Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 15:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tłoki Z20LEH
PostNapisane: 21 lutego 2010, o 18:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Witam. Potrzebuje kazde info jakim tylko dysponujecie na temat tlokow Z20LEH.
Interesuje mnie prede wszystkim z jakiego stopu aluminium sa wykonane (oznaczenie numerowe) oraz do ilu PS sa w stanie pociagnac.
Czy sa to tloki kute , obkuwane czy odlewy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lutego 2010, o 19:57 
Leh ma identyczne tłoki jak Let, z tego co się dowiadywalem przed obkuciem silnika to bezpieczna moc dla oryginalnych tłoków to jakieś 270 KM, a korbowodów do 300 KM.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 lutego 2010, o 22:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Identyczne napewno nie sa.
Swiaczy o tym miedzy innymi oferta firm tuningowych na strojenie. LETa a fabrycznych bebechach stroja od okolo 270 PS jak piszesz ale LEH juz na sporo ponad 300 PS na seryjnym dole.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 marca 2010, o 01:50 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
koledzy...jak juz pisalem wczesniej: PIEPRZYCIE GLUPOTY!

po pierwsze silniki LEH sa strojone na wyzsza moc ze wzgledu na wieksze mozliwosci walkow, wtryskiwaczy, IC i sprezarki, a nie z/w na tloki!

Nie wiem jak na obecna chwile, ale swego czasu tloki z silnika LEH byly dostepne tylko w wymiarze, ktory pasowal do LET'a tylko bez szlifu...czyli 86.05 czy cos w tym rodzaju
Jezeli masz silnik, ktory pozwala osadzic tloki bez szlifu to spokojnie mozesz je pasowac z silnika LEH.

Przez uzycie innego stopu przy wytwarzaniu tlokow do silnika LEH ich wytrzymalosc jest zdecydowanie wieksza niz tlokow z z20LET. Przy modyfikacjach LEH mozna spokonie nie wymieniac tlokow do mocy rzedu ~400KM, ale wymiana korby przy ~300km jest koniecznoscia!

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 marca 2010, o 18:36 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
gajowy141 napisał(a):
Leh ma identyczne tłoki jak Let,

::bla

Przyjmuje teraz ze masz na mysli silnik LET, to wypowiedz;
gajowy141 napisał(a):
bezpieczna moc dla oryginalnych tłoków to jakieś 270 KM

i najmniejszy blad w programie, albo padajaca przeplywka nauczy Cie czegos innego.
gajowy141 napisał(a):
a korbowodów do 300 KM

tak, do momentu az depniesz porzadnie na gaz, i wtedy sie dowiesz.
Twoje wypowiedzi co do wytrzymalosci tlokow i korbowodow w LET,
nie powinny zawierac slowa "bezpieczne" lecz slowa;
"ostateczna granica wytrzymalosci"

Reszte opisal @Coube.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2010, o 21:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Coube napisał(a):
po pierwsze silniki LEH sa strojone na wyzsza moc ze wzgledu na wieksze mozliwosci walkow,


To teraz pytanie za 100 punktow.

Czemu walki od LET LER, i LEH maja identyczne oznaczenia, oraz numer w EPC ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2010, o 22:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
marcinpsk napisał(a):
oraz numer w EPC

w to juz nie wierze.


Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2010, o 22:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
Prosze bardzo:

9201662 lub 6 36 048

wklep w EPC i bedziesz wiedzial. Tez mnie to zdziwilo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 marca 2010, o 23:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
No faktycznie, co mnie dziwi, to nie to ze to te same walki sa,
tylko to ze maja te same numery.
Zawsze bylo tak ze Opel nawet jak czesc byla ta sama, to kazdy model mial swoj numer.
Mialo to cos wspolnego z logistyka itd.
Widocznie sie to zmienilo.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwietnia 2010, o 21:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 października 2007, o 19:54
Lokalizacja: Legionowo
No dobra a czy macie jakies potwierdzone przypadki gdzie korby po przekroczeniu 300 PS strzelily lub sie pogiely ?? No i przy jakim mimencie oczywiscie ?
Z tego co mi wiadomo to korby w LET sa identyko jak te od C20LET a te silniki na seryjnych bebechach robia na spokojnie ponad 300 PS i jezdza dlugo te motorki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL