Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:51

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, o 16:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Tak myślałem - ale dużo roboty :lol:
Coube mozesz szczelić fotke jak jest u ciebie, w którym miejscu dokładnie wiercić żeby kolektor nie popękał :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, o 16:32 
Coube napisał(a):
Pamitaj, zeliwo moze pekac...mnie jeszcze nie peklo ;)
wsadzic...zeby bylo dobrze :lol:


Żeliwo? Chodzi o kolektor dolotowy, tak? Wydaje się być aluminiowy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2006, o 17:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
EGT montujemy w kolektor wydechowy ;)

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2006, o 21:11 
Dzisiaj po wielu probach udalo mi sie w koncu zamontowac wskaznik.
Montaz moze prymitywny, ale dzieki niemu nie musialem nic wkrecac w deske, czy w cos innego. Wiec jak z czasem bedzie potrzeba domontowanie innych wskaznikow to mocowanie wywale i jak sie powinno dam mocowanie w slupek.

Zdjecia:
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2006-03-24, 21:13 ]
Nie wiecie jak to jest z dokladnoscia tych wskaznikow auto gauge. Czego powinienem sie po nich spodziewac?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2006, o 21:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Nie wiecie jak to jest z dokladnoscia tych wskaznikow auto gauge. Czego powinienem sie po nich spodziewac?



+- 0,2 Bar,
nie sa zbyt dokladne , ale do wstepnej diagnozy przy problemach wystarczajace.


Co do montazu;
nie obraz sie ale jest bardzo primitywny,przez szybe wszystko widac.............
Nie podoba mi sie to, ale nieszkodzi, to nie moje auto,wiec mi sie podobac nie musi :wink:
Dlaczego nie zamontujesz tego w tym pustym DIN miejscu pod radiem ?




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2006, o 23:47 
Myslalem, aby tam zamontowac, tylko ze mam tam pojemnik na plyty. A drugi powod, to wydaje mi sie, ze tam to bedzie slabo widoczne. Tutaj mozna patrzec na wskaznik i na droge jednoczesnie. Podejzewam, ze to bedzie jednak montaz tymczasowy i z czasem zaopatrze sie i w inne wskazniki, a wtedy w slupek.

Jesli cos to rozwazalem juz przelozenie radia na dol, a w miejsce gornego DIN'u dac wskazniki. Ale niestety jakos to tez mi nie wyszlo. Zobacze jak sie bedzie jezdzic, jak bedzie przeszkadzalo to przeloze. Narazie juz zaobserwowalem, ze musze sobie dorobic wylacznik oswietlenia tego wskaznika. Niestety to indiglo nie umozliwia regulacji natezenia. A przy dluzszej trasie w nocy, moze to byc troche meczace i nie potrzebnie rozpraszajace.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2007, o 18:51 
Odswierzam temat. Chodzi dokladnie o zamontowanie wskaznika. Czy pod wskaznik trzeba podlaczyc tylko jakis kabel czy trzeba jakies wieksze kombinacje robic? Jest niby opis na http://www.astraownersclub.com/site/technical2.htm ale jakis taki niedokonczony.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2007, o 19:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Jeżeli chodzi o wskaźnik doładowania to wężyk wpinasz trójnikiem dokładnie tak jak w tej instrukcji, dodatkowo ciągniesz kabelek +12V z bezpiecznika zapłonu (bezpiecznik 21) i mase (obojętnie skąd,np.z zapalniczki) i ja np. miałem jeszcze jeden kabelek który podpiąłem pod bezpiecznik świateł mijania...ale nie wiem po co on jest????

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 17:39 
Zamontowalem sobie wskaznik. Niby costam dziala. Tak wyglada to u mnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sorry za jakosc zdjec - telefon komorkowy. Jest jeden problem. Przy uruchomieniu silnika wskazowka wedruje na -.6 (czyli -0.6 bara) i tam zostaje. Gdy dodaje gazu podnosi sie, ale nie przekracza zera. Co prawda testowalem to tylko w garazu a nie na trasie ale cos mi to nie pasi. Czy to tak ma byc czy cos zle zrobilem?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 17:53 
musiales podlaczyc sie pod zly wezyk.... podlaczyles sie pod wezyk, ktory podaje tylko podcisnienie, a nadcisnienia juz nie.

Ciezko z tego zdjecia mi cos wiecej powiedziec, bo miejsce niby wyglada na dobre. No chyba, ze wskaznik jest popsuty.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 17:54 
wszystko ok ... dopiero jak bedziesz jechal bedzie dodatnie doladowanie... tak to caly czas podcisnienie...

majaza pod dobry wezyk sie wpial.... wszystko jest Ok


Ostatnio edytowano 25 maja 2007, o 17:55 przez NasH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 18:04 
NasH, faktycznie moj blad.... no tego to nie przewidzialem, ze ktos moze byc tak leniwi.... nie przejechac sie i juz pytac na forum czemu nie dziala :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 18:22 
No podjechalem pod garazem ze 2 m. Po prostu myslalem ze cos jest nie tak - dlatego sie pytalem. Dzieki za rady.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 18:27 
KUPERnick, jedz na trase (tylko z panna lepiej nie sam), i gaz do dechy.... Ty sie patrzysz na wskaznik i patrzysz jakie cisnienie kiedy (najlepiej na 4 albo 5 biegu od samego dolu 1,8krmp do 6krpm), a ona sie patrzy na droge i mam nadzieje, ze w nic nie przypie..... :mrgreen: No i napisz co zaobserwowales. Tak wogole to kiepskie sa wskazniki tej firmy. Tez mam niestety...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, o 18:41 
wiesz mjaza... jednych stac na hks, greddy, blitz, omori a innych na autogauge.... moze i trochue przeklamuja badz sie psuja (michu jak tam reklamacja?) ale to tylko boost...

ja w planach mam zamiane na nieco lepsiejsze... ale to sie okaze czy fundusze dopisza....


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL