Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 7 maja 2024, o 22:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 czerwca 2010, o 22:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
Ja mam najwyzsze EGT przy "polgazie" podczas przyspieszania, tzn. jak nie dam pelnego gazu.
Natomist jak przyspieszam na pelnym gazie, to EGT jest nizsze.

Ja mam dokładnie tak samo.

Nie wiem tylko od czego jeszcze zależy EGT. Wcześniej nigdy nie dobiłem do 950 stopni.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2010, o 06:30 
ja tyz tak mam . Tyle ze az tak wysoko nie podchodzi.

moze nam po prostu przeplywki powoli niedomagają.... ja bym sie nie zdziwil- moja ma juz 50 tys.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2010, o 22:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
winczako napisał(a):
moze nam po prostu przeplywki powoli niedomagają....

moja jest nowa.
Wymieniam co 60.000 km na nowa.
Raz stopione tloki mi wystarcza, przeplywka jest znacznie tansza.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, o 09:16 
SirAdam napisał(a):

Pozatym nie jest zadkoscia ze oryginalne pompy paliwa powoli padaja, i nie trzymaja cisnienia,
dlatego wczesniej pytalem czy cisnienie paliwa jest ok.
WAZNE - mierzyc cisnienie tez przy pelnym obciazeniu a nie tylko na wolnych obrotach, bo to wtedy pompa musi pokazac "co potrafi"
Adam

Ponieważ zmieniłem wskaźnik EGT, i wskazania są identyczne muszę coś z tym zrobić. Pisałem do Klasena i również wskazał na pompę paliwa. Chciałem teraz zmierzyć ciśnienie paliwa. Przejadę się z tym do jakiegoś zakładu, bo nie posiadam przyrządu do tego, ale macie jakieś przykładowe wyniki jakie powinny wyjść?


Góra
  
 
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, o 19:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
LET, LEL, LER - 3.3 Bara
LEH - 3.0 Bara
Cisnienie mierz pod MAXYMALNYM obciazeniem (doladowanie) !
A wiec poszukaj sobie teren gdzie idzie dlugo pod gorke, albo na hamowni.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2010, o 11:13 
Wymiana pompy paliwowej na Walbro pomogła, chociaż nadal przy zamykaniu szafy temp leciutko ponad 1000 st. C W pozostałych przypadkach rzadko dochodzi do 900 st. C. Co ciekawe wydaje mi się że też na wolnych obrotach temperatura spadła.


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2012, o 19:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Wrzucam fotki ku przestrodze, żeby nie jeździć niewystrojonym autem.
Obrazek Obrazek
Tu widać jak to się koniec końców skończyło.

Jak widać na pierwszej fotce turbo w środku białe. Przez wysokie EGT kolektor pękł (chociaż miał też wadę fabryczną) i stopiło się wygłuszenie w tłumiku końcowym, które topi się w temperaturze ponad 1000 stopni ::eee
A co najciekawsze wskaźnik EGT (AutoGauge) nigdy nie pokazał więcej niż 970 stopni (sonda przed turbo, żeby nie było).

Także jeżeli wkładacie turbo LEH to od razu walić na remap!

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2012, o 20:04 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
o kurde ale rzeznia

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 października 2012, o 20:53 
Dobrze ze nie stalo sie nic gorszego jak tam takie temperatury byly :/


Góra
  
 
PostNapisane: 18 października 2012, o 05:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wygląda jak by było spawane

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2012, o 08:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
warto dodac, ze to byl prgogram klassena stage 1, robiony osobiscie pod turbo z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2012, o 08:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
wygląda jak by było spawane

Bo było. Fotki są już po naprawie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2012, o 08:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
DAN napisał(a):
Bo było. Fotki są już po naprawie.


nasmarkane strasznie.nie lepiej było kolektor kupić 2.z LET pasuje???bo jakieś stare turbo masz

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2012, o 08:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Z LET nie pasuje. Też się zastanawiałem, ale gwarancji żadnej nie masz, że inny będzie ok.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 października 2012, o 08:54 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Cytuj:
ale gwarancji żadnej nie masz, że inny będzie ok.


w sumie racja.jakby kupił gdzie za grosze to by można zaryzykować

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL