Zgrać można, tyle że z modyfikacjami będzie dużo trudniej. Ma ktoś może dokładny opis map w binarce Leta? Pytanie retoryczne ... to tylko 512KB? Co do czego służy i jakie są zależności między nimi? Bez tego to niestety ale słabo widzę jakiekolwiek mody. Z tego co mi wiadomo to jest co najmniej 38 map, a chyba na forum ktoś pisał o 80...
Generalnie przy wgrywaniu gotowców jest zasada że numer wersji softu ma być ten sam co aktualnego w sterowniku (polecam
http://www.chiptuners.org). Dlaczego tak jest ??? Czy istnieje jeszcze inny kod w sterowniku oprócz tych 512KB który się zmienia wraz z wersją? Jakoś jak Coube mi wgrywał gotowca to nie widziałem żeby to sprawdzał, tylko kazał trzymać kciuki.
Był nawet pewien problem z wgrywaniem softu EDS że po wgraniu modu nie było pożądanego efektu. Teraz IPF ogranicza aktualizację tylko do konkretnej wersji i jak chce się mieć najnowsze wersje (różny hardware) to należy zrobić update softu w ASO.
Na moje problemy z brakiem mocy nie znalazłem remedium, ale ostatnio zrobiwszy trochę logów op-com'em znajomy stwierdził że mam mega późny zapłon, czyżby to jednak wina softu od Coube. Jako że Coube już bardzo dawno zakończył współpracę z Klasen'em znowu jestem w punkcie wyjścia... kusi mnie żeby przywrócić serię, może się okaże że autko zrobi więcej mocy na seryjnym sofcie...
Co do Galletto to podobno wersja powszechnie dostępna nie koniecznie generuje dobre checksumy przy wgrywaniu, aczkolwiek ludziom się udaje ta operacja. Acha... i polecają przy tej operacji mieć w dobrym stanie elektrykę i naładowany aku a dodatkowo wyciągnąć bezpiecznik od wspomagania kierownicy... tak się zastanawiałem przy zgrywaniu softu co to za brzęczenie pod maską.
Pozdrawiam
Lobuziak
ps. jakby ktoś miał trochę logów op-com'a z serii lub po programie dla porównania to był bym wdzięczny.