Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, o 13:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
yolk napisał(a):
podciśnienie - po angielsku to underpressure rzadziej stosowane określenie to vacuum


Dokładnie, w tym przypadku to znaczy podciśnienie!

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, o 17:37 
i znowu OT.........

Wracajac do tematu, wstawilem trojnik na wezu od podcisnienia ( :-) ) i podpialem tam BOVa. Efekt, sredniaffka. Musze w pracy dorobic tulejke i zablokowac oryginalny DV i zobacze jak to bedzie. Na razie BOV odzywa sie dopiero przy ok 6000 rpm wczesniej cichosza...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, o 18:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
1. pytanie; software seria czy tuning ?
2. pytanie; jakiej firmy BOV ?




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, o 18:59 
stage 1 i dwutloczkowy bailey a docelowo w planach jest HKS


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2008, o 18:59 przez Adam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, o 20:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ok, Bailey wsumie okazal sie byc najlepszym do silnikow Z20LET,
jezeli jest ci za cichy , to mozesz zablokowac oryginalny DV i zobyczysz jak bedzie.
No bo tylko o ten swist ci chodzi, co nie ?
Bo pozatym to taki BOV ma wiecej przeciw jak za, no ale o tym zapewnie wiesz.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, o 21:27 
Dzis troche pogrzebalem w bebechach astry i BOV dziala juz jak trza.
Oryginalny DV zablokowany, i przewod podcisnienia podlaczony do BOVa.
Gwizdze az milo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, o 22:27 
Jaki koszt Adamie ?

Tylko kto mi go w Warszawie założy, żeby wszystko było ok :?:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, o 22:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Wszyscy, ktozy teraz dostali "apetyt" na takie pfffftttt,
powinni sie dokladnie zapoznac
z wszelkimi za (jest ich 2)
i przeciw, (jest ich wiele)
Bo potem bedzie placz.
W internecie juz wiele zostalo napisane na ten temat, trzeba tylko poczytac.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, o 08:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jedno za to jest pssst, a drugie?
A może jakiś link zapodasz?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, o 15:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja mam wszystko z niemieckich for i innych zrodel, ale wszystko po niemiecku, bo mi jest latwiej.
Domysl sie co moze byc drugim plusem, chociaz az taki plus to nie jest, bo jest jednoczesnie minusem.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, o 17:19 
Panowie załużcie sobie filtr stożkowy i nie ma problemu jest fajny świst przy dodawaniu gazu jak turbo zaczyna dmuchać i przy zmianie biegu psssz tylko nie taki płynny jak przy bov-ach ale już coś tam słychać pod maską i wiadomo że coś tam innego drzemie niż 1.6 16v he he
wiem że to nie to samo co dźwięk z bov'a ale koszt to granice 50zł filtr tylko suchy nie nakrapiany żeby turbo nie zassało olejku na przepływkę bo się zrypie i będzie trzeba nową kupić pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, o 23:25 
Owszem stożek uwydatnia dźwięk turbo bardzo ładnie. Już paru cfaniaków odpuściło sobie już na czerwonym świetle jak 'świsnąłem' ^^D

Feniks, czy naprawdę te parę kropelek olejku na filtrze może zrobić kuku przepływce? ;/ bo ja jeżdżę z nasączonym i jak na razie jest wszytko ok...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, o 23:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
ValVe, temat filtra nasączonego olejem przemaglowany na forum. Poszukaj i sam podejmiesz decyzje czy wymienić, czy jeździć dalej z takim, jaki masz zamontowany.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, o 09:34 
tak jak napisalAdaśko, z tym ze ty ValVe, posiadasz filtr za 800 zl a nie 50zl

taka je roznica, a jak nie to zaloz hks'a z gabki i po problemie :) tyle ze to trochu wiekszy koszt i chyba czesciej sie wymienia ;P


Ostatnio edytowano 16 lipca 2008, o 09:38 przez NasH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2008, o 11:37 
Pytanie odnosnie BOVa again.
Wczoraj zrobile sobie Asterka ponad 1800 km. I w polowie drogi zaczale slyszec niepokojacy dziek z BOVa, przy dodawaniu gazu zawor upuszczal cisnienie w atmosfere..., samochod zaczal jechac jakby chcial a nie mogl. Wrocile do domu i na szybkosci rozebralem dolot i okazalo sie ze przewod podcisinienia odlaczyl sie od kolektora ssacego. Teraz pytanie do was gdzie on jest podlaczony ??
Dzis sprobuje wrzucic samochod na podnosnik bo z gory nie ma ani dojscia ani nic nie widac, ale moze ktos z was wie dokladnie gdzie szukac gniazda do tego przewodziku.
W standardowych LETach to jest rpzewod ktory idze do turbo do standardowego zaworu upustowego.


Ostatnio edytowano 29 lipca 2008, o 11:53 przez Adam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL