Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 05:04

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwietnia 2010, o 20:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ale czy to zachowanie co opisałem oznacza, że przepływka do wymiany?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2010, o 21:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
zmierz i bedziesz wiedzial.
Przy TopSpeed powinna dawac niecale 5V.
ale nie pytaj mnie teraz na ktorych zlaczach sie mierzylo.
Chyba to byly 1+4 ale nie jestem pewny.
Sprobuj znalezc w necie, jak nie dasz rady to ja poszukam.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2010, o 21:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Ferjsa podepiniesz z lapkiem i w droge. Niech ktos prowadzi a Ty gapisz sie w ekran ile tam V pokazuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2010, o 21:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Znalazlem na forum C20LET.de cos, ale nie chce mi sie tlumaczyc.
DAN rozumie po niemiecku ;)

Cytuj:
Luftmassenmesser prüfen


Stecker abziehen :

Spannungsversorgung prüfen :
Kl.2 > Masse = 11,5-13,5V

Referenzspannung prüfen :
Kl.4(+) > Masse = 4,8-5,2V

Masseversorgung prüfen :
Kl.3 > Batterie Plus = 11,5-13,5V

Stecker aufstecken /Zündung ein :

Signalspannung prüfen :
Kl.5 (Signal) > Kl.3 (-) = 0,5-1,2V

Motor starten :

Signalspannung prüfen :
Kl.5 (Signal) > Kl.3 (-) = 1,2-2,0V

Hinweis :
Die Signalspannung steigt bei Vollast auf 4,0-5,0V an.


Ist der HFM defekt :
Bosch :
0 280 218 051 (normal)
0 986 280 231 (Austausch)



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 16:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ok, moj EGT nareszcie doczekal sie montazu.
a wiec moge powiedziec ze wywalenie prekata cos daje jezeli chodzi o temperature spalin.
Obecnie jezdze na programie Klasena Stage1 standartowa bez dostrajania na auto.
Przy przyspieszaniu podczas Overboost temp. podskakuje do 970-980°C i natychmiast spada na 820-830°C
Temperatura powietrza 21°C
Na wolnych obrotach po uspokojeniu sie silnika spadla do 510°C a po kolejnych kilku minutach pozostala na ok. 450°C

Danych na seryjnam programie nie mam, nie chcialo mi sie Motronica wymieniac. ;)

Obrazek

Obrazek




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 16:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
a wiec moge powiedziec ze wywalenie prekata cos daje jezeli chodzi o temperature spalin.

A z prekatem ile było?

SirAdam napisał(a):
Przy przyspieszaniu podczas Overboost temp. podskakuje do 970-980°C

Tyle to ja u siebie jeszcze nigdy nie miałem. Może za słabo cisnę?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 16:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN napisał(a):
A z prekatem ile było?

odczytaj u siebie, przeciez masz prekata
Cytuj:
Tyle to ja u siebie jeszcze nigdy nie miałem. Może za słabo cisnę?

4. bieg i decha do 6000U/min




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 17:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
odczytaj u siebie, przeciez masz prekata

U mnie z prekatem jest mniej niż u ciebie bez.

SirAdam napisał(a):
4. bieg i decha do 6000U/min

A od jakich obrotów startujesz?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 19:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN napisał(a):
U mnie z prekatem jest mniej niż u ciebie bez.

ile ?
DAN napisał(a):
A od jakich obrotów startujesz?

a bo ja wiem, i tak to nie ma znaczenia, bo chodzi o MAX. temperature, a nie temp. "startowa"



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 20:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Miałem max. 920 stopni.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2010, o 20:55 
DAN napisał(a):
Miałem max. 920 stopni.


... to tak jak ja... na gazie. Ostatnio przy wyzszych temp na zewn musialem sprawdzic jak wyglądają temp i poszedłem od 0-200 na pełnym bucie. W którymś momencie-własnie zdaje się, że przy overbooscie po zmianie biegu na chwile skoczyło i wydało z siebie ten milutki dzwięk (ehhh...), bo piszczadło mam ustawione na 900stopni.


Góra
  
 
PostNapisane: 19 kwietnia 2010, o 11:43 
To wygląda na to że program Klasena charakteryzuje się podwyższonymi temp. EGT. Mam zamiar robić wydech i wtedy zobaczę czy to coś da.


Góra
  
 
PostNapisane: 19 kwietnia 2010, o 15:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
u mnie na programie nie przekraczało nigdy 950st :)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2010, o 21:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jak wracałem z Paniówek dobiłem do 950 stopni. 5 bieg, nie było pełnego buta, prędkość coś koło 210.
Już nie wiem od czego to EGT zależy ::hmm

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2010, o 22:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
DAN napisał(a):
Już nie wiem od czego to EGT zależy

od obciazenia silnika.
Ja mam najwyzsze EGT przy "polgazie" podczas przyspieszania, tzn. jak nie dam pelnego gazu.
Natomist jak przyspieszam na pelnym gazie, to EGT jest nizsze.
Podejrzewam ze tutaj wplyw ma regulacja mieszanki przy pomocy przeplywki (polgaz) i map (pelny gaz)
Skomplikowane jest to sterowanie....



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL