Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 kwietnia 2024, o 23:03

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 lutego 2011, o 20:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Tak jest i teraz juz mamy pewnosc, ze bez problemu mozna z kazdego samochodu zgrywac mape i wgrywac ją do innego samochodu :) Tak wiec juz wiemy, ze st1 z mniejszym momentem jest ogarniety :) teraz trzeba by sie zabraz za ten z wyzszym momentem :P

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lutego 2011, o 22:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
Tak jest i teraz juz mamy pewnosc, ze bez problemu mozna z kazdego samochodu zgrywac mape i wgrywac ją do innego samochodu :) Tak wiec juz wiemy, ze st1 z mniejszym momentem jest ogarniety :) teraz trzeba by sie zabraz za ten z wyzszym momentem :P

Ja już testowałem stage1 EDS z wyższym momentem i stage2 EDS'u i to jakoś tam chodzi bez większych problemów. Ten stage1 z niskim momentem też mi wywalił błąd:
P1106 - <Unknown DTC>
(02) - Present

Stage2 w zasadzie wymaga większego intercoolera ale przy takich temperaturach jak -10 stopni to myślę że spokojnie można sobie potestować przy serii ... tylko nie wiem jak tam sprzęgło wytrzyma...

Wróciłem ostatnio do Stage2 od Coube(Klasen?) i ma chyba wyższe przeładowanie na niskich obrotach niż ten EDSu. Udało mi się w końcu uzyskać wyniki w miarę takie jak powinny być na Stage2 ale to może w innym temacie będzie z wykresem.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2011, o 00:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Lobudziak to powiedz jeszcze cos o tym st 1 EDSu z wyzszym momentem. Duza roznica jest miedzy wyzszym, a nizszym ??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lutego 2011, o 19:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Polus napisał(a):
Lobudziak to powiedz jeszcze cos o tym st 1 EDSu z wyzszym momentem. Duza roznica jest miedzy wyzszym, a nizszym ??

Ja wiem...? myślę że jest zauważalna ... natomiast ja mam trochę inny hardware FMIC, wydech, szerszy dolot mocniejszy actuator więc jak się trochę pojeździ to komp się dostosowuje ... natomiast w zależności od temperatury też są inne parametry żądania ciśnienia doładowania - jak cieplej to wyższe ciśnienie jest żądane. Mam logi z testów jak będę miał chwilkę przeanalizować to zobaczę jak to wygląda.
Wcześniej nie robiłem przejazdów pomiarowych ala hamownia więc inaczej wyglądają dane. Teraz jak robię testy to jest przejazd na 4 biegu 2-6 tys obrotów, wtedy można zrobić porównanie do hamowni.
Teraz mam actuator firmy Forge z wymiennymi sprężynami (zielona, żółta,niebieska,czerwona) i z jakiegoś powodu musiałem użyć najmocniejszej sprężyny(czerwona) żeby uzyskać mniej więcej takie cisnienie jak trzeba w zakresie 2-5,5 tys obr.
Komputer musi się nauczyć nowych ustawień, więc po resecie trzeba się delikatnie na początku posługiwać pedałem gazu.
Jak załadowałem testowo program seryjny (żółta sprężyna), to komputer regulował ciśnienie przepustnicą - mniej powietrza mniej spalin zmniejsza się ciśnienie.

Także polecam potestować zgrać logi op-com'me przeanalizować, załadować na forum... samochód jeździ silnik nie wybucha.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL