Dzis sprobuje wrzucic samochod na podnosnik bo z gory nie ma ani dojscia ani nic nie widac, ale moze ktos z was wie dokladnie gdzie szukac gniazda do tego przewodziku. W standardowych LETach to jest rpzewod ktory idze do turbo do standardowego zaworu upustowego. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |