Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 05:30

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 13:47 
chyba namierzyłem źródło błędu P1106, na wężyku podciśnieniowym, który idzie od naleśnika za przepustnice jest zaworek zwrotny, niestety urwał mi się jeden cybant od niego, możliwe ze zaworek nie wytrzymał ciśnienia (ze starości) bo jak go wymontowałem to okazuje się ze przepuszcza w obie strony (a powinien w jedną), rozebrałem go i do wyrzucenia się nadaje... niestety poszukiwania takiego zaworka u mnie w mieście spełzły na niczym, testów drogowych nie będzie, chyba ze znajde jeszcze taki zaworek, może ktoś wie czy moze być podobny - o tej samej zasadzie działania?


Góra
  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 15:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
ol3j napisał(a):
chyba namierzyłem źródło błędu P1106, na wężyku podciśnieniowym, który idzie od naleśnika za przepustnice jest zaworek zwrotny, niestety urwał mi się jeden cybant od niego, możliwe ze zaworek nie wytrzymał ciśnienia (ze starości) bo jak go wymontowałem to okazuje się ze przepuszcza w obie strony (a powinien w jedną), rozebrałem go i do wyrzucenia się nadaje... niestety poszukiwania takiego zaworka u mnie w mieście spełzły na niczym, testów drogowych nie będzie, chyba ze znajde jeszcze taki zaworek, może ktoś wie czy moze być podobny - o tej samej zasadzie działania?


Tez mialem pekniety ten zaworek z jednej strony i zadnego bledu nie pokazywalo, Novszy tez mial popsuty i takze nie pokazywalo bledu. Zaworek mozna kupic w ASO za ok 80 zl (cena z zeszlego roku).

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 15:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
a moze macie jakie fotki bo umnie raczej tez jest cos z podcisnieniem wiec moze to to. jakie macie objawy?

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 15:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
ol3j napisał(a):
chyba namierzyłem źródło błędu P1106, na wężyku podciśnieniowym, który idzie od naleśnika za przepustnice jest zaworek zwrotny, niestety urwał mi się jeden cybant od niego, możliwe ze zaworek nie wytrzymał ciśnienia (ze starości) bo jak go wymontowałem to okazuje się ze przepuszcza w obie strony (a powinien w jedną), rozebrałem go i do wyrzucenia się nadaje... niestety poszukiwania takiego zaworka u mnie w mieście spełzły na niczym, testów drogowych nie będzie, chyba ze znajde jeszcze taki zaworek, może ktoś wie czy moze być podobny - o tej samej zasadzie działania?

Ja też już kiedyś wymieniałem ten zaworek bezzwrotny odmy ze 3 lata temu bo był się obłamał. Ale ostatnio postanowiłem go przetestować i się okazało że też przepuszcza w obie strony. Efektem przepuszczania były drgania silnika na wolnych obrotach. Przez parę dni jeździłem z zaślepionym wlotem do przepustnicy i otwartą odmą ... chyba było lepiej niż przelot w obie strony. Na zaworek trzeba poczekać. Błędu też u mnie nie było. No i najlepiej w ASO zamówić oryginał.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 15:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
viewtopic.php?p=24028#p24028

To nie jest temat o zaworze odpowietrzenia skrzyni korbowej!

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 21:29 
dokładnie, wraamy do meritum, (a zaworek faktycznie nie ma nic wspolnego, pomimo iż go wyjąłem to błąd zniknął ;), pojawił sie po raz kolejny przy upalaniu.. więc moze mam coś z MAPem, lub gdzieś neiszczelnosć)..

no dobra ale do rzeczy, były testy drogowe.

Niestety ze względu na temp. zewnętrzną (4stopnie, opony letnie) nie udalo mi się za bardzo poprawić czasu 0-100km/h, 1 i 2 brak trakcji - TC ogranicza moc, ale za to elastycznośc zmieniła się zdecydowanie. Wrzucam wyniki (myśle ze to dość przydatna informacja), przed programem i po programie EDSu (z obniżonym momentem).

Obrazek


Wnioski: po programie samochód szybciej rozpędza się na 5 biegu od 80 do 120km/h niż przed programem na 4 biegu ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 21:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
No ładnie jestem pod wrażeniem Masz jakies czujki EGT Lub AFR ?? Czy tak na czuja stroisz??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2010, o 21:47 
na czuja wgrałem EDS Phase1 i na Twojej sprężarce ;)

EGT mam, ale nie mam czasu podłączyć wskaźnika, czujnik siedzi w kolektorze.


No dobra, dokładnie miesiąc temu miałem na kilka dni nissana 350Z i byłem pod wrażeniem tego samochodu (moze głównie przez napęd na tył - niezła frajda), więc porównałem sobie w tabelce czasy tez dla tego auta i astry OPC (LEH):
Obrazek

ciekawe wyniki..


Góra
  
 
PostNapisane: 23 listopada 2010, o 16:25 
jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia nad chiptuningiem swojego LETa to z ręka na sercu polecam, jestem pod wielkim wrażeniem jak to auto się teraz odpycha


Góra
  
 
PostNapisane: 23 listopada 2010, o 16:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Bląd P1106 udalo ci sie opanowac? jakie format ma ten 512 kb plik? bin, oro, czy inny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 listopada 2010, o 17:58 
błąd jak się pojawił tak sam zniknął, zrobiłem narazie z 400km na tym programie, check się zaswiecił jeszcze z jeden raz, przy ostrym przyspieszaniu 0-200, jest duże prawdopodobieństwo że nie trzyma mi gdzieś opaska i przy wyższym cisnieniu generowanym przez turbinę, poprostu puszcza, co czujnik MAP wykrywa jako błąd. Aktualnie nie świeci się nic na desce, jest ok. Pomimo iz zaświecił się ten bład to żadnych niepokojących objawów nie było, spadku mocy itp. Mysle ze to błąd jednorazowy, bo gdyby faktycznie była nieszczelność w dolocie objawiałoby się to spadkiem osiągów.

Program: o ile mi wiadomo jest to binarka, mimo iż plik jako taki rozszerzenia nie ma (nie jest potrzebne).


Góra
  
 
PostNapisane: 23 listopada 2010, o 19:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jurand napisał(a):
jakie format ma ten 512 kb plik?


*.bin
;)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 grudnia 2010, o 12:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
ol3j jak tam dalsze wrażenia z jazdy??
ile km już zrobiłeś na sofcie??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 grudnia 2010, o 23:05 
ogólnie to nie zawiele ..może z 600km... na zime mam inne auto, astra odpoczywa ;) ale jak najbardziej pozytywnie, przy moim butowaniu i testowaniu to jakby się miało cos wysrać to juz by się w ciągu tych 600km wysrało.. testowałem przyspieszenia itp, a w ostatnia niedzielę przed zimowaniem astry pojechałem jeszcze na KJSy nią i 8 prób na maxa przejechałem (az sprzęglo smierdziało).. co prawda w mojej klasie było tylko 3 zawodników, ale zająłem w niej 1 miejsce, pokonując między innymi subaru impreze. Moim zdaniem można z czystym sumieniem polecic ten soft.


Góra
  
 
PostNapisane: 15 lutego 2011, o 15:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Rowniez moge polecić ten Stage 1 o ktorym mowa. Zrobilem juz 1000km i spalanie sie nawet zmniejszylo:P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL