Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 23 października 2018, o 15:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 maja 2011, o 16:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Lobuziak napisał(a):
ale to trzeba by przerabiać górę konsoli centralnej pod zegary.

jest jeszcze opcja spasowac jakis daszek na cida i pozniej calosc wyflokowc i by sie nie rzucalo w oczy, ze dokladane.

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2012, o 14:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Znalazłem fajne miejsce na czujnik boosta:
Obrazek

A zegary chwilowo wylądowały tu:
Obrazek

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 15:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Czy żeby podłączyć wskaźniki AutoGauge seria Smoke do źródła zasilnia za pomocą wiązki http://www.dabtuner.pl/image_func.php?i ... xwidth=220 trzeba ingerować w stacyjkę czy jest jakiś sposób żeby podłączyć je w jakąś inną wiązkę lub skrzynkę bezpieczników?

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 15:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
zasilanie bierzesz z zapalniczki najlepsze rozwiazanie na wskazniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 15:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Zapalniczka działa dopiero po przekręceniu kluczyka więc według tego diagramu Obrazek powinno się podłączyć czerwony i biały do zapalniczki czarny to uziemienie a pomarańczowy jak chcemy żeby zegary się ściemniały wpiąć w światła lub podświetlenie czegoś co się podświetla po włączeniu świateł jeśli dobrze rozumiem.

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 16:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dokladnie tak jak piszesz, ale na twoim miejscu pomaranczowy byl olal.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 16:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Taki mam zamiar żeby olać pomarańczowy dzięki za rade z tą zapalniczką bo rozebrałem stacyjkę ustaliłem który przewód jest który ale trochę tam mało miejsca a tak to będzie dużo łatwiej...

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 16:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Domix4 też mam podłączone pod zapalniczkę.powinno też ściszanie działać

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 października 2013, o 18:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nie do końca tak jest:
czerwony - do stałego plusa, np: aku
biały - do stacyjki
pomarańczowy można olać

Jeżeli czerwony dasz do stacyjki to wskaźniki nie będą pamiętały ustawień (dźwięk, wartości warningów). No ale będą działać ze standardowymi ustawieniami.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2014, o 22:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Znalazłem fajne miejsce na czujnik boosta:
Obrazek


DAN a +12 po zapłonie brałeś ze skrzynki przekaźników?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwietnia 2014, o 22:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
sjR napisał(a):
DAN a +12 po zapłonie brałeś ze skrzynki przekaźników?

Z kostek od grzania dupy.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lipca 2015, o 17:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Pytanie moze głupie ale kto pyta nie błądzi


Kupiłem dodatkowe zegary z górnej półki

Boost i temp oil z firmy STRI i AFR z AEM z sondą szerokopasmową.pytanie czy dokupić EGT czy wystarczy to co podałem?

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lipca 2015, o 00:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jak masz AFR to EGT niewiele wniesie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lipca 2015, o 09:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Jak masz AFR to EGT niewiele wniesie.


Skoro tak piszesz to rezygnuje z EGT.po urlopie trza wspawać tulejkę w down pipe zakładam zegar AFR

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL