Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 kwietnia 2010, o 23:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Jurand napisał(a):
Podejrzewam, że nie tylko ja mam nie czyste myśli:
oj nie tylko Ty, nie tylko Ty:-)

Tez jestem bardzo ciekawy jak to zrobic. Moze znajdzie sie ktos, kto nam to wytłumaczy, nie koniecznie na forum??

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, o 19:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jurand napisał(a):
Adam, Ty zawsze musisz wszystko brać na poważnie .. zero dystansu.

Ja to odbieram tak jak to jest napisane....
Cytuj:
Moze znajdzie sie ktos, kto nam to wytłumaczy, nie koniecznie na forum??

Mam nadzieje ze sie nie znajdzie.
Ja wam nie powiem bo;
1. Stephan jest moim kumplem (i za program mu zaplacilem)
2. nie bede mu zabieral "chleba"

Ktos nad tym siedzial i programowal, poswiecil na to duzo czasu i nauki, wiec badzmy na tyle fair i wynagrodzmy mu ta prace,
pozatym program nie kosztuje az tak drogo.
Ja za swoj pierwszy program w 2002 roku zaplacilem 1000 euro i po roku stracilem na nim silnik.
Stephan za program nie bierze nawet polowy z tego.
Przemyslcie to i "postawcie sie" na chwile na jego pozycji,
wy pracujecie, glowkujecie, testujecie dniami, nocami....a ktos kopiuje..............



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2010, o 16:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
jakim programem można zgrać pamięć EPROM? bo opel tech 2 raczej się nie da..

1. Jest możliwe, że pamięć EPROM gubi mapy lub się zużywa, zmniejszając pojemność po latach użytkowania?
2. Da się wymienić taką kość epromu? jakie koszty?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2010, o 18:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jurand napisał(a):
1. Jest możliwe, że pamięć EPROM gubi mapy lub się zużywa, zmniejszając pojemność po latach użytkowania?

Nie.
Cytuj:
2. Da się wymienić taką kość epromu? jakie koszty?

Teoretycznie tak, ale najpierw znajdz magika ktory sie tego podejmie.
Czasy Motronic-a takiego jak byl np. w Cali juz sie skonczyly.
W Cali to i kowal potrafil wymienic eeprom,
"dzisiejszy" Motronic jest sterownikiem hybrydowym i jest zbudowany w calosci na elementach SMD.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2010, o 18:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
a czym się da zgrać ten EPROM? wiem, że wiesz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2010, o 19:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
nawet gdybym wiedzial, to bym i tak nie powiedzial.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2010, o 19:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Szkoda, ale jak dojdę do tego to szczegółowo opiszę na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 12:57 
np. takm czymś: http://allegro.pl/galetto-interface-do- ... 64264.html GALETTO Interface do CHIP-Tuningu GALLETTO 1260
w obsługujących autach (sterownikach) widnieje:
Astra coupe 2.0 16V T ME1.5.5

możesz zarówno zgrać jak i wgrać program, oczywiście na własne ryzyko ;D ja już kupiłem i będę kombinował jak tylko czas mi na to pozwoli..


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 17:07 
przecież napisałem ze na własne ryzyko, to za co to ostrzeżenie? co to jakas wiedza tajemna, temat tabu? nie kumam DAN za co mi dałeś tego Warna... chyba ze przypadkiem, albo przez pomyłke.. i co jak teraz opisze jak u siebie przeprowadzam modyfikację wsadu ECU itd.. to dostane kolejne ostrzeżenie? .. brak słów


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 17:11 
Chyba raczej za to :
Regulamin działu

1. ...
2. Nie wrzucaj linków do aukcji.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 17:40 
aaa a a ja już bulwera ;) no fakt nie doczytałem tego regulaminu..


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 18:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
napewno nie programem tech 2 i tym prostackim fejsem. Potrzebny nieco inny program i fejs. Wgrywanie jest ze tak powiem z innego poziomu- bezposrednio w kosc. Na forum mastersa tez byly podobne tematy i powiem w skrocie ze sam mowil ze moze nawet wgrac mp3'ke do ECM'a. Jak wyglada w tego typu firmie jak Masters Tuning? Ano podpina sprzet pod auto, zgrywa soft na kompa, obrabia ( podnosi pewne wartosci i tu wazna jest wiedza i doswiadczenie o ile mozna podnieść), zgrywa tak obrobiona mape i hamowanie auta. JEsli potrzeba to ponowna obrobka. Zazwyczaj sam wie co i jak ( w tych popularnych autach) albo sugeruje co mozna poprawic lub na zyczenie klienta robi poprawke bo mu za bardzo kopci czy tam ma za silny dół i zdejmuje niutona itp. W firmach takich jak ta ww nie ma czegos takiego jak wgrywanie wsadow bez obrobki pod dany silnik. Zawsze jest to zmodyfikowany ori soft z naszego auta. Zeby bylo jeszcze smieszniej kazde auto jest sprawdzane przed modem pod wzgledem sprawnosci i nie chodzi tu o sprawdzenie beledow lecz samych parametrow w blokach mierzonych czyli cisnienie doladowania w calym zakresie czy nie ma jaichs pików czy przeplywka podaje prawidlowe wartosci itd.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 21:26 
tym prostackim fejsem zgrałem sobie soft ze swojego kompa, moge go obrobić w winolsie (na przykład) a potem tym prostackim fejsem wgrać spowrotem do ecu (ale się narazie boje, żeby nie zablokować kompa)


Góra
  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 21:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
ol3j napisał(a):
ale się narazie boje, żeby nie zablokować kompa

Ja to bym się bardziej bał, żeby dym spod maski nie poszedł.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 listopada 2010, o 22:29 
DAN napisał(a):
ol3j napisał(a):
ale się narazie boje, żeby nie zablokować kompa

Ja to bym się bardziej bał, żeby dym spod maski nie poszedł.


no to Twoja perspektywa i podejście... u mnie drugi silnik (słupek) stoi w garażu, więc tego się nie musze obawiać..


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL