Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Blow off Valve raz jeszcze
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=655
Strona 2 z 3

Autor:  mich007 [ 13 kwietnia 2008, o 13:40 ]
Tytuł: 

yolk napisał(a):
podciśnienie - po angielsku to underpressure rzadziej stosowane określenie to vacuum


Dokładnie, w tym przypadku to znaczy podciśnienie!

Autor:  Adam [ 13 kwietnia 2008, o 17:37 ]
Tytuł: 

i znowu OT.........

Wracajac do tematu, wstawilem trojnik na wezu od podcisnienia ( :-) ) i podpialem tam BOVa. Efekt, sredniaffka. Musze w pracy dorobic tulejke i zablokowac oryginalny DV i zobacze jak to bedzie. Na razie BOV odzywa sie dopiero przy ok 6000 rpm wczesniej cichosza...

Autor:  SirAdam [ 13 kwietnia 2008, o 18:15 ]
Tytuł: 

1. pytanie; software seria czy tuning ?
2. pytanie; jakiej firmy BOV ?




Adam

Autor:  Adam [ 13 kwietnia 2008, o 18:59 ]
Tytuł: 

stage 1 i dwutloczkowy bailey a docelowo w planach jest HKS

Autor:  SirAdam [ 13 kwietnia 2008, o 20:43 ]
Tytuł: 

Ok, Bailey wsumie okazal sie byc najlepszym do silnikow Z20LET,
jezeli jest ci za cichy , to mozesz zablokowac oryginalny DV i zobyczysz jak bedzie.
No bo tylko o ten swist ci chodzi, co nie ?
Bo pozatym to taki BOV ma wiecej przeciw jak za, no ale o tym zapewnie wiesz.




Adam

Autor:  Adam [ 15 kwietnia 2008, o 21:27 ]
Tytuł: 

Dzis troche pogrzebalem w bebechach astry i BOV dziala juz jak trza.
Oryginalny DV zablokowany, i przewod podcisnienia podlaczony do BOVa.
Gwizdze az milo

Autor:  Zlatan [ 15 kwietnia 2008, o 22:27 ]
Tytuł: 

Jaki koszt Adamie ?

Tylko kto mi go w Warszawie założy, żeby wszystko było ok :?:

Autor:  SirAdam [ 15 kwietnia 2008, o 22:30 ]
Tytuł: 

Wszyscy, ktozy teraz dostali "apetyt" na takie pfffftttt,
powinni sie dokladnie zapoznac
z wszelkimi za (jest ich 2)
i przeciw, (jest ich wiele)
Bo potem bedzie placz.
W internecie juz wiele zostalo napisane na ten temat, trzeba tylko poczytac.





Adam

Autor:  DAN [ 16 kwietnia 2008, o 08:56 ]
Tytuł: 

Jedno za to jest pssst, a drugie?
A może jakiś link zapodasz?

Autor:  SirAdam [ 16 kwietnia 2008, o 15:53 ]
Tytuł: 

Ja mam wszystko z niemieckich for i innych zrodel, ale wszystko po niemiecku, bo mi jest latwiej.
Domysl sie co moze byc drugim plusem, chociaz az taki plus to nie jest, bo jest jednoczesnie minusem.




Adam

Autor:  Feniks [ 14 lipca 2008, o 17:19 ]
Tytuł: 

Panowie załużcie sobie filtr stożkowy i nie ma problemu jest fajny świst przy dodawaniu gazu jak turbo zaczyna dmuchać i przy zmianie biegu psssz tylko nie taki płynny jak przy bov-ach ale już coś tam słychać pod maską i wiadomo że coś tam innego drzemie niż 1.6 16v he he
wiem że to nie to samo co dźwięk z bov'a ale koszt to granice 50zł filtr tylko suchy nie nakrapiany żeby turbo nie zassało olejku na przepływkę bo się zrypie i będzie trzeba nową kupić pozdrawiam

Autor:  ValVe [ 14 lipca 2008, o 23:25 ]
Tytuł: 

Owszem stożek uwydatnia dźwięk turbo bardzo ładnie. Już paru cfaniaków odpuściło sobie już na czerwonym świetle jak 'świsnąłem' ^^D

Feniks, czy naprawdę te parę kropelek olejku na filtrze może zrobić kuku przepływce? ;/ bo ja jeżdżę z nasączonym i jak na razie jest wszytko ok...

Autor:  Adaśko [ 14 lipca 2008, o 23:36 ]
Tytuł: 

ValVe, temat filtra nasączonego olejem przemaglowany na forum. Poszukaj i sam podejmiesz decyzje czy wymienić, czy jeździć dalej z takim, jaki masz zamontowany.

Autor:  NasH [ 16 lipca 2008, o 09:34 ]
Tytuł: 

tak jak napisalAdaśko, z tym ze ty ValVe, posiadasz filtr za 800 zl a nie 50zl

taka je roznica, a jak nie to zaloz hks'a z gabki i po problemie :) tyle ze to trochu wiekszy koszt i chyba czesciej sie wymienia ;P

Autor:  Adam [ 29 lipca 2008, o 11:37 ]
Tytuł: 

Pytanie odnosnie BOVa again.
Wczoraj zrobile sobie Asterka ponad 1800 km. I w polowie drogi zaczale slyszec niepokojacy dziek z BOVa, przy dodawaniu gazu zawor upuszczal cisnienie w atmosfere..., samochod zaczal jechac jakby chcial a nie mogl. Wrocile do domu i na szybkosci rozebralem dolot i okazalo sie ze przewod podcisinienia odlaczyl sie od kolektora ssacego. Teraz pytanie do was gdzie on jest podlaczony ??
Dzis sprobuje wrzucic samochod na podnosnik bo z gory nie ma ani dojscia ani nic nie widac, ale moze ktos z was wie dokladnie gdzie szukac gniazda do tego przewodziku.
W standardowych LETach to jest rpzewod ktory idze do turbo do standardowego zaworu upustowego.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/